Skocz do zawartości
IGNORED

Auto terenowe


jozwa maryn

Rekomendowane odpowiedzi

samochod z 98ego ma na pewno jakies wady Szumi, nawet po ksiedzu , ktory mial jeszcze 3 inne auta...albo po dziadku...ale od Ciebie to ja bym kupil samochod ...jestes taki naiwny ...budzisz moje zaufanie...wlasnie moze masz cos na zbyciu? zamiast do finlandii sprzedalbys teraz Jozwie do polski....

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

elektro jestes leniwy.

 

Przeczytaj od poczatku ten temat. Ja samochoduangielskiego bym i tak nie kupil. Ten link z autoscout 24 to nie bylo odkrycie ameyki-tylko mala pomoc dla jozwy.

 

A teraz sluchaj electro-Valenty ja siadlem wczoraj na tylek i wyliczylem, ze mialem 14 samochodow na siebie zarejestrowanych (zony nie licze). Wiec nie uswiadamiaj mnie ze 9 -cio letnie (normalne)zamochody maja ukrytych usterek 10. RR czuje ze bedzie mial 5xtyle.

 

 

wiec o co ten halas???

 

a teraz podnies swoje uszy do gory i sluchaj uwaznie:

 

jak bedziesz chcial sprzedac czterloletnie volvo kombi i wszyscy beda ci chcieli dac za ten woz smieszna cene to przypomnij sobie slowa wojka szumidokolalas i wystartuj ogloszenie w Finlandii -tam dobrze sprzedasz skumal??

 

a do sprzedazy mam aktualnie pioneer RT 909 za 800 Euro

 

jakies jeszcze pytania??

szumidokolalas drogi,

 

Oto moje pytania:

 

1) Na co zwracać szczególną uwagę kupując 2-3 letnią GT? Charakterystyczne dla tego modelu usterki, wady, niedoróbki?

2) Kwestia wytrzymałości zawieszenia? Znajomy ma 156 2.0 JTS, przejechał w ciągu 6 lat okolo 150000 km i zbytnio na problemy z zawieszeniem się nie uskarża. GT jest zbudowane na plycie podlogowej wlaśnie 156, ale zapytać warto. Może moj znajomy mial po prostu dużo szczęścia?

 

O silnik się nie boję. Na to, że jakieś pierdoły podczas użytkowania sie pojawią jestem psychicznie przygotowany.

 

 

Bardzo Ci dziękuję za pomoc.

Alfa Romeo GT :

 

a wiec ja jakies temu lat 12 pod krzyzem przyzekalem, ze wlocha juz nigdy nie kupie.

 

Bylem teraz 90 min w internecie i okazalo sie, ze jest to bardzo dobry, niepsujacy sie, szybki, oszczedny samochod.

 

Czytalem wypowiedzi wlascicieli i z 5 gwiazdek dawali 4,5.

 

Z usterk ktore nie sa masowe!! (masowych brak)Zapamietalem

 

-bezramowe szyby w drzwiach maga przy duzej predkosci robic szumy(mozna nastawic)

- zima piszczalo cos z dmuchawek

- drazki/ stabilizatory w zawieszeniu poszly

- elekrtoniczne wzkazniki swirowaly

 

 

samochod jest na rynku D od poczatku roku 2004

 

pozytywne rzeczy moznabybylo wyliczac bez konc

 

- zrywny

-oszczdedny

-da sie sportowo prowadzic

-szybosc max wedlug licznika 225 przy 4000 obrotach

-95 % ludzi uzaleznila sie od tego zamochodu robi poprostu frajde

- motor cacy

 

 

Forum Motor-Talk chwalilo to auto bez konca!!!!!

 

Dowiedzialemsie tez ,ze Zlot miedzynarodowy Alfy GT odbyl sie 2007 w D 60 km od mojego miasta (poludniowo-zachodnie Niemcy)

 

Krotko i zwezlowato bierz ten samochod i sie dlugo nie zastanawiaj

 

..no u Jozwy z tym RR to calkiem inna bajeczka

 

pa dobranoc

 

przyklad jak chalo sobie ten samochod

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

alfa diesel ?? toz to profanacja to prawie jak ferrari na gaz :)

 

ludzie szanujmy legendy

 

co nie zmienia faktu ze alfy nigdy w zyciu, wole "gorace" szwedki :D

 

 

tak, chcialem napisac szwedow ale nie napisalem wiec bez podtekstow prosze :D

netboj te legendy to wysyp na smietnik.

 

pojedz sobie 200-230 kmh przez pol godziny non-stop jak sie da jeszcze dluzej. I zobacz samochody z jakim napedem cie otaczaja...zawsze tworza sie grupki jeden z przdodu wymiata reszta za nim...benzyniaki daja sobie swietnie rade ale po 5 minutach odpuszajua bo im wzkazowka w baku smiga nadol jak but .

ale jak kogos stac i ma duzy bak to w czym problem ? moje autko "na luzie" po miescie pali ok.16l ale nie narzekam bo mi sie odwiecza emocjami a nie zapachem oszczednosci :D 50l/100km tez potrafi i za to go lubie :D

jasne netboy...masz swoj styl..

 

ja za to rabie 50.000 km pro anno i taki czolg w pelnej jezdzie bylby po godzinie pusty (tankowanie 10 min) x 4 Stuttgart -Hamburg . W 40 min ja przejezdzam 100 km.

 

Jedyny plus to ten ze V8 gul/bulgocze niesamowicie erotycznie...

netboy, 23 Sie 2007, 23:49

 

Czy Ty kiedyś miałeś okazję jeżdzić samochodem napędzanym nowoczesnym silnikiem diesla? Obecnie jężdzę focusem 1.8 tdci (115 KM). Jeśli chodzi o dynamikę, o elastyczność silnika jest trochę lepszy od 2.0 benzynowego.

Pali przy tym ok. 40 % paliwa mniej.

Jeszcze kilka lat i benzynowe zostaną prawie całkowicie wyparte przez wysokoprężne, nie mam co do tego wątpliwości.

Dlaczego profanacja? Nawet BMW w swoim flagowym coupe serii 6 zaczęło montować diesle; model ten zostal świetnie przyjęty na rynku.

JTD to nie jest klasyczny klekot. To jest fantastyczna, bardzo nowoczesna konstrukcja, o niesamowitym momencie obrotowym, wyjątkowo elestyczna i o bardzo dobrych parametrach. Jezdzi lepiej niż 2.0 o mocy 170 KM.

No i ekonomia : rocznie przejeżdżam ok. 35000 km. Koszt ON wyniesie mnie ok. 9600, w przypadku benzyny musiałbym wydac ok. 19000 PLN.....tylko w ciągu roku mam na bardzo dobry wzmacniacz, hi-end z drugiej reki.

>>kyuss3

 

bo tu chodzi nie o dane na papierze i to co ma lepszy start ze swiatel tylko o pielegnowanie legend i odpowiedni ladunek emocji.

 

umowmy sie ze bmw 6 na rope to troche tak jak wzmak lampowy z lampami tylko do swiecenia, a stopnie mocy ma tranzystorach. mozna poszpanowac ze ma sie granturismo przed kolegami a w domu liczyc w excelu czy styknie do pierwszego na rope :/ wybacz ale chyba jestem nie z tych lat co trzeba i troche mam konserwatywne podejscie do tematu

Netboy, rozumiem co masz na myśli - chyba. Nie rozumiem jedynie w czym ropa jest gorsza od benzyny. Nie wiem dlaczego Alfa na ropę jest mniej legendarna od Alfy na benzynę. Albo dlaczego BMW 6 na ropę jest gorsze od BMW 6 na beznynę. Jakis absurdalny stereotyp. Tu nie chodzi o żaden szpan przed kimkolwiek. Chodzi tylko i wyłącznie o przyjemność z jazdy. A jazda GT z silnikiem diesla sprawia większą frajdę niż jazda GT 2.0 benzynowym w wersji 170 KM. To nie moja wina, to wina Alfa Romeo. To ich dyrektorzy i projektanci silników na własną legendę plują i od 20 lat stosują silniki diesla w Alfach. Przecież tu chodzi tylko i wylącznie o przyjemność z jazdy.

kyuss3, 24 Sie 2007, 00:21

 

> Czy Ty kiedyś miałeś okazję jeżdzić samochodem napędzanym nowoczesnym silnikiem diesla? Obecnie

>jężdzę focusem 1.8 tdci (115 KM). Jeśli chodzi o dynamikę, o elastyczność silnika jest trochę lepszy

>od 2.0 benzynowego.

>Pali przy tym ok. 40 % paliwa mniej.

 

A czy ty jeździłeś samochodem z nowoczesnym silnikiem benzynowym z turbodoładowaniem? Obawiam się, ze nie. Nie porównuj pod względem dynamiki silnika doładowanego i wolnossącego, porównuj analogiczne konstrukcje. Co do ilości spalanego paliwa to się zgodzę, wiadomo diesel, ale moc to domena benzyniaków i raczej tak zostanie.

>>kyuss3

 

slyszales kiedys o cosworth-ie albo imprezie wrx na rope ? ciekawe czemu ?

 

wlasnie dla tego ze to sa legendy i te silniki maja serce a z dieslem nikt by ich nie kupil.

 

alfa gt, bmw6, czy inne auta pseudo sportowe na rope to tylko namiastki dla tych co chca sie pokazac a nie dla tych co chca sobie pojezdzic :)

 

sa auta ktore w ogole "nie wygladaja" a za silnik wielu dalo by sie pokroic i budza EMOCJE czego o autach przygotowanych do wyscigow ale "o kropelke" nie mozna powiedziec :/

 

wiesz przyspieszenie i maksymalna predkosc to nie wszystko, chociaz do tych najlepszych benzyniakow to dieslom daaaleko :D

 

teraz mi powiesz ze sa diesle lepsze od benzyniakow, owszem sa ale ciekawe dlaczego topowe auta z kategori "marzenia nie bola" sa wyposazone tylko i wylacznie w silniki otto ? tylko nie pisz o audi R8 :D

Edson,

(Jeżdziłem nowoczesnym silnikiem benzynowym z turbodałwaniem. To są świetne silniki, ale diesle summa summarum okazują sie lepsze)

Co do porownania turbo/wolnossący... masz rację, ale wskaż mi choć jeden obecnie produkowany silnik diesla, który nie jest turbodoladowany i jest jednocześnie stosowany w samochodach osobowych.

 

Moc liczona w KM to nie wszystko. Spójrz :

Focus II.

 

Benzyna 2.0, moc - 107 kW (145 KM) przy 6000 obr/min, moment obrotowy 185 Nm/ przy 4500 obr/min.

Diesel 2.0, moc - 100 kW (136 KM) przy 4000 obr/min, moment obrotowy 340 Nm !!!!! przy 2000 obr/min.

 

Oznacza to tyle, że choć benzyna jest mocniejsza o 9 KM pod każdym względem przegrywa - bardzo wyrażnie przegrywa - z dieslem pod względem osiągow ( jedynie prędkość max. jest troszkę wyższa) i elastyczności. A frajda z jazdy jest zdecydowanie wyższa w przypadku diesla.

Netboy, ja nie twierdzę, że silniki diesla są jedynie slusznym wyborem w ogóle. Ja tylko twierdzę, że są najlepszym wyborem w klasie aut popularnych. Alfa GT to nie jest żadna impreza, porsche czy ferrari albo maserati. To nawet nie jest Brera. To jest jedynie 156 w sportowym nadwoziu. Fajny, ładny samochod który do tego świetnie jeżdzi. Jest chyba oczywiste, że wolalbym znakomite benzynowe porsche, ale na to mnie jeszcze nie stać. A te uśmieszki daruj sobie i nie rób ze mnie buraka, który chce poszpanować - bardzo Cię o to proszę.

Alfa Gt bardzo mi sie podoba, do tego 1.9 JTD jest lepsze niz Gt 2.0 benzyna i dlatego moj wybór prawodpodobnie padnie na ten model. Tu, jak slusznie zauważyles chodzi o "pojeżdzenie" sobie. Pojeżdzę sobie lepiej ;). Więc się odwal ;)

Wolałbyś imprezę wrx czy audi r8 :)?

 

pozdrawiam

>>kyuss

 

ale jak sam widzisz diesel zeby wygrac z benzyna musi "podpierac" sie turbina

 

zgodze sie z tym ze jezeli komus zalezy na kosztach to ok, diesel jest lepszym wyborem. jezeli natomiast pragniesz czego "wiecej" od samochodu to wybor jest prosty :D

 

do swojego porownania dorzuc np stara CRX V-TEC 1,6l 160KM BEZ turbo!

 

cosi ma 2.0 turbo i 220KM i wprawdzie tylko 290NM ale juz od 1500obr/m ! (moj mial 330KM by WOLF ) :D

 

badz uczciwy jak z turbina to z turbina

 

i ja nie napisalem ze ty szpanujesz tylko taki jest cel powstania tych samochodow!

 

i nie pisz do mnie "odwal sie" bo babek w piaskownicy razem nie robilismy!

A jak wspólnie kilka browarów wypijemy to będę mógl żartobliwie mówić "odwal się"?

 

Możemy tak gadać bez końca. Może maly konsensus?

W klasie aut popularnych diesle są bezdyskusyjnie lepsze, w klasie aut marzeń benzynowe silniki są jeszcze bezdyskusyjnie lepsze, ale prawdopodobnie to się kiedyś zmieni - patrz przyklad R8.

 

 

Idziesz na to?

 

ps. Lambo ma używać diesla o mocy 500 KM.

powiedzmy ze cos w tym jest, tyle ze alfa GT nie jest autem "popularnym" i jak sama nazwa na to wskazuje aspiruje do bycia legenda.

to samo BMW 6, bo nie powiesz mi ze to jest auto dla kowalskiego nawet na zachodzie :)

 

ja na codzien uzywam duzego turbo benzyny i zaden diesel mi nie podskoczy :) benzyniak w sumie tez malo ktory :D

 

o lambo na rope nie slyszalem ale chetnie sie posmieje z wynikow sprzedazy :D

 

co so browarow to sorry ale nie pijam czegos takiego, ale po paru szklaneczkach szkockiej, kto wie :D

Jozwa, chlopcy zaczeli znowu dodawac sobie tych...koni. Powracajac do twojego dylematu, jako nowy wlasciciel pierwszej Toyoty 4x4 i lepszym przy okazji poznaniu tej marki, ktora przyznam nigdy sie nie interesowalem, zasugerowalbym ci Land Cruiser'a. Oczywiscie jak z kazdym samochodem z drugiej reki trzeba dobrze trafic, co wcale nie jest takie proste. Sadze, ze to jest model wymiarowo doskonaly dla ciebie i odpowiedni egzemplarz zatrzymasz ...dlugo. W USA sa w tych modelach nie najlepsze jak na Europe silniki i jest kompletny brak diesel'i, ale pozytywnym kompromisem moze byc jakosc produktu z drugiej reki i jego cena + wyposazenie. Przygotuj sie jednak w tym wypadku na duzy L6, lub V8. Bedac nowym w tej marce czesto pytam sie innych wlascicieli, mechanikow u dealera, etc o jakosc marki i slysze same pozytywne komentarze. Musisz jednak pamietac o pewnej "topornosci" w kontrascie do innych modeli, innych marek, kazdy ma swoja specyficzna charakterystyke. Nigdy nie zwracalem szczegolnej uwagi na 4x4, ale teraz widze jak np nisko zawieszony jest nowy LR Sport! Ladny, owszem, nadal ma mnostwo roznych drobiazgow od bogatego BMW, ale jakos to wszystko wewnatrz nie za bardzo do siebie pasuje. Niemiecki industrializm w angielskiej herbaciarni. Mercedesami G jezdza po LA Rosjanie w podkoszulkach z lancuchem i nalezy sie liczyc sie z tym, ze kazdy z drugiej reki bedzie smierdzial mieszanka taniej wody kolonskiej i nikotyny. RAV 4 jest na pewno doskonalym samochodem, ale dla ciebie bedzie zbyt maly. 10-letniego Land Cruisera powinienes znalezc w USA w okolicach 30 tys zl. Toyoty sa dosyc plastikowe, ale z drugiej strony co dzisiaj nie jest? Podjechalem po kumpla 335 w zeszlym roku w Warszawie i zadal mi pytanie "czy to jest prawdziwe drewno?", tak, oczywiscie, cale 0.2mm na podobnie cienkiej plycie aluminiowej i kleju z jakas politura. W amerykanskiej wersji prawie kazdej Toyoty LC znajdziesz skorzana tapicerke, ktorej glowna zaleta jest to, ze utrzymuje stala naturalna temperature. Poszperaj po e-bay'u

Witam,

 

 

Wiem ze chodzi tu o to zeby Jozwa dostal pare wskazowek od doswiadczonych Forumowiczow i nie wladowal kasy w jakis bubel.

 

Na krotko jednak odchodze od tematu. Chodzi mi o kontroweryjny temat co jest lepsze benzyna czy diesel.

 

Fakty:

 

- Silnik diesla w europie zostal w ostatnik 15 latach tak udoskonalony, ze jego wady : glosny, kopcaco-smierdzacy, i slabjutki nie istnieja (poczatek 90 KM 1.9 TDI od VW).

- image diesla podnislo sie niesamowicie stal sie silnikiem salonowym S-Klassa/ A8/BMW.

- w ostatnim wiscigu La Manche wygral audi z V10 diesel

- Porsche mial juz 2 lata temu zaklepany silnik diesel V10 od AUDI/VW do Cayenne ale Klienci go nie chca. Posiadaczom wlasnie sprawia przyjemnosc pokazac -mam kase i na Cayenne i na ta droga benzyny „ty plepsie“Pozatym glownym rynkiem zbytu jest USA a tam diesel ma image jak maszynya parowa

- fajnych oldtimerow z dieslem nie ma bo 30 lat temu dobrych diesli nie bylo –bardzo proste

 

Krotko jeszcze o "Polskim zakochaniu sie w prawdziwach samochodach". Takie cos kreowala i kreuje pani Passent. Jezdzi i co krok to podkresla i powtarza " Volvo klasycznym, swietnym, z dusza i z sercem." Hahahaha zaraz mi sie lezka zakreci. Polacy jako narod dowartosciowuje sie w szczegolny sposob automobilami. (smiechu warte!!).

Ja mialem Saaba 900 i Volvo V70 samochody byly dobre i co z tego ??swiat dalej idzie.

Rok temu w Szwecji jechalem takim Volvo 245 z konca lat 70-tych(jest ich tam mnostwo). Sraczkowale obicia toporne otwieranie drzwi..i sobie myslalem …o takich samochodach Wtedy sie w PL marzylo….hihihi

 

Moj concept jest calkiem inny. Dopasowalem sie jak szarak. Jezdze niemieckimi autami dla mas bo moje indywidualno-egzotyczne zakupy samochodowe odbijaly mi sie potem ekonomicznie jak wstretna zgaga.

 

Prosze poczytac o nowej technologii TSI (nie FSI!!) silniki z turbo+kompressor 1.4 litra 170 koni absolutna burza!!

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.