Skocz do zawartości
IGNORED

piece of advice -please

Niezorientowany

Rekomendowane odpowiedzi

szanowni milosnicy audio!

zwracam sie z prosba zebyscie pomogli mi przy wyborze wzmacniacza do moich MonitorAudio Bronze2.Jestem laikiem(kolumny kupilem bo mi sie spodobaly i niezla cena) ale chcialbym miec do tego jakis wzmacniacz ktory z nimi ladnie zagra.Lubie raczej spokojne rytmy chill-out, jazz ale to jakies 70percent.

Podaje link gdzie bede kupowal:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Z gory bardzo dziekuje za wszystkie sugestie i porady i zycze wspanialych odsluchow.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
https://www.audiostereo.pl/topic/4227-piece-of-advice-please/

Na przykład któryś z piecyków NAD`a może 350-tka spokojnie poradzi sobie z wysterowaniem twoich głosników , moja 340 wysterowała juz nie jedne tzw trudne głosniki.a 350 jest troche mocniejsza. ale warto zainwestować w lepszy konekt Nad nie lubi kiepskich kabli

Jesli chodzi o 350 tkę to idealnie pasuje do jazuu ma ładny dzwiek lekko rozjasniony ale bardzo dynamiczny i muzykalny u znajomego gra z Van Den Hulem first jest ładna scena lekko ocieplona i z silnym konturowym basem.

Słuchałem niedawno Bronze B1 i jeżeli B2 są jeszcze lepsze (a najprawdopodobniej są), to gratuluję świetnego wyboru. Głośniczki są według mnie bardzo sympatyczne, ach ta ich góra...

A teraz mój piss off advice:-) - Rotel 02. I kropka.

mialem na mysli raczej nowy sprzet (z uwagi na to ze nie znam sie i nie chce kupic kota w worku). Strona w linku to siec sklepow z najnizszymi cenami ale oczywiscie jest tego duzo wiecej i roznice w cenach moga sie wahac nawet o 25-30% Proponowane przez Ciebie klocki to juz wieksza kasa a ja nie na razie nie moge sobie pozwolic.

Mimo wszystko dzieki za sugestie i milego sluchania.

Pozdrowienia.

Zarchiwizowany