Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw AMP + DVD do 5 000zł

mikrobi

Rekomendowane odpowiedzi

Poniewaz jest to moj pierwszy post, na wstepie witam wszystkich serdecznie. W najblizszych tygodniach nosze sie z zamiarem zakupu nowego zestawu kina domowego i poniewaz jestem dosc zielony w te klocki postanowilem sie spytac o rade ekspertow.

W tej chwili uzywam zestawu Yamaha V450 + DVD S550 i Eltax Discovery i oczywiscie jest beznadziejnie (ale w tamtym czasie to byl max na ktory moglem sobie pozwolic). Wczoraj bylem w sklepie w Wawie przy ul. Andersa (Top Hi-Fi czy jakos tak) i sprzedawca polecal mi zestaw Yamaha AMP RX-V1800 plus DVD S1700 i zestaw 5 glosnikow B&W. Posluchalem i faktycznie gra pieknie ale cena calosci jest wysoka... 13 500 zl. Chcialbym wiec podejsc do tematu etapami, najpierw kupic amp, dvd i fronty a potem dokupic glosnik centralny i tyly... no i zmiescic sie tak gdzies w 10 000zl z caloscia. I teraz moje pytanie; jakie combo amp + DVD byscie polecili w cenie tak do około 5 000zł i w zaleznosci od firmy jakie kolumny przednie mozna by do tego dopasowac? Do tej pory myslalem glownie o harmanie (np AVR 347) i sprzecie Yamaha (np. RX-V1700 lub RX-V1800). Przeznaczeniem jest oczywiscie kino domowe, Xbox 360 i muzyka (przede wszystkim klasyka i jazz wiec chcialbym zeby jako stereo zestaw gral w miare przyzwoicie). Bede zobowiazany za wszyskie rady i sugestie.

Pozdrawiam

Michal

https://www.audiostereo.pl/topic/38349-zestaw-amp-dvd-do-5-000z%C5%82/

Witam również.

Jeżeli to ma być kino i stereo to może zestaw CA, amplituner 540R v2 i dvd 540D v2. Moim zdaniem do muzyki jakiej chcesz słuchać oraz kina to dobry zestaw. Przynajmniej ja jestem z powyższego zadowolony. Podobnie jak Ty w swoich planach w pierwszym rzucie kupiłem fronty (KEF-y iq3), reszta sukcesywnie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników