Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Infinity Classics


Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście zdaje sobie sprawę że to problem z akustyką ale co zrobić, w obecnej chałupie może jeszcze ze 3-4 lata pomieszkam i wypad na własne śmieci.

Wychodzi mi też. że mam ekstremalnie niekorzystne wymiary pomieszczenia: wąski, długi i niski w dodatku z dziwaczną budową, jedna ściana jest do połowy z betonu i bloczków, ściany za i przed sprzętem są betonowe i na koniec ściana na której są okna jest z cegły. Krótko mówiąc przepis na katastrofę (akustyczną) gotowy.

Nie jest to też pokój w 100% dedykowany audio, po drugiej stronie mam biurko, łóżko i jeszcze parę gratów. Dobrze że chociaż udało mi się wynegocjować z rodzicami wyniesienie szafy z ubraniami do holu i wszystkich rzadziej używanych klamotów na strych :-)

 

Według wskaźników na Macu nie udało mi się przekroczyć bariery 20-30W na Omegach, tylko na elektrostatach przy szybkim i mocnym basie wskaźniki dobijały do 100W ale było już naprawdę głośno. McIntosh dostaje sygnał bezpośrednio ze Squeezeboxa a głośność na wzmacniaczu jest ustawiona na godzinę 7-8, prawy kanał podbijam do 8.5-9, inaczej lewa kolumna gra głośniej przez beznadziejną akustykę i scena się rozjeżdża.

 

Dużo ogłoszeń jest, ale brakuje konkretów. dużo sprzętu jest bardziej zdezelowanego niż "kolekcjonerski wintydż" z niemieckich wystawek zalegający na Allegro. Kiedy kupiłem McIntosha okazał się być technicznie w beznadziejnym stanie, straszny galimatias. Sekcja biasu oczywiście martwa, po 5 minutach mozna było na nim smażyć jajka, potencjometry zużyte do końca, poodcinane wiązki przewodów.

Finansowo dobrze dostałem po tyłku (nie licząc kilku przejażdżek do Tilburga niedaleko Eindhoven, ode mnie to 180km w obie strony) żeby doprowadzić go do stanu używalności ale dźwięk to rekompensuje.

 

JBLe z serii 43 to moje marzenie od kiedy poraz pierwszy je zobaczyłem jakieś 4 lata temu. Ogólnie mam przeczucie że porywam się z motyką na słońce, znaleźć je nie jest łatwo (interesują mnie 4343,44 i 45, zastanawiam się też nad 4435) a co dopiero załatwić transport.

Pożyjemy, zobaczymy, najpierw i tak muszę się pozbyć Omeg, elektrostatów i Maca.

 

 

+Literówki

Edytowane przez czolgista778

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Witam Panowie

Jak wiecie jestem nowy ,ale bacznie przyglądam się waszej dyskusji co do mocy w Infinity.Zastanawiam się nad końcówką mocy do swoich RS 90, ale z tego co piszecie nie zawsze to polepszy a wręcz przeciwnie!!!

Mam 20 m pokój (5/4) w starym budownictwie .Dość grube mury ceglane i drewnianą podłogę.

Jak pisałem wcześniej napędzam RS wzmacniaczem Primare a30.1 po 100w na kanał pełne dual mono.

Przy wyższych głośnościach zaczyna się robić hałas ale do 60% głośności jest super.

Jak myślicie czy dużo zyskam po kupieniu końcówki ?A może stracę i będzie gorzej ?

Nie wiem sam co robić Primare bardzo mi się podoba brzmieniowo (dużo powietrza ,detaliczność,fajna scena no i niesamowita głębia),ale trochę mało dynamiki.

Co zrobić żeby tego nie stracić a zyskać to czego mi brakuje.

Pozdrawiam

Mirek

Ostatnio słucham na tym co mam i jestem z tego zadowolony:)))

Infiniti muszą mieć podany dzwięk gładki ( wyrównany ) , szybki a co za tym idzie idący w spokój.

 

Infiniti nie mogą grać nerwowo bo się ich nie da słuchać.

 

Poza tym bas z nich powinien grać w sposób plastyczny i rozciągnięty , oczywiście nie oczekuję takiego ataku jak z głośnika z resorem harmonijkowym ale coś na ten wzór.

 

Głębia i owszem jest z Infiniti do uzyskania , ale ze średnicą to już można polemizować.

Ogólnie porównuję to do głośników które miałem (Avance k3) i jestem w szoku

 

Bas kontrolowany nie dudni ale głęboki,a co do średnicy to teraz to wiem co to znaczy ją mieć bo w Anance była mocno cofnięta jak byś kocem je przykrył.

 

Co do głębi myślę że przewody głośnikowe Nordost red-dawn dały ten efekt .

.

Czyli darkul jak myślisz dać sobie spokój z tą końcówką?Posłuchać nacieszyć a potem kombinować jak się znudzi.

 

Tak sobie myślę że na mój pokój żeby basu nie było za dużo a i sąsiadom dać jakoś żyć:)

Ostatnio słucham na tym co mam i jestem z tego zadowolony:)))

To zrozumiałe inna klasa kolumny.

 

Mi nie wypada się swoim chwalić , to może zrobić któryś posiadacz.

 

Kable można pominąć , jak amp chimeryczny to faktycznie drutami można coś tam zrobić.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

To nie jest problem typu " mocny " , ale to trzeba usłyszeć , inaczej moje pisanie na nic.

 

Tu jestem żywą gwarancją i potwierdzeniem, że tak własnie jest. Mam obecnie wzmak wyglądający jak pół CD a wykurzył z systemu konstrukcje po 30-50kg i ponad 1kW poboru.

Jak pisałem wcześniej napędzam RS wzmacniaczem Primare a30.1 po 100w na kanał pełne dual mono.

Przy wyższych głośnościach zaczyna się robić hałas ale do 60% głośności jest super.

Jak myślicie czy dużo zyskam po kupieniu końcówki ?A może stracę i będzie gorzej ?

Nie wiem sam co robić Primare bardzo mi się podoba brzmieniowo (dużo powietrza ,detaliczność,fajna scena no i niesamowita głębia),ale trochę mało dynamiki.

Co zrobić żeby tego nie stracić a zyskać to czego mi brakuje.

Pozdrawiam

Dokup końcówkę A 30.2 lub 31.2 lub 33.2 i podłącz to w bi-ampingu. Końcówka na bas.

Edytowane przez zyzio
Gość Gosc

(Konto usunięte)
W dniu 8.09.2012 o 13:50, zyzio napisał:

Dokup końcówkę A 30.2 lub 31.2 lub 33.2 i podłącz to w bi-ampingu. Końcówka na bas.

To może być dobry kierunek. Tylko końcówki muszą być stosowne co do kolumn.Jak wspominał Darkul właśnie w środe też tak będę miał. Z tym, że w pre będę miał dodatkową możliwość wysterowania poszczególnych końcówek mocy.( Bedą cztery w pełni zbalansowane) Osobno na basy i osobno na górę.

Posłucham i dam znać.

Zyzio i ja tak myślałem o dokupieniu jakiegoś Primare ale moja 30 jest z pierwszych wypustów i nie posiada pre out

 

troszkę lipa ale ....

 

A może któryś z kolegów mieszka nie daleko Olsztyna albo Elbląga chętnie bym posłuchał systemu i porównał

 

Jak by nie było macie większe doświadczenie z Infinity

Ostatnio słucham na tym co mam i jestem z tego zadowolony:)))

>Zyziu

 

Co byś powiedział jakbym Ci udowodnił że Primare nie ma nasycenia w średnicy i jest X razy więcej dźwięku ?

Ale ja to wiem odnośnie średnicy, z tym że dźwięku jest sporo w bi-ampingu od początku skali, więc mimo wszystko sporo soku jest wyciśnięte ;-)

Panowie moja Primare nie ma pre out ale posiada Tape out 1 i Tape out

 

Pytanko mam takie czy można wykorzystać tape out do podłączenia końcówki mocy albo drugiego takiego samego Primare?

 

Oczywiście chodzi mi o dodanie mocy i zasilenie Bi-Amp

Ostatnio słucham na tym co mam i jestem z tego zadowolony:)))

Tape out czyli rec out , to wyjście ma stały max poziom liniowy , podłączyć możesz ampa z regulacją poziomu.

 

Aby Cię nie podkusiło końcówki o stałym wzmocnieniu podpiąć... będziesz wtedy rekordzistą w podnoszeniu pupy z kanapy , kanapa > off : )

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Panowie moja Primare nie ma pre out ale posiada Tape out 1 i Tape out

 

Pytanko mam takie czy można wykorzystać tape out do podłączenia końcówki mocy albo drugiego takiego samego Primare?

 

Oczywiście chodzi mi o dodanie mocy i zasilenie Bi-Amp

Jak masz ochotę to sprzedaję końcówkę która daje radę Infinity. I to dosyć dobrze. Do bi-ampingu też ją u siebie wykorzystasz bo ma wejścia liniowe i z regulowanym poziomem:

http://allegro.pl/pioneer-elite-m-91-i2596739423.html

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Ten Elite M-91 jest rozwiązaniem właśnie jak potrzebujesz końcówki mocy z regulowanym poziomem wejścia.

Zresztą u mnie solo napędzała Kappy 8.2i bez problemu. Ale rozwiązanie jak podałeś czyli Primare na górę a M-91 na dół na pewno by było dobre. Bas z M-91 jest lepszy niż z ASR Emittera 1.

Gość Gosc

(Konto usunięte)
Gość Gosc

(Konto usunięte)

A ja mam pytanie czy ktoś z szanownych kolegów miał możliwość porównania naszych infinity classic z pakami typu Open Baffle?

Np. coś takiego:

http://www.youtube.com/embed/g3xvnmWQS5A?rel=0

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Wreszcie się doczekałem.

Dzielony dotarł. To jest niesamowite ale to pogromca Kapp. Robi z nimi co chce.

Przestrzeń i holografia jest tak niesamowita, że wydaje się, że kolumny można wynieść do piwnicy. Z zamkniętymi oczami trudno jakiś element dźwięku przypisać do kolumny. Jakby wogóle nie grały. Gra cała przestrzeń. Dynamika przeogromna. Moc wzmaka jest niewiarygodna. Skala zaczyna się od 7h a na 9tej jest już bardzo głośno.

Na 11 można w porywach na krótko podkręcić ale to już w zasadzie granica. I nie ma przy tym poziomie głośnosći żadnego hałasu ani bałaganu w dźwięku. A skala kończy się na 17-tej.

Mam w końcówce cztery końcówki mocy, w pełni zbalansowane. Podłaczyłem więc w bi-ampingu.

A tak wygląda nowy nabytek:

post-27264-0-01783000-1347730568_thumb.jpg

post-27264-0-51887000-1347730579_thumb.jpg

post-27264-0-60860900-1347730591_thumb.jpg

Jaja jak berety, R90 black ash nie schodza nawet za €1000.... http://link.marktplaats.nl/593102584

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Trzeba dopisać że dodasz im bony do Tesco : )

 

Wrzuć ogłoszenie do chinoli.... za 3000 EU , wyrwą z korzeniami w kilka godzin.

Edytowane przez darkul

Te R90 nie moje, nie znam sprzedającego :)

 

Chinole albo japońce faktycznie mogliby to szybko łyknąć, mają hopla na punkcie amerykańskiego sprzętu: Altec Lansing, JBL, Infinity itp.

Gorzej tylko z wysyłką...

Omegi już będą chyba ze 4k razy obejrzane i 0 reakcji, nie ma zbytu na takie kolosy, każdy woli 5.1 ze sklepu "Nie dla idiotów" :))

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Gość partick

(Konto usunięte)

Jaja jak berety, R90 black ash nie schodza nawet za €1000....

 

no cóż, naganiacze na wakacjach w ciepłych krajach byli i się spierd...

 

no bo kto, k... jeździ na wakacje latem - absolutny brak profesjonalizmu.

 

No bo nawiedzonych jest 1% populacji a reszta to pokolenie mpega : )

 

z tym, że prawdziwych idiotów, to też jest z procent tego co podałeś.

W dniu 15.09.2012 o 19:36, gość napisał:

Wreszcie się doczekałem.

Dzielony dotarł. To jest niesamowite ale to pogromca Kapp. Robi z nimi co chce.

Przestrzeń i holografia jest tak niesamowita, że wydaje się, że kolumny można wynieść do piwnicy. Z zamkniętymi oczami trudno jakiś element dźwięku przypisać do kolumny. Jakby wogóle nie grały. Gra cała przestrzeń. Dynamika przeogromna. Moc wzmaka jest niewiarygodna. Skala zaczyna się od 7h a na 9tej jest już bardzo głośno.

Na 11 można w porywach na krótko podkręcić ale to już w zasadzie granica. I nie ma przy tym poziomie głośnosći żadnego hałasu ani bałaganu w dźwięku. A skala kończy się na 17-tej.

Mam w końcówce cztery końcówki mocy, w pełni zbalansowane. Podłaczyłem więc w bi-ampingu.

A tak wygląda nowy nabytek:

 

Wygląda zawodowo! Gratulacje, No posłuchałbym jak to wzmak pomiata Kappami :)

Milego słuchania i pisz o wrażeniach dalej.

Powrót po dłuższej przerwie...

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.