Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  271 członków

Paradigm Klub
IGNORED

Klub zwolenników PARADIGM


Rekomendowane odpowiedzi

Mam tylko nadzieję,że kolumna po takim pobycie w serwisie{Polpak} wyjdzie z niego jak nowa, zawsze po takiej naprawie pozostaje jakiś niedosyt,przynajmniej ja tak mam

Wiadomo roznie moze to byc czlowiek zawsze moze odczuwac jakis niedosyt, ale powinno byc ok. Ciekawy jestem gdyby ten glosnik byl typowym sredniotonowcem czy bylby tanszy? Pozdrawiam..

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Kusi Mnie,żeby przełożyć dobry głośnik z drugiej kolumny i zobaczyć jak będzie grała,tylko obawiam się,żeby póżniej w Polpaku nie mieli jakiś obiekcji,że coś majstrowałem

Kusi Mnie,żeby przełożyć dobry głośnik z drugiej kolumny i zobaczyć jak będzie grała,tylko obawiam się,żeby póżniej w Polpaku nie mieli jakiś obiekcji,że coś majstrowałem

Ja bym tego nie robil...

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Jeśli już nie są na gwarancji, a za wymianę i tak Ty będziesz płacić więc na Twoim miejscu przełożyłbym i posłuchał czy jeszcze któryś głośnik nie jest uszkodzony. Nie powinni mieć żadnych obiekcji, bo przekazujesz kolumny do wymiany głośnika a nie na naprawę gwarancyjną.

Co innego jeśli obowiązuje gwarancja.

Jeśli pierwszy przypadek dotyczy Ciebie, to nie lepiej kupić od nich sam głośnik i wymienić samemu? Chcesz wysłać kurierem kolumnę czy osobiście ją przetransportować? Transport kurierem zawsze jest ryzykowny.

Jeśli już nie są na gwarancji, a za wymianę i tak Ty będziesz płacić więc na Twoim miejscu przełożyłbym i posłuchał czy jeszcze któryś głośnik nie jest uszkodzony. Nie powinni mieć żadnych obiekcji, bo przekazujesz kolumny do wymiany głośnika a nie na naprawę gwarancyjną.

Co innego jeśli obowiązuje gwarancja.

Jeśli pierwszy przypadek dotyczy Ciebie, to nie lepiej kupić od nich sam głośnik i wymienić samemu? Chcesz wysłać kurierem kolumnę czy osobiście ją przetransportować? Transport kurierem zawsze jest ryzykowny.

Transport kurierem zawsze jest ryzykowny ale tyle ludzi w ciagu miesiaca robi taka operacje i zdarza sie raz na jakis czas ze cos jest uszkodzone... Tym chyba najmniej bym sie martwil,pytanie czy tylko ten jeden glosnik polecial???

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Kolumny jak najbardziej na gwarancji,kupione w lipcu ubiegłego roku ze znanego salonu w Wrocławiu.z drugiej strony to chyba nikt w serwisie nie będzie się bawił w naprawę głośnika tylko wymienią na nowy.Pozostałe trzy głośniki wydają sie być sprawne,jak trochę odkręcę vol.to słychać charczenie tylko z tej średnio-niskotonówki,druga kolumna w pełni sprawna.Zastanawiają Mnie tylko te wgniecenia na zawieszeniu w równych odstępach prawie wokół całego głośnika.Za tydzień wysyłam kurierem do Polpaku mam orginalne opakowanie ze styropianem i folią także powinno być ok.Jak się to wszystko zakończy oczywiście dam znać.

Witam,wiem,że to nie ten wątek ale czy ktoś słyszał może Anthem Integrated One Sonic Frontier,poszukuję pierwszej lampy,a o tym lampowcu coś mało info na necie,jest jedna recenzja ale jakoś mało przychylna Pozdrawiam i proszę o pomoc

Kolumny jak najbardziej na gwarancji,kupione w lipcu ubiegłego roku ze znanego salonu w Wrocławiu.z drugiej strony to chyba nikt w serwisie nie będzie się bawił w naprawę głośnika tylko wymienią na nowy.Pozostałe trzy głośniki wydają sie być sprawne,jak trochę odkręcę vol.to słychać charczenie tylko z tej średnio-niskotonówki,druga kolumna w pełni sprawna.Zastanawiają Mnie tylko te wgniecenia na zawieszeniu w równych odstępach prawie wokół całego głośnika.Za tydzień wysyłam kurierem do Polpaku mam orginalne opakowanie ze styropianem i folią także powinno być ok.Jak się to wszystko zakończy oczywiście dam znać.

Na 100% dadza Ci nowy glosnik..

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Nikogo nie wystraszyłeś. zastanawiam się jak ci się udało tak wykrzywić zawieszenie górne głośnika. Ogólnie myślałem że tych głośników nie da się popsuć.

To jest niemozliwe (tzn. 'nie zrobic tego mechanicznie!). Mysle ze kolega bedzie mial problem z gwarancja.

W poniedziałek zadzwoniłem do Polpaku z informacją,że wysyłam do nich kolumnę do naprawy i dostałem informację,że jeżeli kolumny są na gwarancji to Oni wysyłają swojego kuriera na koszt serwisu i dziś zjawił się FedEX.

Niestety panowie ale muszę się wypisać z klubu. Przyznaję się do zdrady. Sprzedałem moje 9v7. Studio 60 też nie udało się mnie uwieść ale generalnie uważam że nie ma lepszych od Paradigmów kolumn do muzy Rockowej i kina domowego.

Powróciłem (po półrocznej nieobecności) do klubu Castle. Jednak stara miłość nie rdzewieje.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez tomgda

W poniedziałek zadzwoniłem do Polpaku z informacją,że wysyłam do nich kolumnę do naprawy i dostałem informację,że jeżeli kolumny są na gwarancji to Oni wysyłają swojego kuriera na koszt serwisu i dziś zjawił się FedEX.

 

Właśnie przed chwilą odebrałem tel z Polpaku.Sprawa wygląda następująco otóż bardzo miły Pan z serwisu powiedział Mi,że nie ma takiej możliwości aby stało się to samoistnie lub słuchania głośnej muzyki odlewany kosz był całkowicie popękany i najprawdopodobniej kolumna musiała być przewrócona{odgnieceń ani porysowań na obudowie nie ma}.Nowy głośnik kosztuję 510 zł +koszt wymiany.Zaproponowano Mi 300zł z robocizną i kurierem zwrotnym w cenie.Myślę,że to dobry układ i oczywiście się zgodziłem.Obsługa klienta wzorcowa aż chciało się z tym Panem rozmawiać.Jeszcze chciał Mi odesłać zepsuty głośnik ale oddzielną paczką{już płatną} ale zrezygnowałem.Dziś mają wysłać na jutro powinny być u Mnie.To tyle.

Właśnie przed chwilą odebrałem tel z Polpaku.Sprawa wygląda następująco otóż bardzo miły Pan z serwisu powiedział Mi,że nie ma takiej możliwości aby stało się to samoistnie lub słuchania głośnej muzyki odlewany kosz był całkowicie popękany i najprawdopodobniej kolumna musiała być przewrócona{odgnieceń ani porysowań na obudowie nie ma}.Nowy głośnik kosztuję 510 zł +koszt wymiany.Zaproponowano Mi 300zł z robocizną i kurierem zwrotnym w cenie.Myślę,że to dobry układ i oczywiście się zgodziłem.Obsługa klienta wzorcowa aż chciało się z tym Panem rozmawiać.Jeszcze chciał Mi odesłać zepsuty głośnik ale oddzielną paczką{już płatną} ale zrezygnowałem.Dziś mają wysłać na jutro powinny być u Mnie.To tyle.

Serwis jest ok przynajmniej z tego co mozna bylo wyczytac w necie, moj kolega jakies 2 lata temu wymienial glosnik bo synek mu sie bawil :-) i tez bylo bez problemow.. i dobra cene Ci dali bo ja tak oscylowalem wlasnie gdzies na kwote 500 zl..

 

Niestety panowie ale muszę się wypisać z klubu. Przyznaję się do zdrady. Sprzedałem moje 9v7. Studio 60 też nie udało się mnie uwieść ale generalnie uważam że nie ma lepszych od Paradigmów kolumn do muzy Rockowej i kina domowego.

Powróciłem (po półrocznej nieobecności) do klubu Castle. Jednak stara miłość nie rdzewieje.

 

Pozdrawiam

Raz odsluchiwalem te kolumny tak przypadkowo w Sony center ( chyba ze cos mi sie z firmami pokrecilo) ale wydaje mi sie ze kolumny byly Castle tylko modelu nei pamietam ale tak sobie one graly ale zapewne to tez kwestia wlasnie modelu danej firmy. Wazne ze Tobie sie podobaja i jesli pasuja Ci do tego co sluchasz to super.

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Raz odsluchiwalem te kolumny tak przypadkowo w Sony center ( chyba ze cos mi sie z firmami pokrecilo) ale wydaje mi sie ze kolumny byly Castle tylko modelu nei pamietam ale tak sobie one graly ale zapewne to tez kwestia wlasnie modelu danej firmy.

Kolego po co piszesz takie bajki ?. Castle w Sony center - no proszę Cie... jeszcze nie wiesz jaki model. Łżesz jak bracia Wachowscy. I po co ?

W ogóle po krótkiej obecności w tym klubie zwróciłeś szczególnie moją uwagę jako ktoś kto ma albo jakieś kompleksy audio (jeśli takie coś istnieje) albo jest niedowartościowany i szukasz merytorycznego poparcia w doskonałości swojego sprzętu (lub potwierdzenia prawidłowości decyzji o jego zakupie).

Swoje wychwalasz pod niebiosa i wchodzisz w wielką dyskusję (uciekając sie nawet do kłamstw) z każdym kto skrytykuje markę Twojego sprzętu.

Pora dorosnąć emocjonalnie ?

 

P.S- Castle i Paradigm to zupełnie inne szkoły grania -

celuloza vs polipropylen

tekstylna kopułka vs aluminium

Właśnie przed chwilą odebrałem tel z Polpaku.Sprawa wygląda następująco otóż bardzo miły Pan z serwisu powiedział Mi,że nie ma takiej możliwości aby stało się to samoistnie lub słuchania głośnej muzyki odlewany kosz był całkowicie popękany i najprawdopodobniej kolumna musiała być przewrócona{odgnieceń ani porysowań na obudowie nie ma}.

 

Przecież ten kosz jest pancerny. Nie uwierzę, że da radę go uszkodzić bez pozostawienia śladów na obudowie kolumny. Napiszę wręcz, że prędzej obudowa pójdzie w drzazgi, niż coś stanie się koszowi. Dlaczego pozostałe kosze są w porządku, a tylko jeden rozpadł się na kawałki? Na mój gust odlew miał defekt i uszkodzony głośnik został zamontowany fabrycznie, a wada wyszła w trakcie eksploatacji.

Nie wiem dla Mnie też to jest trochę dziwne,na 99% kolumna nie była przewrócona zresztą jak pakowałem ją do serwisu to bym coś zauważył na obudowie jakieś obicie czy wgniecenie czy nawet zarysowanie.Kolumny stoją na wolnej ścianie nic w promieniu 2m od nich nie stoi zresztą jakie to musiało by być te uderzenie żeby kosz popękał.Teraz na spokojnie doszło do mnie że chyba dałem się lekko przekręcić

Napisz do nich pismo z opisem całej sytuacji i Twoimi wątpliwościami. Poproś o zdjęcie feralnego kosza i ich opinię na ten temat. Na końcu poproś o zwrot kasy za naprawę.

Jeszcze jedno, jeśli wada jest materiałowa, to na 99% będzie widoczna w strukturze odlewu kosza, a konkretnie w miejscu pęknięcia. Dziwne jest, że nie chcą dołączyć uszkodzonego głośnika do paczki z kolumną, tylko koniecznie wysłać osobną.

Edytowane przez roge

Uszkodzony głośnik jak najbardziej mogą mi odesłać w jednej paczce z kolumną ale istnieje ryzyko porysowania obudowy podczas przewozu jak bym się zdecydował to już na moją odpowiedzialność stąd opcja drugiej paczki.Po 15-sto minutowej rozmowie z serwisantem powiedział Mi,że kolumna musiała się przewrócić wie to z własnego doświadczenia,natomiast wgniecenia na zawieszeniu głośnika{foto wyżej} nie pochodzą od palców, trochę wszystko to dziwne.Jeszcze jedno,parę dni przed wysłaniem dowiadywałem się o koszt tego głośnika, odpowiedz 510zł+koszty wymiany czyli ok 600 zł, jeśli uszkodzenie wynikałoby z Mojej winy,dzisiaj dowiaduję się że jest to z Mojej winy i koszt całkowity wynosi 300zł.Coś Mi tu śmierdzi jakąś lewizną.

Usterka sprzętu zgłoszona w okresie trwania gwarancji ale nie stwierdzona przez serwis w trakcie wizyty (przypadłość pojawiająca się nieregularnie i okresowo).

Ta sama usterka stwierdzona przez serwis podczas następnej wizyty ale niestety zaraz po upływie terminu gwarancji.

 

Kto wg Was powinien wziąć na Siebie naprawę ?

Uszkodzony głośnik jak najbardziej mogą mi odesłać w jednej paczce z kolumną ale istnieje ryzyko porysowania obudowy podczas przewozu jak bym się zdecydował to już na moją odpowiedzialność stąd opcja drugiej paczki.Po 15-sto minutowej rozmowie z serwisantem powiedział Mi,że kolumna musiała się przewrócić wie to z własnego doświadczenia,natomiast wgniecenia na zawieszeniu głośnika{foto wyżej} nie pochodzą od palców, trochę wszystko to dziwne.Jeszcze jedno,parę dni przed wysłaniem dowiadywałem się o koszt tego głośnika, odpowiedz 510zł+koszty wymiany czyli ok 600 zł, jeśli uszkodzenie wynikałoby z Mojej winy,dzisiaj dowiaduję się że jest to z Mojej winy i koszt całkowity wynosi 300zł.Coś Mi tu śmierdzi jakąś lewizną.

Wiesz jak jestes pewny swojego to zawsze mozesz zamowic ekspertyze, tylko ona tez kosztuje i nie wiem co jesli np. bedzie racja po Twojej stronie - to czy wtedy Polpak nie musialby zwrocic koszt takiej ekspertyzy? Kwestia co sie lepiej oplaca... ja bym z nimi jeszcze pogadal, a najelpiej z kierownikiem serwisu i opisal cala sytuacje. Moj kumpel byl zadowolony z serwisu ale ewidetnie wina byla jego, a tutaj diabli wiedza wiec mozna powalczyc.. ale na pewno zeby powalczyc na powaznie to musisz miec glosnik ten zepsuty zeby jakis fachowiec to ocenil czy to nie jest wada fabryczna..

Edytowane przez lolek126

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Sprawa załatwiona kolumienka przyjechała dziś ok.12 zapłaciłem kurierowi 3-stówki i dalej nie będę wnikał czy Mnie przekręcili czy też była to Moja wina.Nie jestem typem,który po trupach do celu zmierza,szczerze to byłem przygotowany na najdroższą opcję{600 zł} zresztą w życiu nie jedne trzysta się zutylizowało na mniej zacne cele.

Do karty gwarancyjnej podpięte były- karta naprawy oraz paragon fiskalny na sumę 300 zł z datą 17-02-2014 czyli o żadnej lewiznie nie może być mowy.Przepraszam jeżeli kogokolwiek uraziłem parę postów wyżej.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.