Skocz do zawartości
IGNORED

Góry - wspinaczka, jaskinie

HYBRYD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ciekaw jestem czy sa osoby na forum, ktore uprawiaja ten sport? Wstawiajcie zdjecia, relacje z wypraw, opisy drog wspinaczkowych, przejscia jaskiniowe itd.

Jestem amatorem. W gorach juz od malucha. Wspinaczka + troche po jaskiniach. Wstawiam zdjecie z wycieczki na Gross Glockner (lipiec 2005). Niestety slaba jakosc, podaje jeszcze link (tu wieksza rozdzielczosc)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i jeszcze jeden link (z tej samej wyprawy)

Ukryta Zawartość

Mam troche zdjec ze szczytu, ale nic ciekawego. Niestety nie trafilem na pogode.

Jesli bedzie zainteresowanie ;) wstawie zdjecia z wspinaczki (Góry Sokole) i moze cos z jaskin.

Pozdrawiam

Hybryd

post-9188-100008801 1170296748_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/27194-g%C3%B3ry-wspinaczka-jaskinie/

To ja polece najpierw standardem, pewnie szybko sie mozna zorientowac co to jest, na zdjeciu razem z jednym z forumowiczow...za trzy tygodnie ponownie sie tam wybieram, moze dla jednych to zadna rewelacja ale w koncu tatry to nie tylko Giewont, Kasprowy czy Dolina Koscieliska

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

ten drugi krajobraz moze juz byc mniej znany, to Gory Sowie w okolicach Nowej Rudy, typowo skaliste, ale rownie piekne

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Mi tam ostatni wypad w góry został w pamięci, fotek nie zamieszczam bo cenzura ;) ale jedno takie oczywiście nasze piękne Polskie................

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

MareG, 18 Lip 2006, 22:01

>>mag99

>

>Na drugim zdjęciu to raczej Szczeliniec Wielki w Górach Stołowych.

Mareg G, tez mi sie tak wydaje :-)