Skocz do zawartości
IGNORED

WLM i Audio Note M1/P1SE

Wojtek

Rekomendowane odpowiedzi

Kupuję kolumny WLM Lyra i chcę do nich kupić lampę AN ( M1 +P1SE) z drugiej ręki. Rozmawiałem już z właścicielem i jeżeli wszystko zagra jak należy to wtedy wezmę całość. Niestety z lampami nie mam dużego doświadczenia i nie wiem czy czegoś nie „przeoczyłem”. Mam na myśli jakiegoś czarnego konia w cenie do ok.10 kzł , który byłby do tych kolumn zdecydowanie lepszym wyborem niż AN. Nestety ze wzgledów finansowych na dzień dzisiejszy jest to nieprzekraczalna granica. Każda merytoryczna uwaga będzie cenna. Konstrukcje DIY odpadają.

https://www.audiostereo.pl/topic/25457-wlm-i-audio-note-m1p1se/

Miś: przy skuteczności 98dB ( taką mają WLM-y) lampa nie musi być mocna, a co do 300B : jakieś konkretny przykład do 10kzł?

A_men :

podaję za audiotonem:

"JJ ELECTRONIC 322

A to z kolei wzmacniacz idealnie nadający się do wytwarzania romantycznych klimatów... Piękna średnica, nieco poluzowany, mięsisty bas i lekko zaokrąglona góra pasma to to, co romantycy kochają najbardziej... Tylko broń boże zmuszać go do odtwarzania "ciężkich" gatunków muzyki. Cena 16 000 zł. Ocena dźwięku 4. "

Lubię też słuchać gęstego rocka... no i cena za wysoka.

Ale podstwowe pytanie, bo to mmnie w tej chwili najbardziej intersuje: jak te przykłady, które podałeś mają się do tego AN?

Tak też myślę, zwłaszcza że cena nie jest wygórowana. ALe zawsze może ktoś coś widział i słyszał...Teraz znalazłem jeszcze coś takiego:http://www.hifi.pl/gielda/wzmintponad2000/1962.php Niestety brak ceny..

poprzedni wpis był do zintegrowanego:)

americano : też się nad tym zastanawiałem: ale po pierwsze trzeba zamówić i czekać na przesyłkę. No i jeszcze znaleść kogoś z lutownicą . A nie chciałbym aby to zrobił pierszy lepszy. Choć jak widać jest nawet ogłoszenie, Ciekawe jak cena za gotowy. Czy słyszałeś jak gra ten kit np. w porównaniu do P1SE?

americano: to ten?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.