Skocz do zawartości
IGNORED

PA-012


Hammond

Rekomendowane odpowiedzi

Micke 13, 10 Maj 2008, 22:52

 

Jeżeli lubisz Denona i byłbyś zainteresowany, to mam na zbyciu Denona 1400.

Bardzo fajna konstrukcja. Grał u mnie dłuższy czas. Jest w bardzo dobrej kondycji.

Laser nienaganny.

Oddam w bardzo rozsądnych pieniądzach.

Jak by co, to na PW.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086004
Udostępnij na innych stronach

Hmm!, czyli recenzja nijak się ma do tytułowej końcówki PA-012ver3, cały czas czytając opinie byłem przekonany (i myślę, że nie tylko ja), że czytam właśnie o PA-012v3 jako o tytułowej końcówce mocy.

Wszystko wskazuje na to, że brak jednoznacznego określenia recenzowanego przedmiotu może czytelnika wprowadzać w błąd, przypuszczam, że ze względu na pewne różnice w konstrukcji te końcówki jednak grają różnie i opinia o jednej nie przekłada się na drugą.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086016
Udostępnij na innych stronach

Robertinus, 11 Maj 2008, 00:03

 

Pisałem wcześniej o konfiguracji dla Seby78.

 

I dlatego też cały czas proszę aby ktoś wyporzyczył przedmiotową PA-012 v3.

A ona stoi i się kurzy.

Jestem gotów ja nawet sprzedać. Byle się jakiś chętny znalazł.

Tylko, że każdy liczy na to, że ktoś inny wyporzyczy "tester" i pobawi się w recenzenta.

Niechże ktoś wreszcie wyporzyczy PA-012 v3 i się podzieli swoimi wrażeniami.

I zasilacz ma lepszy. I transformator.

 

Robertinus, zapraszam do wporzyczenia końcówki.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086020
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zachętę, ale żeby coś recenzować to trzeba mieć warunki i trzeba mieć co do sprzętu podłączyć, najlepiej skrzyknąć jakąś grupę ludzi i zrobić to wspólnie i w różnej konfiguracji zestawów.

Reszta na PW.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086023
Udostępnij na innych stronach

Robertinus, 11 Maj 2008, 00:03

 

PA-012 v3 praktycznie różni się od VA-001 i PS-002 tylko tym, że te ostanie to podzielony PA-012 na dwie płytki. Stopień mocy i wzmacniacz napięciowy. Jeszcze jedna różnica to taka, że stopień mocy nie jest objęty globalnym sprzężeniem zwrotnym. Jeżeli chodzi o brzmienie, to wersja dzielona powinna być trochę szybsza. Zaprojektowałem nowe płytki do PA-012 i tam już sprzężenie zwrotne obejmuje tylko wzmacniacz napięciowy,

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086080
Udostępnij na innych stronach

W środę przedstawię do PA-012 obudowę w/g mojej koncepcji.

Wykonaną z drewna, mdf'u i aluminium. Czyli mareriałow niemagnetycznych.

Mam już zgromadzone wszystkie materiały, jeszcze tylko cięcie mdf'u piłą tarczową bo wyrzynarką ro trochę strasznie wychodzi. Przynajmniej mi.

Informacja przeznaczona szczególnie dla kolegi Seba78.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086090
Udostępnij na innych stronach

Hammond, 11 Maj 2008, 09:59

 

P.S. Poniżej na rysunku pokazałem jak zmienić typowy PA-012 w układ gdzie stopień mocy jest wykluczony z globalnego sprzężenia zwtornego.

Rezystory, które zaznaczyłem czerwonym prostokątem należy wylutować od tej właśnie strony i przedłużyć połączenie ich końcówek do punktów wyżej, które również zaznaczyłem.

I to praktycznie wszystko. Układ elektryczny jest poza tym praktycznie identyczny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086196
Udostępnij na innych stronach

Drugi tester, który nie znalazł chętnego do wypożyczenia wystawiłem na sprzedaż.

Jest w pełni funkcjonalny i dość estetycznie wykonany.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany to tu jest ogłoszenie:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Cena może być bardzo atrakcyjna ponieważ jestem skłonny do negocjacji.

Zależy mi na odzyskaniu pieniędzy, nie na zysku.

Wszelki kontakt proszę na PW leb email.

post-14123-100003307 1210511298_thumb.jpg

post-14123-100003308 1210511298_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086237
Udostępnij na innych stronach

Robertinus, 11 Maj 2008, 15:17

 

Jest szybszy. Krótszy czas propagacji, krótsza droga sygnału i ominięcie powolnych elementów jak tranzystory mocy z ich dużymi pojemnościami, przez co zmniejszone też zniekształcenia fazowe. Teoretycznie powinien mieć też mniejsze zniekształcenia intermodulacyjne.

 

Ja się do niego przyzwyczaiłem. Gra bardzo niskim basem, jest bardzo przejrzysty i szczegółowy.

Można z dużą dokładnością lokalizować instrumenty na scenie dźwiękowej. Jego słuchanie mnie nie męczy. Jak podłączam Sonego TAF450D, czy Kenwooda, bo takie mam to muzyka traci na melodyjności i na barwie.

To są moje subiektywne odczucia.

Ale najbardziej mi się podoba jego konstrukcja.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086255
Udostępnij na innych stronach

a na ile podnoszą się zniekształcenia nieliniowe ?

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie

wielowymiarowym,w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."(S. Lem 1999)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086286
Udostępnij na innych stronach

przepraszam za wpis powyżej - zapomnialem, że układ nie był mierzony . mam nadzieję na uzyskanie odpowiedzi w przyszłości.

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie

wielowymiarowym,w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."(S. Lem 1999)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086287
Udostępnij na innych stronach

Rambo, 11 Maj 2008, 17:36

 

>a na ile podnoszą się zniekształcenia nieliniowe ?

 

Trudno mi powiedzieć o ile wzrośnie zawartość harmonicznych. Słuchałem PA-012 z pętlą globalną oraz bez i nie stwierdziłem jakiejś ewidentnej różnicy w brzmieniu. Jest dość subtelna i trudno mi ją opisać.

 

Ale teoretycznie zawartość harmonicznych powinna wzrosnąć. Chociaż harmoniczne przenoszą się po zasilaniu, więc odpowiednie jego odsprzężenie i separacja zasilaczy może by załatwiła sprawę. Ja na zasilaniu staram się zawsze "wykazać" dobrymi kondensatorami w dużej ilości.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1086299
Udostępnij na innych stronach

Kolejny "tester", tym razem ten przedmiotowy ze zdjęć, jedzie go Lublina.

 

Kolega Robertinus skrzyknął kolejną grupę odsłuchową.

 

Czekamy zatem na recenzje, oceny i porównania.

 

Dzięki Robertinus.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1087273
Udostępnij na innych stronach

Tak dla porządku to jeszcze zdjęcia tego co jedzie do Lublina:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-14123-100003172 1210621769_thumb.jpg

post-14123-100003173 1210621769_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1087313
Udostępnij na innych stronach

marosik, 12 Maj 2008, 22:03

 

>oby nie wrocilo i wlasciciel sie cieszyl ;)

>gdzie mozna zobaczyc plyteczke do termotransferu? wymiary itp?

 

PA-012v3

Tu jest plik z rysunkiem ścieżek w odbiciu lustrzanym do "wyprasowania":

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

a tu jest rysunek z rozmieszczeniem elementów względem druku - od strony ścieżek:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Płytka ma wymiary 125mm x 175mm

 

A tu jest jeszcze to samo dla wersji dzielonej:

Lustrzane odbicie ścieżek do prasowania:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Oraz rozmieszczenie elementów, widok od strony ścieżek:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Płytki mają wymiary 125mm x 100mm

 

Jeżeli chodzi o moc wyjściową to do domowych warunków, często kameralnych 40W w zupełności wystarczy. Wzmacniacz musi grać, nie koniecznie musi mieć "kopa".

Czy głośno to znaczy dobrze?

Sapytaj kolegi Seba78 czy mu brakuje mocy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1087333
Udostępnij na innych stronach

marosik, 12 Maj 2008, 22:03

 

>oby nie wrocilo i wlasciciel sie cieszyl ;)

>gdzie mozna zobaczyc plyteczke do termotransferu? wymiary itp?

 

Właścicielem jest kolega Hammond, wzmak jedzie do nas na odsłuch a nie do sprzedania, chociaż kto wie ?, może akurat właścicielowi zostanie złożona propozycja handlowa.

Na odsłuch nastawiło sie kolka osób, będziemy słuchać razem i indywidualnie więc może to trochę potrwać.

Mam nadzieję, że ta końcówka pokaże klasę. (:

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1087363
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, to zadziwiające, że te moje trudne kolumny pociągną wzmak z tak niedowymiarowanym zasilaniem. To pierwszy taki przypadek jaki widziałem. Wychodzi więc na to, że krytyczna jest chyba jednak sama konstrukcja wzmaka - odpowiednio szybka i przejrzysta a dopiero później pokrycie mocy w zasilaniu. Oczywiście porządane jest tu pełne zgranie:) tak czy inaczej obliczyliśmy, że z tego trafa co go tu mamy w końcówce to powinon starczyć najwyżej na 40W wzmak a jednak gra:) Podejżewanm, że w jakimś firmowym wzmaku ta sztuczka by nie przeszła:)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1087455
Udostępnij na innych stronach

Również potwierdzam dobrą wydajność tej końcówy. Z moimi Dynaudio, niedopędzenie objawia się wywaleniem zmulonej średnicy, wycofaniem wysokich i zdudnieniem basu, też zatraceniem dynamiki. Z końcówą nic takiego się nie działo a wręcz odwrotnie, to średnica była lekko wycofana. Niski bas był miękki ale dobrze kontrolowany, miękkość pochodziła ewidentnie z samego charakteru końcówy, ona po prostu ma taki lekko lampowy dźwięk.

I love the sound of crashing guitars

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1087472
Udostępnij na innych stronach

Witam, obiecałem napisać trochę więcej i bardziej szczegółowo na temat tej końcówki. Już trochę czasu minęło, ze sprzętem można się było osłuchać.

System to Yamacha CDX 890 jako napęd. Kabel cyfrowy QED, DAC MUSE model 2, interkonekty to anticables na bulet plugach, Pre to Pre lampowe na ecc88 – tak zwane pre nr. 3, kable głośnikowe to Anticables, kolumny to głośniki oparte o project akkusa A1 na aurum cantus jako średnio nisko i usher na górze.

Końcówki do jakich mogę się odnieść to Drakula (DIY), EXPOSURE 3010, integra Roksan Caspian MK2.

A więc do rzeczy.

Końcówka jak już wiecie raczej należy do tych łagodnych i raczej cieplejszych. Ma trochę podkolorowaną i słodką górę. Dół jest nieco podciągnięty i schodzi raczej typowo dla podobnych konstrukcji. Jest dosyć obszerny – nie zabraknie basu na pewno. Natomiast jest on szybszy. Średnica jest delikatna z sporą ilością powietrza. Michał napisał, że jest cofnięta. Sprzeczałem się, że nie. Ale może jednak w minimalnym stopniu. Z tym, że wiadomo – na każdych kolumnach brzmi to inaczej – w moim torze w zjawisko wycofania nie występuje a średnica w końcu nabrała lekkości i przejrzystości.

Scena budowana jest od lini kolumn w głąb, czasami trochę w przód. Ciekawe zjawisko występowało na płycie Tortoise gdzie cała kapela grała sobie w istocie od lini kolumn – lub ciut bliżej natomiast jakieś elektroniczne „wygibasy” wiły się po podłodze tuż pod nogami. Lokalizacja źródeł bardzo dobra – w stosunku do uznanych w tym teście konstrukcji markowych nie ustępuje.

W porównaniu do końcówki Drakula – końcówka Hammonda jest przede wszystkich trochę szybsza, zakres mikro i makrodynamiki uległ zdecydowanie poprawie. Wzrosła przejrzystość w dźwięku i na scenie. Instrumenty znalazły swoje miejsce, więcej miedzy nimi słychać. Bas jest mocniejszy, rytm lepiej wystukany i zaznaczony. Barwa średnicy... hm, tu drakula lepiej nieco, ale mniej przejrzyście. Góra jest już na końcówce Hammonda lepsza. Kopułka Uchera jest nieco metaliczna – i tu zdecydowanie jest lepiej. Pojawia się też nieco więcej szczegółów – góry jest po prostu więcej a jej barwa robi się miła dla ucha. Głośniki są też lepiej kontrolowane.

Do końcówki Exposura nawet specjalnie nie ma co porównywać. To nie konkurencja dla koncówki Hammonda. Exposure to niby szybka i energetyczna końcówka. W jakiejś Gazetce porównywali do Roksana Caspiana. Według mnie to kompletna pomyłka i nawet gusta nie mają tu nic do gadania. Exposur ma trochę wyeksponowaną górę. Szybki atak na średnim basie i średnicy. Jednak dół to buła – rozlewa się na samym dole. Exposur jest w dodatku niezbyt przyjemny w odbiorze. Po 2 dniach miałem go dość. Lokalizacja źródeł nie była taka zła na Exposure – jednak według mnie nieco gorsza jak na „Hammondzie”. W dodatku scena pcha się nieco na słuchacza. W ogólnym rozrachunku nie uznał bym Exposura jako szybszego a w dodatku jest natarczywy, bez kultury i ogłady. Taki droższy Denon;)

Ciekawie wygląda porównanie ze wspomnianym już Roksanem Caspian. Jest to uznana konstrukcja w kwotach powyżej 1000 funtów a nawet więcej. Tu trochę więcej napiszę – z tego względu, że od wielu lat wzmak ten jest jednym z lepiej ocenianych w kwotach do paru tyś pln. Recenzenci zestawiali go z integrami Maca i wcale Caspian nie oddawał pola – według Panów redaktorów przynajmniej;)

A więc trochę o cechach przewagach Caspiana – jest nieco bardziej wyrównany i liniowy. Nie widać tu aby jakikolwiek zakres wychodził przed szereg. Zachowana jest dynamika w całym zakresie. Rozciągnięcie jest do samej piwnicy w dole a przy tym do samego końca jest wystukiwany rytm. Roksan to prawdziwy dynamit. Nie można powiedzieć również, żeby był suchy – jest zdecydowanie wielobarwny i mile nasycony. Końcówka Hammonda jest delikatnie wolniejsza i mniej wyrównana w porównaniu do Caspiana. Bas nie ciągnie tak nisko, kończy się szybciej co w moim przypadku jest lepsze. Przy Caspianie w niektórych utworach bas schodzi do samego „piekła” i odbija się to czkawką na moim pomieszczeniu odsłuchowym;) . Basu jest trochę więcej objętościowo w „Hammondzie” - nie traci jednak rytmu i nie doprowadza do rozlania dźwięku co wcale nie jest oczywiste we Szmakach nawet za parę tyś pln.. Nie schodzi za to tak nisko co jest zbawienne w moim przypadku – dlatego do mojego systemu trochę lepiej pasuje ten z „Hammonda”.

Caspian też nieco lepiej zgrywa ze sobą wszystkie pasma – jest on napięty w pełnym zakresie i idealnie zszyty – tu pojawia się niewielka przewaga nad „Hammondem”. Góra na caspianie też czasami zdaje się być nieco bardziej szczegółowa. Pewne rzeczy trochę inaczej wybrzmiewają, pojawiają się czasami nowe detale. Można delikatnie więcej usłyszeć. Hammonda za to wyżej oceniam za przyjemność tej góry – przynajmniej w zderzeniu z moją nieco metaliczną kopułką. Tu pojawia się właśnie taki czar lampy - jest relaksująco i bardzo fizjologicznie. Nie ma możliwości aby nas coś ukuło czy nieprzyjemnie zaszeleściło. Caspian mimo, że określany jest jako barwny czy pastelowy jest jednak tranzystorem i nie daje o tym zapomnieć. Słuchając Hammonda przenosimy się nieco w dawne czasy. Możemy zapomnieć, że w środku siedzą tranzystory! Kolega Hammond pisał, że to zamierzone działanie. Dla każdego coś miłego. Mi trochę bliższa jest właśnie prezentacja pastelowa, miękka i jedwabista i taką tu dostaniemy.

Wspomniałem nieco wcześniej o Ushere. Jak już mówiłem Ucher był piekielnie mocny i szybki a w dodatku posiadał fantastyczną barwę. Tu mamy coś podobnego. Nie zabraknie nam dynamiki, mocy – dźwięk nie przekształci się w papkę – zachowa w każdym zakresie przejrzystość a jednocześnie da nam trochę lampowego czaru. Oczywiście nie będziemy tu mieli takiego spięcia jak w tym Usherze – tu jednak trochę brakuje. Nie będzie też takiej idealnej liniowości – ale nie zapominajmy w ogóle w jakich przedziałach cenowych się poruszamy i do czego porównujemy:) Za Integrę caspiana MK 2 trzeba dać minimum 2,5 koła – za egzemplarz mocno paroletni – za 3 dostaniemy w bardzo dobrym stanie. Ucher to już trochę inna półka - trochę wyżej – ale też odpowiednio drożej – także w utrzymaniu!:) A do tego trzeba gdzieś tego bydlaka jeszcze zmieścić;)

Nie wiem czy wszystko opisałem wystarczająco jasno – nie lubię siedzieć i dzielić włosa na czworo – skupiam się raczej na spektaklu muzycznym. Starałem się jednak dokładnie słuchać i wychwycić możliwie wiele rzeczy które można porównać. Gdyby ktoś chciał o coś zapytać to śmiało:)

Dla mnie wielki plus dla końcówki kolegi Hammonda i wstyd dla markowych urządzeń za spore pieniądze:) Jeśli ktoś potrafi co nieco lutować to zachęcam do zabawy:)

My w następnym tygodniu końcówkę oddajemy już. Zachęcam do słuchania. Jeśli kolega Hammond pozwoli to możemy ją posłać kolejnym zainteresowanym.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1088795
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim wielkie dzieki za recenzję.

Dużo informacji i pracy włożone w jej napisanie.

Ja od siebie nie będę nic dokładał.

To są wasze oceny i wskazówki dla mnie dla dalszych projektów i eksperymentów.

 

>My w następnym tygodniu końcówkę oddajemy już. Zachęcam do słuchania. Jeśli kolega Hammond pozwoli

>to możemy ją posłać kolejnym zainteresowanym.

 

Jeżeli tylko będą następni chętni do odsłuchu to nawet lepiej.

Mie musicie jej mi odsyłać, szkoda dwa razy płacić za pocztę.

Co do przeniesienia kaucji to ustalimy to na PW.

 

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1088924
Udostępnij na innych stronach

czytaj dokładnie. CDX to tylko transport. DAC to Muse model 2. kabel cyfrowy QED.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/41497-pa-012/page/4/#findComment-1089007
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.