Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  809 członków

Dynaudio Klub
IGNORED

Klub miłośników Dynaudio


Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo ciekawy opis Moreno1973. Szczerze powiedziawszy po serii Fokus spodziewałem się właśnie takiego dźwięku. Wydaje mi się że konstruktorzy obecnych nowych seri DM, Exite i Focus zaniżyli poprzeczkę. Wydaje mi się że spowodowane jest to chęcią łatwiejszego spasowania z większą ilością wzmacniaczy dostępnych na rynku aczkolwiek uważam że kolumny ze starszej serii Contur brzmią po prostu lepiej. Jasne że jeżeli chcesz odpowiednio napędzić starszego Contura 3.0 to bez końcówki Pliniusa, Brystona czy Metaxasa nie kupuj, ale jeżeli masz takową końcóweczkę to wolałbym Contura niż obecnego Focusa.

Pozdrawiam

A nie uważacie,ze seria C potrzebuje innego wzmaka?Chcecie porównywać np.C-4 z Fokusem 160 na jednym wzmaku?Może jeszcze w tym samym pomieszczeniu i na Pathosie Clasic One.Troche powagi.

 

ps.

Nie mam zamiaru być złośliwy i nieuprzejmy.Nie widze w swoich wpisach arogancji,zwyczajnie zadaje pytanie.Skoro ktoś uważa,że wie-to po co pyta?To chyba logiczne jest?Pierwsze słysze,że różne kolumny odsłuchuje się na takim samym systemie.To zwyczajna bzdura jest.Kolumny mają rózne impedancje i różnej są wielkości oraz rózne zapotrzebowanie na prąd posiadają i wspomne,że do różnej wielkości pomieszczeń są przeznaczone.Oczywiście można zagrać na C-1 w 50m2 ale z dwoma subami.

 

A to chyba nie o to chodzi?

Opisy typu,że Mercedes to i owszem ale wolę Fiata,bo ładniej warczy tłumik..między bajki sie nadajom i to bez różnicy czy z polędwicom czy schabowym.Ja rozumiem oczywiście,że dzięki uprzejmości.Między umie się czytać...wierszami.

 

dynaudio_evidence_master.jpg

 

Te Fokusy to pewnie od tych też lepsze som.

Opisy typu,że Mercedes to i owszem ale wolę Fiata,bo ładniej warczy tłumik..między bajki sie nadajom i to bez różnicy czy z polędwicom czy schabowym.Ja rozumiem oczywiście,że dzięki uprzejmości.Między umie się czytać...wierszami.

 

dynaudio_evidence_master.jpg

 

Te Fokusy to pewnie od tych też lepsze som.

 

Spuść trochę powietrza człowieku bo się zapowietrzysz i pękniesz...trochę więcej luzu...to jest hobby...ma dawać radość a nie wywoływać agresję...

 

Opisy typu,że Mercedes to i owszem ale wolę Fiata,bo ładniej warczy tłumik..między bajki sie nadajom i to bez różnicy czy z polędwicom czy schabowym.Ja rozumiem oczywiście,że dzięki uprzejmości.Między umie się czytać...wierszami.

 

dynaudio_evidence_master.jpg

 

Te Fokusy to pewnie od tych też lepsze som.

 

Spuść trochę powietrza człowieku bo się zapowietrzysz i pękniesz...trochę więcej luzu...to jest hobby...ma dawać radość a nie wywoływać agresję...

Hobby nie hobby ale rzetelność jest potrzebna...odpowiedzialność i powaga również.Tu nie piszą przedszkolaki...chyba że sie myle.

Co do powietrza to odwrotnie,sam sobie spuść.Nie wiem,gdzie widzisz agresje.Pomyliła ci się z ironią,jeśli o nią idzie,jak najbardziej.Jest.

Co do radości-to mam ją czytając niektóre brednie..aż zajadów można dostać ze śmiechu.

No dobrze to może kilka faktów. modrzew47 nie wiem skąd wziąłeś porównanie C-4 do Focusa i gdzie w tym wszystkim jest Pathos? Co do wymiany kolumn to raczej mało kto na tym forum wymienia cały system tylko dla tego że zamienił jedne kolumny na drugie. Seria Audience była na tyle elastyczna, że posiadając w miarę sprawny wzmacniacz za kilka tysięcy można obsłużyć prawie całą serię. Co do pomieszczenia to akurat wiele kolumn wogóle mieści się z dźwiękiem w gabarytach normalnych pomieszczeń między 15 a 25 metrów, a to czy wystarczy kolumna podstawkowa czy może być wolnostojąca to można sprawdzić nie wymieniając całego zestawu.

Poza tym nie widzę problemu żeby zasilić C-1, C-1.4, Focus140 tym samym wzmacniaczem. W końcu głośnik niskośredniotonowy to bardzo zbliżona konstrukcja i nie ma problemu żeby zagrało z przyzwoitą integrą.

I w końcu ostatnia rzecz-prosisz o merytoryczne wypowiedzi, ale jeszcze żadnej prócz "ironicznej" w tym temacie nie napisałeś, więc jeżeli już tak bardzo bawią Cię "wynużenia" innych forumowiczów to tak dla odmiany poczytaj czasem swoje.

Pozdrawiam

mike1973

Masz problem z czytaniem ze zrozumieniem?Przeczytaj jeszcze raz w takim razie a zrozumiesz aluzje do Pathosa i porównania.

Są jakieś zdrowe zasady dobierania systemu i wedle nich,zakup jakiejś taniej integry do np.C-1,C-2,C-4 nie będzie zasadny z oczywistych powodów.Natomiast do serii Fokus już tak.Trudne?To troche tak jakby założyć koła od Fiata do Bentleya.Czym wyższej klasy głośnik,tym

więcej pokaże napędzony odpowiednim wzmakiem.Na pewno prawie robi różnice,bo prawie-to nie taki sam.Zapinając C-1 i Fokusa do tego samego(taniej integry)wzmaka nie zobaczymy co może dać C-1,bo dopiero odpowiednia końcówka pokaże wartość tego głośnika i zrozumienie że prawie to nie taki sam.Zresztą,gdyby był taki sam,to ile by kosztował?No i nazywałby się inaczej a nie Fokus.Dotyczy to również innych marek.Zasady to zasady i głównie o nie mi chodzi.

 

ps.

Jeżeli oczywiste powody są mało jasne..mogę opisać,tylko wtedy to rzeczywiście będzie przedszkole.

Witam wszystkich miłośników dobrego grania,

Od jakiegoś czasu dręczy mnie brzmienie mojego zestawu audio i nie wiem który z elementów jest najsłabszym ogniwem.

Ponieważ w skład systemu wchodzą kolumny DynAudio Audience 50 postanowiłem podpiąć się do tematu Klubu Miłośników DynAudio.

Mój zestaw to:

- wzmacniacz Marantz PM68 po własnoręcznym tuningu (podparłem się opisami na tym forum)

- CD Marantz 67SE

- kolumny DynAudio Audience 50

- testowane IC Klotz 110 i 106, IC na bazie Kynaru oraz Audioquest TOPAZ x2 HYPERLITZ

- kabel głośnikowy wcześniej Sonic Link AST200, a obecnie skrętka z 12 par TLY o przekroju 0,22mm2 (całość 2x2,6 mm2)

Słucham różnych rodzajów muzyki w 12,5m2 pokoju.

Problemem jest zbyt mała ilość basu jak na tak mały pokój. Totalnie brakuje potęgi dźwięku.

Co może być tego przyczyną, winowajcą może być wzmacniacz nie dający rady 4 ohmowym kolumnom?

Na tylnej ściance wzmacniacza jest opis dotyczący impedancji głośników które można podłączyć (8-:-16ohm).

W instrukcji zaś jest mowa nawet o 2 omah.

Może ktoś z kolegów miał do czynienia z zestawem jak w opisie lub podobnym?

W tygodniu byłem w TOP HIFI i chwilkę posłuchałem amplitunera Marantza z CD w jednym za ok 2500 zł akurat podpiętego Tara Labs (ok 100zł za metr) do B&W CM1 w ok 30m pokoju odsłuchowym.

Dźwięk był o niebo lepszy, dużo powietrza z dużą dynamiką i basem. Teoretycznie ten amplituner powinien zagrać dużo gorzej niż mój PM68, a tak nie było.

Na dodatek jeden z pracowników powiedział mi że dokonywali kiedyś pomiarów B&W CM1 i impedancja wyszła im poniżej 4 ohm.

Z góry dziękuję za cenne rady.

Jeżeli pan w TOPHIFI prezentował Ci amplituner w pomieszczeniu odsłuchowym to jest to kolejny dowód jak ważna i niedoceniana jest adaptacja pomieszczenia.Nie wiem jak u Ciebie z akustyką ale w 12,5m2 17-centymetrowy woofer dynek powinien zabijać basem nawet z tym PM68. W końcu to niekulawy model.Niemniej gdybym miał wymieniać coś z komponentów to właśnie wzmacniacz na jakiś co by lepiej za mordę Dynki trzymał na basie. Żonglerkę kablami sobie daruj przy tej półce cenowej reszty komponentów.Lepiej już przysunąć kolumny bliżej ściany :) chociaż w małym pomieszczeniu pole do świrowania z ustawieniem też nie jest zbyt duże.

Dzięki kolego viatraco.

Niestety głośniki muszą pozostać tam gdzie stoją tj. ok 1m przed regałem i po ok 30-:40cm od bocznych ścian.

Oczywiście były próby z bliższą odległością od regału ale to niewiele zmieniało.

Tak jak napisałeś w tak małym pomieszczeniu basu powinno być aż za dużo.

Z osiem lat temu miałem do odsłuchu jakiś głośnikowy Van den Hull, ale nie sprawdził się. Mięsistego basu było dużo ale bez kontroli. Generalnie dźwięk był jeżeli dobrze pamiętam dość ciemny.

Też mi się wydaje że powinienem wymienić wzmacniacz na lepszy, chociaż z tym miałbym mały kłopot (brak kasy).

W kwestii wymiany tez poprosiłbym o sugestie.

Z tego co słyszałem to kompakt możnaby przerobić dobrym skutkiem na lampy. Nie wiesz ile taka przeróbka by kosztowała?

Witam. Morzew47 wielokrotnie w tym wątku wymieniłem pewne minimum doboru wzmacniacza do serii Audience. Pewnie nie przejżałeś moich wcześniejszych wpisów i nie mam ci tego za złe bo niewielu forumowiczów tak robi. Napiszę więc jeszcze raz-jeżeli nie masz 4000 5000 pln na nowy wzmacniacz nie kupuj Dynaudio z serii audience bo będziesz miał namiastkę, atrapę, złudzenie świetnego dźwięku z tych kolumn.

I żeby nie było łatwo dodam że raczej nie może być to integra z popularnych fabryk(przez grzeczność nie wymienię z nazw bo może jednak komuś może się spodobać).

Ze względu na różne preferencje soniczne forumowiczów mogę z czystym sumieniem polecić manufaktury takie jak: Densen, Copland, Naim, Exposure, Pathos, Sugden, wyższe Primare, Musical Fidelity A3 i wyżej, Sonneter, Rotel od modelu 1060, Alchemist.

Większość z tych wzmacniaczy przez 15 lat gościła u mnie w domku i sprawdziła się z Dynaudio i wydaje mi się że to są absolutne minima.

Myślę że niedługo dla swojej własnej ciekawości napędzę swoje kolumny dzielonym zestawem nieistniejącej już chyba firmy Thule(ale to już po przeprowadzce)

Myślę modrzew47 gdybys wcześniej poznał moje zdanie cała nasza przepychanka wogóle by się nie odbyła.

Pozdrawiam

jak masz za duzo basu i rozlazlego to przetestuj z tanszych glosnikowych chord rumour 2 lub z drozszych kimber 4tc

skretki z duza iloscia przewodnikow malej srednicy nie sa dobre do dynek ktore juz poluzowuja na starcie bas , amplifikacja tez jest potrzebna aby trzymala wiekszy kontur i dobrze pradowo wysterowywala, bo inaczej bedzie mega kluch na basie

Focal + Naim

Witam. Morzew47 wielokrotnie w tym wątku wymieniłem pewne minimum doboru wzmacniacza do serii Audience. Pewnie nie przejżałeś moich wcześniejszych wpisów i nie mam ci tego za złe bo niewielu forumowiczów tak robi. Napiszę więc jeszcze raz-jeżeli nie masz 4000 5000 pln na nowy wzmacniacz nie kupuj Dynaudio z serii audience bo będziesz miał namiastkę, atrapę, złudzenie świetnego dźwięku z tych kolumn.

I żeby nie było łatwo dodam że raczej nie może być to integra z popularnych fabryk(przez grzeczność nie wymienię z nazw bo może jednak komuś może się spodobać).

Ze względu na różne preferencje soniczne forumowiczów mogę z czystym sumieniem polecić manufaktury takie jak: Densen, Copland, Naim, Exposure, Pathos, Sugden, wyższe Primare, Musical Fidelity A3 i wyżej, Sonneter, Rotel od modelu 1060, Alchemist.

Większość z tych wzmacniaczy przez 15 lat gościła u mnie w domku i sprawdziła się z Dynaudio i wydaje mi się że to są absolutne minima.

Myślę że niedługo dla swojej własnej ciekawości napędzę swoje kolumny dzielonym zestawem nieistniejącej już chyba firmy Thule(ale to już po przeprowadzce)

Myślę modrzew47 gdybys wcześniej poznał moje zdanie cała nasza przepychanka wogóle by się nie odbyła.

Pozdrawiam

 

mike1973

Ja powiem nawet więcej, że pełnię tego co potrafi Audience można uzyskać dopiero z wzmacniaczami za 10 tyś i więcej...i to nie zawsze. Ja miałem u siebie McIntosha 6300 (14tyś), Electrocompaniet ECI 5 (12tyś) i żaden z nich mnie nie zachwycił. Dopiero Krell 400xi ze swoją mocą przy 4 Ohm, pokazał to co znaczy dobry bas z Dynaudio. Niestety zbyt często ludzie lekceważą coś co jest tanie (Audience) i są przekonani że nie warto w to inwestować...ja uważam, że Audience zasługuje na bardzo dobre urządzenia i dopiero wtedy może zadziwić.

Witam. Morzew47 wielokrotnie w tym wątku wymieniłem pewne minimum doboru wzmacniacza do serii Audience. Pewnie nie przejżałeś moich wcześniejszych wpisów i nie mam ci tego za złe bo niewielu forumowiczów tak robi. Napiszę więc jeszcze raz-jeżeli nie masz 4000 5000 pln na nowy wzmacniacz nie kupuj Dynaudio z serii audience bo będziesz miał namiastkę, atrapę, złudzenie świetnego dźwięku z tych kolumn.

I żeby nie było łatwo dodam że raczej nie może być to integra z popularnych fabryk(przez grzeczność nie wymienię z nazw bo może jednak komuś może się spodobać).

Ze względu na różne preferencje soniczne forumowiczów mogę z czystym sumieniem polecić manufaktury takie jak: Densen, Copland, Naim, Exposure, Pathos, Sugden, wyższe Primare, Musical Fidelity A3 i wyżej, Sonneter, Rotel od modelu 1060, Alchemist.

Większość z tych wzmacniaczy przez 15 lat gościła u mnie w domku i sprawdziła się z Dynaudio i wydaje mi się że to są absolutne minima.

Myślę że niedługo dla swojej własnej ciekawości napędzę swoje kolumny dzielonym zestawem nieistniejącej już chyba firmy Thule(ale to już po przeprowadzce)

Myślę modrzew47 gdybys wcześniej poznał moje zdanie cała nasza przepychanka wogóle by się nie odbyła.

Pozdrawiam

Tak też myśle.Bo teraz jest właściwie.

Pozdr.

Dzięki kolego viatraco.

Niestety głośniki muszą pozostać tam gdzie stoją tj. ok 1m przed regałem i po ok 30-:40cm od bocznych ścian.

Oczywiście były próby z bliższą odległością od regału ale to niewiele zmieniało.

Tak jak napisałeś w tak małym pomieszczeniu basu powinno być aż za dużo.

Z osiem lat temu miałem do odsłuchu jakiś głośnikowy Van den Hull, ale nie sprawdził się. Mięsistego basu było dużo ale bez kontroli. Generalnie dźwięk był jeżeli dobrze pamiętam dość ciemny.

Też mi się wydaje że powinienem wymienić wzmacniacz na lepszy, chociaż z tym miałbym mały kłopot (brak kasy).

W kwestii wymiany tez poprosiłbym o sugestie.

Z tego co słyszałem to kompakt możnaby przerobić dobrym skutkiem na lampy. Nie wiesz ile taka przeróbka by kosztowała?

 

Koledzy wyżej mają więcej doświadczenia ze zmianami sprzętu, ale pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze.

Dobrze piszą o wzmacniaczu z wyższej półki ale wspomniałeś o braku pieniędzy.Do 1000zł PM68 można by wymienić na rotela ra-980 lub 985 albo wyrwać stary wysoki model sansui z pewnego źródła (ryzyko , dużo jest reanimowanych, nie z allegro tylko lepiej od kogoś z forum).Albo... to co mam ja, ale mojego nie sprzedaję :) Harman HK680.Kiedyś kosztował około 3500zł.Średnie i wysokie nawet niezłe jak na solidną budżetówkę, ale za to bas bardzo dobry.W zagraconym pokoju 18m2 gdzie kolumny od ścian są odsunięte na metr nawala basem z Audience'ami i Tannoyami. Wydajność bardzo dobra. Bez problemu radzi sobie z trudnymi kolumnami.

 

Lampizowany cd marantz może być ciekawy jak zrobi to doświadczona osoba ,ale nie rozwiąże to Twojego problemu z basem a lampizacja to pewnie z 400-500zł wyjdzie jak komuś zlecisz.

 

Moja rada.Dozbieraj do używanego wzmacniacza z wyższej półki .Jeżeli bardzo cierpisz z powodu tego basu to ewentualnie upoluj któregoś z tych Roteli lub HK680 .Audience na brak basu nie cierpią .Często jest problem z ich nadmiarem :)

Edytowane przez viatraco

18m2 to nie 12,5m2. Różnica wbrew pozorom jest duża. W tak małym pomieszczeniu, rotel może nie dać rady zapanować nad basem 50 (u mnie przynajmniej tak było) i dlatego w użyciu były zatyczki. Tyle tylko, że użycie owych psuje dźwięk w dynkach.

 

Najlepiej zacząć od akustyki, potem wzmak.

18m2 to nie 12,5m2. Różnica wbrew pozorom jest duża. W tak małym pomieszczeniu, rotel może nie dać rady zapanować nad basem 50 (u mnie przynajmniej tak było) i dlatego w użyciu były zatyczki. Tyle tylko, że użycie owych psuje dźwięk w dynkach.

 

Najlepiej zacząć od akustyki, potem wzmak.

Nie wiem czy myślimy podobnie.Brak kontroli nad basem kojarzy mi się z buczeniem.Te Rotele co wymieniłem znane są z szybkiego i twardego basu.Nie ma chyba wątpliwości że w materii basu są lepsze pod każdym względem od PM68.

Zastanawia mnie że ja w 18m2 dobrze wytłumionym mam go aż nadto a Nemko za mało w mniejszym...

Wydajniejszy prądowo wzmak sprawi że nawet przy małej głośności dynki będą przyjemnie pykać basem.Mało wydajny może sprawić że nie tyle będzie rozwlekły, co pojawi się dopiero przy większym odkręceniu gały.

Moreno1973 nie wątpię że z droższymi urządzeniami będzie lepiej,ja subiektywnie wskazuję pewne minimum, miałem okazję słyszeć 50tki podłączone do starszej końcówki mocy firmy Classe model bodajże Special 25 i było pięknie. Viatraco być może że z urządzeniami które wymieniłeś Dynaudio zagrają. Mam tylko ogólny zarzut do wzmacniaczy Rotela-niestety przy muzyce klasycznej akustycznej brak im wyrafinowania. Rock proszę bardzo jest życie jest energia ale z resztą to tak sobie. Na dynaudio wszystko słychać!

Pozdrawiam

Mam tylko ogólny zarzut do wzmacniaczy Rotela-niestety przy muzyce klasycznej akustycznej brak im wyrafinowania. Rock proszę bardzo jest życie jest energia ale z resztą to tak sobie. Na dynaudio wszystko słychać!

Pozdrawiam

Z tym też mogę się zgodzić.

 

Jest teraz na alledrogo HK680 ale cenę przydałoby się trochę zbić w targu.

Sam nie zamierzam brać się do lampizacji CD, wolałbym kogoś kto się na tym zna. Najlepiej z Warszawy lub okolic.

Poprawienie akustyki pomieszczenie będzie trudne i chyba raczej niewiele wniesie.

Co mogę zrobić z regałem stojącym za kolumnami?

Wzmacniacz jak miałbym kupować (jak bym miał trochę kasy), to raczej zdecydowanie lepszy, wydajniejszy prądowo, co się rozumie również że i droższy od mojego PM68.

Najchętniej jakiś używany za rozsądnie pieniądze.

Moreno1973 nie wątpię że z droższymi urządzeniami będzie lepiej,ja subiektywnie wskazuję pewne minimum, miałem okazję słyszeć 50tki podłączone do starszej końcówki mocy firmy Classe model bodajże Special 25 i było pięknie. Viatraco być może że z urządzeniami które wymieniłeś Dynaudio zagrają. Mam tylko ogólny zarzut do wzmacniaczy Rotela-niestety przy muzyce klasycznej akustycznej brak im wyrafinowania. Rock proszę bardzo jest życie jest energia ale z resztą to tak sobie. Na dynaudio wszystko słychać!

Pozdrawiam

 

Problem z Audience 50 jest taki, iż były one za tanie jak do tego co oferowały. Jak je kupowałem 10 lat temu za 2500 to nie miały żadnej sensownej konkurencji. Dynaudio z tamtych czasów był firmą rzetelną i miał w ofercie świetne Contoury za wysoką cenę i dobre Audience dla biedniejszych. Moim skromnym zdaniem obecne Focusy to następcy Audience...seria X to jakaś porażka natomiast DM jest ciekawa ale chyba specjalnie przejaskrawiona na basie aby ludzie mieli niedosyt. Miałem u siebie 2/8 i po prostu było za dużo szczęścia...łomot...natomiast 2/6 to podobno super sprzęt...za grosze.

 

Jestem po 5 dniach porównań Audience 50 i Focus 160...nie będę pisał szczegółowo jakie są moje wrażenia bo Kolega Modrzew by mnie po prostu wyśmiał, a zajaday to nic dobrego...boli jak skur....

 

Krótki wniosek to Focus 160 oferuje wyrafinowanie, badzo ładny fortepian, świetne trąbki i instrumenty dęte...potęzne brzmienie jak na tak mały monitor. Nie przesadzony bas. Nawet mniejszy niż w Focus 140, ale lepiej prowadzony. Ładne wokale i wybrzmienia.

Jednak doceniająć jego klasę dźwięku FOcus 160 nie poczułem ani razu gęsiej skórki...nie poruszył mnie...a ja szukam w muzyki emocji, których komplet Krella + Audience 50 może mi zapewnić...W Focusach brakowało mi wspaniałej przestrzenności i otwarcia 50...słuchając 50 czuję się tak jakby kolumny całkowicie zniknęły z pokoju...a przede mną istniała scena muzyczna...spowodowane jest to zapewne tym, że 50 mają ostrzejsze troszkę brzmienie...Focusy są ciemniejsze w swojej barwie (zgadzam się tu calkowicie z opinią Pana Pacuły z recenzji Focus 260).

Problematyczna jest cena Focus 160 czy 7000-8000 PLN to nie za dużo? Uważam, że trochę przesadzili (za te pieniądze albo trochę większe można już poszukać czegoś wysokiej klasy z drugiej ręki)...poza tym dla mnie osobiście idiotycznie wygląda kolorystyka elementów dookoła przetworników...ta szaro srebrna kolorystyka + chromowane śrubki to totalny brak wyczucia piękna...może tak źle to odebrałem bo miałem u siebie okleinę Orzech, która wyglądała z tymi elementami fatalnie. Jakość tuenelu bass refleks mierna (nierówno wklejony), gniazda w stylu WBT (jednak kiepsko się je dokręca), fornir dobrej jakości ale bez szaleństw.

 

Pozdrawiam wszystkich miłośników Dynek...

Też jestem wieloletnim posiadaczem Audience 50, więc z przyjemnością czytam Moreno1973. Dobrze że nie pozbyłem się tych pereł. Panowie, swoją drogą jeszcze niecały rok temu oferowane były Audience 52 na ostatecznej wyprzedaży, a więc w niezwykle atrakcyjnej cenie (poniżej 2800zł), kto nie kupił może żałować.

 

Wydaje się że Focus 160 okażą się lepsze od Focus 110 i Focus 140 (w przypadku tych ostatnich wypada współczuć tym którzy przeszli z nimi b. długotrwały w przypadku tego modelu proces wygrzewania tylko po to by się ostatecznie rozczarować do nich po roku straconym dla audiofilskiej biografii).

 

No może jednak Focus 160 jeszcze nie otworzyły się u Ciebie do końca, może po roku dałoby się jednak siąść przed nimi jak w pierwszym rzędzie, a nie w środku sali (wątpię, ale pozostaje nadzieja - będę je wcześniej czy później testować).

Też jestem wieloletnim posiadaczem Audience 50, więc z przyjemnością czytam Moreno1973. Dobrze że nie pozbyłem się tych pereł. Panowie, swoją drogą jeszcze niecały rok temu oferowane były Audience 52 na ostatecznej wyprzedaży, a więc w niezwykle atrakcyjnej cenie (poniżej 2800zł), kto nie kupił może żałować.

 

Wydaje się że Focus 160 okażą się lepsze od Focus 110 i Focus 140 (w przypadku tych ostatnich wypada współczuć tym którzy przeszli z nimi b. długotrwały w przypadku tego modelu proces wygrzewania tylko po to by się ostatecznie rozczarować do nich po roku straconym dla audiofilskiej biografii).

 

No może jednak Focus 160 jeszcze nie otworzyły się u Ciebie do końca, może po roku dałoby się jednak siąść przed nimi jak w pierwszym rzędzie, a nie w środku sali (wątpię, ale pozostaje nadzieja - będę je wcześniej czy później testować).

Jeżeli sprzedawca przed zakupem bredzi o kilku miesięcznym wygrzewaniu,to kolumny nadaja sie do...fabryki.Tam niech wygrzewają a do klienta mają przyjechać gotowe do tego,do czego zostałe wyprodukowane.Kupujemy produkt gotowy i rozumiem jakiś rozruch,powiedzmy tygodniowy ale roczny to paranoja jest i tyle.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.