Skocz do zawartości
IGNORED

Najpiękniejsze samochody wszechczasów


Rolandsinger

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, ale rozmawiajmy tu wzgledem umiejetnosci kazdego czlowieka. I nie oszukujmy sie, ale jestem pewnien w ze nawet mozliwosci tej M5 z 99r bys nie wykorzystal w 30%. Bo wcisniecie pedalu gazu na prostej w przeciagu czasu 10 sekund kazdy potrafi. Nie tylko to sie liczy. 400KM to juz nie zabawa. Taka jest prawda. Ze 4 dni temu jezdzilem 740i E32, ktora tez chyba wazy z 2 tony i ma "tylko" 300KM, a opanowanie czasami takiego samochodu jest naprawde trudne.

?👈

zawsze to bedzie tylko głosniej, z moca raczej mizernie przy tym samym cisnieniu doładowania a juz kłopoty z płynnoscia pracy napędu to na 100 % przy dwoch spręzarkach

jak sie w to bawiłem to kasa utopiona w wydech za turbiną była najgorsza inwestycja,oczywiscie przy załozeniu za auto pierwotnie było z turbo a nie zostało dołozone do wolnossacego silnika

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

rafal ale takie limuzyny to sie robi do krecenia kilometrów na prostych autostradach a nie do kartingu

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

rafal735r - zapewniam cię, opanowanie 400 konnego auta nie było by dla mnie specjalnym wyzwaniem. Obecnie mam WRXa z przeznaczeniem wyłącznie 'do upalania', którym latam bokami po śniegu, szutrze a gdy trzeba to i po asfalcie (choć po asfalcie to czysta strata), oraz jeszcze jedno zupełnie seryjne auto do jazdy na co dzień, znacznie szybsze od tego M5 E39 400KM o którym tu rozmawiamy (nie mówiąc już o 740i E32). I powiem ci, że gdybym miał jeszcze z 200KM więcej, to na pewno by się nie zmarnowały.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

cir, 26 Kwi 2010, 14:07

 

>zawsze to bedzie tylko głosniej, z moca raczej mizernie przy tym samym cisnieniu doładowania a juz

>kłopoty z płynnoscia pracy napędu to na 100 % przy dwoch spręzarkach

>jak sie w to bawiłem to kasa utopiona w wydech za turbiną była najgorsza inwestycja,oczywiscie przy

>załozeniu za auto pierwotnie było z turbo a nie zostało dołozone do wolnossacego silnika

 

Po pierwsze, to gdzie ty masz w Lancii 2 turbosprężarki ? Czy to V8 albo przynajmniej V6 aby mieć dwa rzędy cylindrów obsługiwane przez 2 turbiny ? To także nie te czasy gdy montowało się dwie turbiny sekwencyjnie (szeregowo) jak w najnowszych silnikach Mercedesa czy BMW.

 

Po drugie, aftermarketowy tłumik wcale nie musi być głośniejszy niż seria. Wszystko zależy od tego i i jakiej pojemności tłumiki zastosujesz.

 

Po trzecie do 'kłopoty z płynnością pracy napędu' się nie odniosę, bo mówiąc szczerze - nie mam pojęcia o czym piszesz.

 

I po czwarte wreszcie - nie od dziś wiadomo, że najlepszy 'bank for the buck' w autach turbo, masz z remapu. Co nie oznacza, że zmiana wydechu nic nie daje. Zamontowanie przelotu w autach turbo praktycznie zawsze (poza jakimiś absolutnie wyjątkowymi sytuacjami) skutkuje zwiększeniem mocy o te 5 czy 10% w stosunku do seryjnych tłumików komorowych.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Poprawka - istotnie B-grupowa Lancia Delta S4 miała dwie sprężarki - mechaniczną i turbo. Nie wiem dlaczego, ale czytając twój post zrozumiałem, że chodzi ci o dwie 'turbiny', choć w istocie napisałeś 'sprężarki'. Nie zmienia to jednak faktu, że mając turbinę na końcu wydechu, im krótszy i mniej restrykcyjny wydech, tym większa moc.

 

Za wiki:

 

The Lancia Delta S4 is a Group B rally car that competed in the World Rally Championship in 1985 and 1986, until Group B cars were banned from competition by the FIA. The car replaced and was an evolution of the Lancia 037 Monte Carlo. The S4 took full advantage of the Group B regulations, and featured a midship-mounted engine and all wheel drive for superior traction and handling. The car's 1759 cc four cylinder engine combined supercharging and turbocharging to reduce turbo lag at low RPM. Officially the car produced 550 horsepower (410 kW). Independent figures show the S4 could accelerate from 0 to 100 km/h (62 mph) on gravel in just 2.3 seconds.[citation needed] An engine capacity multiple of 1.4 was applied to forced induction engines by the FIA and the choice of 1759 cc put the S4 in the under 2500 cc class which allowed a min weight of 890 kg (1,962 lb). The combined super/turbocharger system was a development of the 037 engine that produced 350 hp (261 kW) with a supercharger only. This was competitive with the Audi Quattro in 1984 which also had 350 hp (261 kW), but by the 1985 season Audi's S1 was homologated with 600 hp (450 kW). Consequently, a turbo had to be added to the S4 engine design to remain competitive.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Elberoth, 26 Kwi 2010, 15:19

 

>rafal735r - zapewniam cię, opanowanie 400 konnego auta nie było by dla mnie specjalnym wyzwaniem.

>Obecnie mam WRXa

 

4 napedowcem latwiej cokolwiek zrobic niz samym tylnym.

?👈

Jak to czytam boje sie wyjezdzac na ulice. Rozbestwiona mlodziez za kierownica wybuchowych samochodow Gdzie kazdy z kierowcow zapewnia o swoich wybitnych umiejectnosciach oraz manifestuje apetyt na jeszcze wiecej mocy. Ci bardziej dojrzali, z prawdziwa dedykacja zaspokojenia emocji pomimo nawet mlodszego wieku poszli do pojazdow powietrznych, gdzie bajkopisartwo nie ma miejsca. Prawdziwe samochody sie juz dawno temu skonczyly...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jazz :-), 26 Kwi 2010, 16:39

 

>Jak to czytam boje sie wyjezdzac na ulice. Rozbestwiona mlodziez za kierownica wybuchowych

>samochodow Gdzie kazdy z kierowcow zapewnia o swoich wybitnych umiejectnosciach oraz manifestuje

>apetyt na jeszcze wiecej mocy. Ci bardziej dojrzali, z prawdziwa dedykacja zaspokojenia emocji

>pomimo nawet mlodszego wieku poszli do pojazdow powietrznych, gdzie bajkopisartwo nie ma miejsca.

 

Zapraszam na najbliższą pojeżdżawkę na Tor Kielce, na lotniska w Ułęży, NMnP czy choćby tu w Warszawie na 'Rozetę Wróbla':

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Tak jako ten 'bardziej dojrzały, z prawdziwa dedykacja zaspokojenia emocji' pokażesz 'młodzieży za kierownicą wybuchowych samochodów' jak się jeżdżą prawdziwi kierowcy ;-) Wszystko zgodnie ze starą zasadą - stoper prawdę ci powie :-)))))

 

PS. Średnia wieku na pojeżdżawkach to ok 35-40 lat. Młodszych po prostu na takie hobby nie stać.

 

cir - napęd na przód czy na tył - kierownicą kręcić trzeba tak samo szybko :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Elb, Dziekuje za zaproszenie, ale jestem zbyt stary i jarmark samochodowych wyglupow z ryczaca muzyka z podskakujacymi miejscowymi przyglupimi laseczkami nie jest po prostu dla mnie. Laguna Seca w alfie tz, albo czyms podobnym, takie zaproszenie jest dla mnie znacznie bardziej interesujace.

Elb

po modyfikacji wydechu moze zmienic sie punkt startu turbo -to stary silnik i stara turbina trudno to potem zestroic aby płynnie chodziło a taki był pierwotny pomysł konstruktora silnika ktory połaczył ja z mechaniczna -"płynny przyrost mocy " czyli ideał dla doładowanych silników

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Bardzo ladne coupe - szkoda ze na razie tylko concept car...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-11813-100006284 1272305330_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

mamy mode na nadwozia coupe

nowa E klasa najlepiej wyglada w tej wersji / nawet z chińskimi felgami na ktorych wisi 15cm tasmy ołowianej/

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

nie misiomor

C klase coupe kupił kolega i juz załuje jak zobaczył E do czego go zreszta niepotrzebnie namowiłem :)

E coupe ma cos z wdzieku starego CLS

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

z płyta sie nie upieram oczywiscie , kontemplowalismy bude i silniki

z emisja spalin to masz racje poszaleli

kiedys tylko California wymyslała i zmusiła producentów do stosowania OBD II teraz to sie rozpęzło po wszystkich

ilosc wezwan do serwisów zapewne wzrosnie :) wiec bedzie sie moze lepiej w branzy kreciło mimo kryzysu

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

cir - w tym przypadku to trudno nawet mówić o jakiś modach które można by wprowadzić, bo to przecież samochód rajdowy, więc z założenia ma przelotowy wydech :-)

 

W normalnym aucie turbo, im wcześniej masz spool tym lepiej.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Jazz :-), 26 Kwi 2010, 17:07

 

>Elb, Dziekuje za zaproszenie. Laguna Seca

>w alfie tz, albo czyms podobnym, takie zaproszenie jest dla mnie znacznie bardziej interesujace.

 

Wiesz, że jesteś obrzydliwym snobem :-) ?

 

Moim zdaniem do funu wystarczy stare 20+ letnie BMW E30 z silnikiem z E46 3.0 231KM i szperą z M3. Przy swojej masie lata jak głupie - można i na tor wyskoczyć, i na pojeżdżawkę i drift poćwiczyć. Całość imprezy można zamknąć w 20kzł, i to z obspawaniem budy. Jazda takim wynalazkiem to jest czysty fun i banan dookoła głowy non stop.

 

Uwierz mi, że nawet jazda Gallardo, którym po torze jeździłem nie dalej niż w dniu wczorajszym, nie daje 1/3 radości tego co takie stare BMW. Tylko oczywiście aby takiego BMW spróbować, trzeba się wyzbyć swojego snobstwa :-)

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Najpiekniejsze auto w klasie kompakt

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Razem z tym cackiem....dwa najpiekniejsze auta w klasie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jak juz sie bawic w Muscle to odrazu z grubej rury:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

?👈

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.