Skocz do zawartości
IGNORED

DVD i audio w jednym - jakie opinie ?

lszymc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Noszę się z zamiarem kupna zestawu kina domowego, który chciałbym jednocześnie wykorzystywać jako sprzęt audio. Chciałbym prosić Was o rady, opinie i rekomendacje w tej kwestii. Wiem, że pytanie jest bardzo ogólne, ale jestem laikiem w sprawach sprzętu i nie mam zapędów audiofilskich. Będę zatem wdzięczny za wyrozumiałość i precyzyjne odpowiedzi.

Słucham bardzo dużo bardzo różnej muzyki (rock, klasyka, muzyka dawna, etno, okolice jazzu, gatunkowe pogranicza) i zależy mi na co najmniej przyzwoitej jakości odsłuchu, choć nie mam obsesji na tym punkcie. Chciałbym jednak uniknąć kupowania osobno sprzętu stereo i osobno zestawu kina domowego. Zakupy rozpocząłem od kupna dobrego, 50-calowego, telewizora plazmowego Pioneera, teraz chciałbym kupić odtwarzacz DVD/audio i w następnej kolejności wzmacniacz z kompletem głośników. Ciekaw jestem, czy Waszym zdaniem można te dwie sprawy pogodzić i mieć dobrej jakości zestaw kina domowego, który jednocześnie sprawdza się jako zapewniający dobrą jakość odsłuchu sprzęt audio. Bedę wdzięczny za konkretne rekomendacje w rozsądnym (tzn. nie high-endowym) przedziale cenowym. Jeżeli powinienem sprecyzować moje pytanie i podać dodatkowe informacje - proszę o sygnał. Z góry dziękuję i pozdrawiam,

Łukasz

PS. Ten sam post umieściłem w katalogu "Stereo".

https://www.audiostereo.pl/topic/26805-dvd-i-audio-w-jednym-jakie-opinie/

Audiofil powie Ci - nie, to nie do wykonania chyba ze wydasz multum $...

Ja osobiscie postawilem na średnio-nisko budżetowy zestaw i jestem zadowolony, stereo (w pokoju dokładnie 22m2) brzmi jak na moje ucho bardzo dobrze (nie rozdrabniam sie w szerokości sceny czy cośtam, poprostu dla mnie ślicznie) a kino domowe to już pełnia szczęścia.

Mój zestaw składa się z:

- Amplituner Pioneer VSX-415 (teraz kupowałbym VSX-516, polecam, znajomy ma i jest lepszy niz 415)

- DVD Pioneer DV-490