Skocz do zawartości
IGNORED

Dobór kolumn do Onkyo 601E

ozdoba20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam drogich forumowiczów.

Mam dylemat zwiazany z doborem kolumn do mojego ampli kina Onkyo 601E.

Czytam codziennie nasze forum w poszukiwaniu czegos dla siebie i czym dluzej sie zastanawiam to mam wiekszy metlik w głowie..

Do wydania mam okolo 1800zl(jestem studentem ktory chce sobie kupic sprzecik sredniej klasy

Zastanawiam sie nad polaczeniem mojego sprzeciku z kilkoma zestawami.

-Jamo S606 - porownywalem te kolumny z kolumnami Koda 702 i byla wielka roznica w dzwiekuna korzysc Jamo.

-Mission M.. -bez odsluchu ale zauwazylem ze na forum czesto te kolumny sa doradzane do sprzetu Onkyo.

-Kef ( Q35.2 ,Q15.2,Q95C) jest szansa do nabycia takiego zestawu lecz nie wiem jak beda ze soba wspolpracowac.

-oraz 4 wyjscie . Posiadam Kolumny trojdrozne zrobione przez mojego ojca na osprzecie Tonsila Gdn..(niestety nie pamietam .Są to leciwe kolumienki wiec musial bym wymienic w nich cale wnetrze.Jak bede mial u siebie aparat to zrobie zdjecie schematu i dodam temat w dziale DIY.

Dysponuje pokojem 20m^2 zrobionego z bloczkow gipsowych pokrytych gips kartonem, sufit zrobiony z gips kartony (powyzej 20cm Wełny mineralnej)

Oczekiwał bym od tego sprzetu w miare czystego brzmienia, nisko schodzacego, glebokiego basu.

Nie koniecznie musi to byc komplet 5 głosnikow, moga byc to 2 kolumny, jestem otwarty na inne ciekawe propozycje.

Mieszkam w okolicy łodzi i moze ktorys z forumowiczow mial by ochote pomoc w doborze kolumn(moze jakis odsluch)

Pozdrawiam Piotr Ozdobiński

https://www.audiostereo.pl/topic/44535-dob%C3%B3r-kolumn-do-onkyo-601e/

Za 1800zł powinieneś kupić zestaw 5.0 ProTonsil Premium - w stereo zagra zdecydowanie lepiej od Jamo S606.

Mam poprzedni model Onkyo (TX-SR600E), który od Twojego różni się bardzo nieznacznie (obydwa grają znacznie lepiej od nowszych 60x).