Skocz do zawartości
IGNORED

Naprawa CD Cambridge Audio D 500 SE

zukzukzuk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów.

Padł jeden z kanałów w odtwarzaczu CA D 500 SE (słychać głośne trzaski - choć muzyka też gra). Fachowiec powiedział, że do naprawy niezbędny jest układ scalony o nazwie LXA 0044 ( jeśli się pomyliłem - poprawcie) i co najgorsze nigdzie nie można go dostać.

Pomożecie ?

Z góry dziękuję !

Pozdrawiam.

Jacek

"Measurements can provide a measure of insight, but are no substitute for human judgment. Why are we looking to reduce a subjective experience to objective criteria anyway? The subtleties of music and audio reproduction are for those who appreciate it. Differentiation by numbers is for those who do not".--Nelson Pass

https://www.audiostereo.pl/topic/30040-naprawa-cd-cambridge-audio-d-500-se/

Możesz mi to wyjaśnić na "chłopski rozum.

Jestem ZIELONY w tej branży...

Może być na pw...

Pozdrawiam

"Measurements can provide a measure of insight, but are no substitute for human judgment. Why are we looking to reduce a subjective experience to objective criteria anyway? The subtleties of music and audio reproduction are for those who appreciate it. Differentiation by numbers is for those who do not".--Nelson Pass

> zukzukzuk, 6 Gru 2006, 19:39

A czy fachowiec powiedział Tobie gdzie konkretnie ten układ leży i za co jest odpowiedzialny? Rozkręciłem właśnie swój egzemplarz i nie widzę go w DAC'u (jest tylko 5 sztuk NE5534N). Może siedzieć w układzie sterowania servo (który jest zamknięty w przylutowanej do PCB ekranującej puszce), ale nie wiem czy wtedy miałby taki wpływ na dźwięk jak opisujesz. Niestety nie mam serwisówki, więc nic więcej nie mogę powiedzieć.

Pozdrawiam

Nie znam budowy Twojego CD.

Poszukaj na forum , albo wklej zdjęcie stopnia wyjściowego - może w ten sposób będę mógł Ci pomóc.