Skocz do zawartości
IGNORED

ZESTAW ZA 10.000 zl -konfiguracja


atokcharlie

Rekomendowane odpowiedzi

Seba78, 12 Wrz 2008, 00:46

 

>tak, jest sens. Jest tu wielu takich co wydają majątek na wzmaki, kolumny i podpinają byle badziew

>myśląc, ze każde CD gra tak samo. Wszystko zaczyna się w CD - jak kupisz badziewie to nie licz, że

>wzmak coś naprawi:) jak mówią - shit in - shit out:)

 

 

Dzieki,czy wszystkie te lepsze zmieniaja sygnal cyfrowy na analogowy? i z jakimi funkcjami opcjami bylo by warto kupic?

 

pozdrawiam

Maro,

 

tak skaczę po tematach, i widzę że miałeś b. dobre delty na el-34 a teraz los doprowadził Cię do w końcu podstawowych 5 - tek naima, co spowdowało te zmiany - może o tym pisałeś ale nie mogę znaleźć.

 

ja też jestem byłym lampowiczem i z powodu dynek będzie raczej przesiadka na tranzystor, ale wiem że do w przedziale do 5kzł za klocek lampy nie tak łatwo przebić (w pewnych ważnych dla mnie aspektach dzwięku) - co mają takiego te naimy.

 

A do Ciebie Robixa, Npl i innych speców od angoli - gdzie będzie lepsza scena (głębkość i szerokosć) naim czy linn - np. por. podstwowych końcówek mocy lub intger (majik I, 2100) z właśnie 5/150x ew. 200 naima.

OKI.rozumiem ze CD maja podbne funkcje ale wspomnialem tu dokladnie o SACD-czy jest to warte posiadania(placenie ekstra) a i na przyklad podbne CD ONKYO a jeden kosztuje 3kzl a inny 2 skoro sa funkcje te same....

 

 

pozdrawiam

atokcharlie,

warto wtedy wydać, kiedy słychać różnicę.

 

hazardzista,

niestety nie mierzyłem głębokości sceny, bo bardzo dużo zależy od kolumn i pomieszczenia. zdecydowanie preferuję monitory, bo żadne (prawie...) podłogówki nie stworzą takiej sceny...

Dobra,dzieki za wszelkie rady.KEF IQ9 mam nadzieje ze naleza do tych ktore sa ostre a nie muliste???

za jakis czas ruszam na polowanie.jezeli ktos ma jeszcze jakies pomysly rady to z checia.jezeli chodzi o sprzet uzywany to sabie daruje-musze miec gwarancje zeby sie nie denerwowac ;)

 

 

 

pozdrowienia dla wszystkich

Czesc!

Sorrki ze sie wcinam w dyskusje , ale tak na marginesie

czy ktos moze slyszal focale z serii chorus 700v

714v lub 716v mam dylemat miedzy B&W serii 600 konkretnie

683 ktore mialem okazje odsluchac (zrobily wrazenie),

ale do focala mam ogromny sentyment. Wiem ze takie pytania

irytuja ale nie mam niestety mozliwosci ich odsluchania

,a ciekaw jestem waszych opini.

Dear77, 14 Wrz 2008, 11:37

 

>Kef iq9 to najgorszy chlam na rynku nawest seria reference totalna porazka !!!!

 

Czy moze to o co pyta kolega te B&W 683 beda dobre?? bo w sumie je tez widzialem i odpowiadaja mi.

 

 

pozdrawiam

Dear77

14 Wrz 2008, 11:37

O mnie » Ignoruj » PW »

stat: 219 / 8 / 0 Kef iq9 to najgorszy chlam na rynku nawest seria reference totalna porazka !!!!

 

właśnie takie sądy sa szkodliwe i tylko mieszają ludziom w głowach. Skąd informacja, ze to najgorszy chłam na rynku? jak to stwierdziłeś i z czym porównałeś?

kefy grają raczej miekko - sprawdził bym je z szybkim systemem - np kompletem arcama. Zaznaczam, że nie słuchałem tego zestawienia - ale mogło by zagrać.

Dobra dziekuje za rady wezme dwie plytki poprosze zeby mi cos podlaczyli razem i zobaczymy....

 

Jezeli ktos ma jeszcze jakies prpozycje sensowne to z checia przeczytam....

 

pozdrowienia dla all

No ciekawa opinia, to za co seria QX (częściowo oparta na głośnikach iQ) dostała tegoroczne wyróżnienie E.I.S.A ???

Sony KD85-ZG9? , Denon AVC-X6700H + Monster Power MPA-3250 + Emotiva XPA 7-kanałowa gen.2 , Pioneer UDP-LX800.Projektor JVC RS2 - Adeo Tensio professional pro 110",Monitor Audio-Platinum PL 300 + Platinum PLC 350 + SVS Ultra + GX100 + 4 szt. sufitowe Dali Phantom H-80 +VELODYNE DD-15 Plus. Kable do kolumn: QED Genesis Silver Spiral, Chord Odysey 2. Listwa Monster Cable HTS 5100 + Power Center HTS 1000, kable sieciowe Monster Powerline 400 . Apple TV4K.

XQ MIAŁO BYĆ, A WYSZŁO MI ODWROTNIE.

Ja słuchałem IQ 9 na Cambridge Audio Azur 840A I GRAŁ TEN DUET NIESAMOWICIE, pomimo, że towarzyszył temu DeNon DVD 2930, czyli nie jakiś specjalny odtwarzacz CD...

Sony KD85-ZG9? , Denon AVC-X6700H + Monster Power MPA-3250 + Emotiva XPA 7-kanałowa gen.2 , Pioneer UDP-LX800.Projektor JVC RS2 - Adeo Tensio professional pro 110",Monitor Audio-Platinum PL 300 + Platinum PLC 350 + SVS Ultra + GX100 + 4 szt. sufitowe Dali Phantom H-80 +VELODYNE DD-15 Plus. Kable do kolumn: QED Genesis Silver Spiral, Chord Odysey 2. Listwa Monster Cable HTS 5100 + Power Center HTS 1000, kable sieciowe Monster Powerline 400 . Apple TV4K.

Pisałem to w kontekście "genialnego" podsumowania, że IQ to podobno w/g "znawcy" chłam...

Sony KD85-ZG9? , Denon AVC-X6700H + Monster Power MPA-3250 + Emotiva XPA 7-kanałowa gen.2 , Pioneer UDP-LX800.Projektor JVC RS2 - Adeo Tensio professional pro 110",Monitor Audio-Platinum PL 300 + Platinum PLC 350 + SVS Ultra + GX100 + 4 szt. sufitowe Dali Phantom H-80 +VELODYNE DD-15 Plus. Kable do kolumn: QED Genesis Silver Spiral, Chord Odysey 2. Listwa Monster Cable HTS 5100 + Power Center HTS 1000, kable sieciowe Monster Powerline 400 . Apple TV4K.

Mowie to na podstawie testow w 3 sklepach z czym zgadzali sie nawet sprzedawcy czego robic nie powinni.Testowalem 2 razy w Dublinie w skelpie Peats gdzie kef to 80 % i kolega sprzedawca powiedzial ze poza iq5 nic nie graja i mial racje. Kolejny test Rewex plock do Monitor Audio Rs6 zrobilo posmiewisko z kef iq7 az sie sprzedawcy smiali .MA nie naleza do konstrukcji audiofilskich ale zjadly je jak przepielismy na kefy bas zanikl jedynie zostale wrzeszczace srednie a bas jak by ktos w karton kopal.Kolejny test w Wawie chyba Pomarancza bylem na chwile i koles testowal kef reference do tiangli o polowe tanszych to dopiero bylo zniszczenie na strone triangli.I na koniec przegladalem ksiazke nie pamietam tyt. i jak zobaczylem kefy stare modele to mi szczena opadla 2 basy po 20 cm w srodku polaczone tuleja w celu zapewnienia liniowego ulozenia lakier wysoki polysk mowie szok !!!I mialem okazje je kupic mowie moze tna koszty moze chiny tajwan bo zastanawiam sie do dzisiaj co jest przyczyna tak beznadziejnego dzwieku ?W koncu dzien przed zakupem wpadlem do audiofilskiego sklepu gdzie maja kolumny po 150 tys E i pytam o opinie a gosc nigdy KEF a zwlaszcza te reference powiedzial ze napchali basow a graja jak stereo w samochodzie ahhahahaha horrror jak opowiadal o nich siny sie zrobil jak by mu te kolumny matke zabily hahahahhah 2 basy po 20 cm zamkniete w srodku 40 hz bas? hahahahah smiecie na maxa stare nowe wszystkie !!!!!

Dear77, 16 Wrz 2008, 23:29

 

>Mowie to na podstawie testow w 3 sklepach z czym zgadzali sie nawet sprzedawcy czego robic nie

>powinni.Testowalem 2 razy w Dublinie w skelpie Peats gdzie kef to 80 % i kolega sprzedawca

>powiedzial ze poza iq5 nic nie graja i mial racje. Kolejny test Rewex plock do Monitor Audio Rs6

>zrobilo posmiewisko z kef iq7 az sie sprzedawcy smiali .MA nie naleza do konstrukcji audiofilskich

>ale zjadly je jak przepielismy na kefy bas zanikl jedynie zostale wrzeszczace srednie a bas jak by

>ktos w karton kopal.Kolejny test w Wawie chyba Pomarancza bylem na chwile i koles testowal kef

>reference do tiangli o polowe tanszych to dopiero bylo zniszczenie na strone triangli.I na koniec

>przegladalem ksiazke nie pamietam tyt. i jak zobaczylem kefy stare modele to mi szczena opadla 2

>basy po 20 cm w srodku polaczone tuleja w celu zapewnienia liniowego ulozenia lakier wysoki polysk

>mowie szok !!!I mialem okazje je kupic mowie moze tna koszty moze chiny tajwan bo zastanawiam sie do

>dzisiaj co jest przyczyna tak beznadziejnego dzwieku ?W koncu dzien przed zakupem wpadlem do

>audiofilskiego sklepu gdzie maja kolumny po 150 tys E i pytam o opinie a gosc nigdy KEF a zwlaszcza

>te reference powiedzial ze napchali basow a graja jak stereo w samochodzie ahhahahaha horrror jak

>opowiadal o nich siny sie zrobil jak by mu te kolumny matke zabily hahahahhah 2 basy po 20 cm

>zamkniete w srodku 40 hz bas? hahahahah smiecie na maxa stare nowe wszystkie !!!!!

 

 

 

Znasz jakies sklepy w Dublinie i okolicach z dobrym sprzetem i sporym wyborem?znajomy tez chce cos kupic a mowi ze jest nedza straszna ze nic nie moze znalezc.

 

 

pozdrawiam

No, ale ja dalej ponawiam pytanie, skoro te Kefy tak marnie grają, to dlaczego wybór dziennikarzy z 50-ciu niezależnych czasopism AV padł właśnie na serie XQ Kefa (E.I.S.A 2008/2009)?

Co do opowiadań sprzedawców, to z reguły jest tak, że najbardziej zachwalają towar na którym mają największe marże u dystrybutora...

Pozdrawiam

Sony KD85-ZG9? , Denon AVC-X6700H + Monster Power MPA-3250 + Emotiva XPA 7-kanałowa gen.2 , Pioneer UDP-LX800.Projektor JVC RS2 - Adeo Tensio professional pro 110",Monitor Audio-Platinum PL 300 + Platinum PLC 350 + SVS Ultra + GX100 + 4 szt. sufitowe Dali Phantom H-80 +VELODYNE DD-15 Plus. Kable do kolumn: QED Genesis Silver Spiral, Chord Odysey 2. Listwa Monster Cable HTS 5100 + Power Center HTS 1000, kable sieciowe Monster Powerline 400 . Apple TV4K.

Cóż dla mnie prosta sprawa wyboru (jest firma-producent w GB na miejscu) nie jest tani ale wart pieniędzy cd - to CREEK DESTINY! Zresztą źródło jest podstawą do budowy systemu. Do tego wzmacniacz jakiś lampowiec i będziesz happy. Powodzenia.

KEF Reference bo bani hm? od 2 lat słucham 203, faktycznie z mało wydajnym wzmakiem grały bardzo przeciętnie włąściwie tylko nic nie znaczącą srednicą, dopiero z porządną końcówką kolumny zmieniają charakter w 100%, bas to nie buczenie echa w studni głębinowej ale b. dobra kontrola bez ucieczek w nieznane i rzecz najważniejsza przestrzeń i jeszcze raz przestrzeń nie pamiętam ze gdzieś słyszałem podobną, potrafią przekazac dzwięk oddalony 2 m w bok ale potrzebują sporo msc. Może powinno się zweryfikować swoje oczekiwania, bo do dicho to raczej trzeba szukac gdzie indziej.

Dokładnie! Wszystkie znane mi kefy sa jakoś mocno zmulone, ale dać im kopa prądowego z jakiejś koncówy mocy i zaczyna się już fajna gra!!! Poprostu trzeba je rozbujać i wyplenić z nich tą brytyjską przysłowiową ospałość. Podpinanie kefa do nedznego budżetowego wzmaka "bez jaj i pary", nie ma sensu. Koledzy powyżej nastawiali się na jakiś spektakularny bas :D Raczej nie z kefa :) One do czego innego są stworzone :)

Atu cytuje test Kef XQ 30:

ODSŁUCH

 

Tak się złożyło, że podczas testowania kolumn KEF-a, przygotowywałem też duży test gramofonów dla „Audio”. Dlatego też, obok moich kolumn-rezydentów (Harpia Acoustic Dobermann), XQ30 posłużyły do oceny ich brzmienia. To sporo mówi, także mnie. KEF-y, pomimo niewielkich rozmiarów, generują bowiem naprawdę duży, wiarygodny dźwięk. Mają swoje narowy, o czym później, jednak są – tak ogólnie – znakomitą propozycją.

Wspomniałem o wolumenie – to o to bowiem chodzi, kiedy mówi się o ‘dużym’ dźwięku. KEF potrafi zagrać tak, jak znacznie większe kolumny. Częściowo zawdzięcza to mocnemu prowadzeniu basu, nie tylko w średnim zakresie, ale również w niższym. Każdy rodzaj muzyki na tym zyskuje, ponieważ mamy dobrą podstawę basową i nasyconą niższą średnicę. Ponieważ zaś dochodzi do tego znakomita dynamika nic dziwnego, że odwiedzający mnie znajomi byli zaskoczeni ich dźwiękiem. Żeby ich od razu powalić mocnym uderzeniem zakładałem na talerz płytę Violator Depeche Mode (Mute, STUMM64, LP; recenzja TUTAJ) i odpalałem utwór World in My Eyes. I bach – miałem ich. Kolumny grają bowiem znacznie większym dźwiękiem, niż by na to wskazywały ich rozmiary, a przede wszystkim średnica głośnika niskotonowego. To samo było zresztą i przy wysmakowanych realizacjach jazzowych, jak z płyty Girl Talk Yama & Jiro’s Wave (Three Blind Mice/Cisco, TBM-2559-45, 45 rpm, 2 x LP; recenzja TUTAJ). W utworze Tha Way We Were Akira Daiyoshi, kontrabasista, gra na tym instrumencie smykiem. I dźwięk tego instrumentu był z KEF-ów wyjątkowo mięsisty i dynamiczny. Kontrabas schodził nisko i do samego końca miał dobrą barwę.

 

 

To na tej płycie można było też głębiej ocenić jakość średnicy. Bo tak naprawdę to ona jest głównym aktorem w teatrze XQ30, nawet jeśli i dół, i góra są mocne i obecne. Przez prowadzony w mięsisty sposób niższą średnicę otrzymujemy mianowicie wiarygodny, pełny środek w ogóle. To dzięki temu tak bardzo ładnie brzmią z tymi kolumnami głosy – rzecz, która przy pierwszym przesłuchaniu podczas imprezy w czasie pierwszej prezentacji, na której byłem podczas wystawy IFA w Berlinie, tak mnie uderzyła. Z przyjemnością wysłuchałem więc Violatora, gdzie głos Gahana jest czasem schowany pod instrumentami i podawany dość głęboko w miksie. KEF-y go nie wydobyły, a po prostu wyodrębniły – nie przybliżyły, tylko ukształtowały w miejscu, gdzie zwykle jest, a więc tam, gdzie najwyraźniej realizatorzy go umiejscowili. Jeszcze lepiej ten efekt mocnego środka pokazała płyta Carol Kidd Carol Kidd (LINN Records, AKH 297, LP). To dość cicho nagrany materiał i jeśli cokolwiek w systemie jest zmulone, to gra fatalnie. Podobnie zresztą, kiedy jest wyostrzone. Z KEF-ami płyta zabrzmiała naprawdę bardzo przyjemnie, z mocnym, umiejscowionym dokładnie naprzeciwko nas wokalem Carol Kidd. Jeszcze ładniej słychać to było zresztą przy płycie Oh, You Beautiful Doll ze stareńkimi nagraniami Mela Tormé (The Trumpets of Jericho, 904333-980, LP). To ciepłe, pełne nagranie i tak zostało pokazane.

 

Najpierw bas, potem średnica – tak naprawdę, to może jednak fantastyczna dynamika jest tym, czym trzeba by się przypatrzeć na początku. Może, może – bo kiedy odpalimy wycyzelowane reedycje w rodzaju Mulligan Meets Monk Theloniousa Monka i Gerry’ego Mulligana (Riverside/Analogue Production, AJAZ 1106, 45 rpm, 2 x LP) czy Jazz Giants Benny’ego Catrera (Stereo Records/Analogue Productions, S7028/AJAZ 7555, 45 rpm, 2 x LP; recenzje obydwu płyt TUTAJ), aż przysiądziemy – jeśli akurat staliśmy – taką moc, dynamikę, czystość otrzymamy. I choć wcześniej zastanawialiśmy się, jak takie małe paczki grają taki bas, to teraz trzeba się zastanowić, w jaki sposób tak czysty i dynamiczny dźwięk potrafi się nich wydobyć. Dźwięk na reedycjach winylowych Analogue Productions, a więc masterowanych przez AcousTech jest genialny i właśnie dzięki dynamice stawia się je jako wzorce dźwięku. I KEF-y naprawdę ładnie sobie z tym poradziły. Wychylenia głośnika niskotonowego są spore, ale przekłada się to na czysty i kontrolowany dźwięk.

 

 

Wsłuchując się w to nie można oczywiście zapomnieć, że ostatecznie to nie są jakoś specjalnie drogie kolumny i mają swoje słabsze strony. Jedna z nich w pewnej mierze znika wraz z czasem – to lekkie podkreślenie wyższej średnicy, przez co dźwięk jaśniej nagranych płyt może być dokuczliwy. Właśnie – jaśniej, a nie wszystkich. Nawet prosto z pudełka KEF-y zagrały znakomicie wspomniane reedycje 45 rpm, a także płyty CD K2 i XRCD. Nie było problemu z górą i wszystko było na swoim miejscu. Powiem nawet, że czasem miałem wrażenie, że ciepła średnica jest ciut mocniejsza, jak na to, co słyszałem z gorszymi płytami. Tak było np. z bardzo staranną realizacją i fanatycznym wręcz masteringiem płyty Live At The Domicile Klaus Weiss Orchestra (Image HiFi 008, LP) wykonaną pod czujnym okiem Dicka Sommera, redaktora naczelnego „Image Hi-Fi”, gdzie mamy bardo aktywną i słyszalną sekcję dęciaków, a która z KEF-ami wcale nie zabrzmiała zbyt jasno. Tak, z Violatorem było trochę ostro na początku, ale to tak nagrana płyta (a właściwie zremasterowana). Ale nie było to słyszalne zawsze i wszędzie. Podsumuję: trzeba te kolumny wygrzać, zmniejszy się ilość wysokiej średnicy. Jest ona jednak dość konturowa, uważałbym więc z podłączaniem jasnych urządzeń. Zadziwiająco dobrze zagrały na wspomnianym pokazie w Berlinie z systemem Marantza, który ciepły przecież nie jest, więc najlepiej trochę poszukać, bo nie ma tu prostych i jednoznacznych odpowiedzi.

Druga sprawa to bas. Już o tym przebąkiwałem, ale trzeba to rozwinąć. Basu jest sporo i w znacznej mierze pochodzi on z otworu bas-refleksu. Oznacza to lekkie podbicie najniższych, przenoszonych przez kolumnę, częstotliwości. Można to skompensować wkładając piankowe zatyczki, co przynosi naprawdę świetnie zbalansowany niski zakres. Jest on jednak wyraźnie płytszy i traci „pazur”. Dlatego, mimo wszystko, pozostałbym przy mniej równym przetwarzaniu otwartego bas-refleksu. Rozdzielczość kolumn jest dobra, jednak trzyma się tego przedziału cenowego. Nie chodzi nawet o szczegółowość, ta jest dobra, a o umiejętność definiowania tekstury instrumentów. To pięknie wykonane, świetnie grające kolumny o własnym charakterze. To jednak dobry charakter, taki, na który możemy postawić.

 

 

BUDOWA

 

Kolumny XQ30 firmy KEF Audio to konstrukcje wolnostojące, trójdrożne, trzygłośnikowe, wentylowane bas-refleksem. Zakres średnio-wysokotonowy obsługuje najnowszy system Uni-Q ze 130-mm membraną głośnika średniotonowego, wykonaną z celulozy pokrytej warstwą tytanową. W jego centrum umieszczono aluminiową kopułkę o średnicy 19 mm. Przed nią znalazł się specjalny korektor fazy, nazwany „tangerine”, który poprawia przejście między przetwornikami. To ciekawe, ponieważ stawia to tę odmianę systemu Uni-Q na czele produktów KEF-a – nawet w nowej serii Reference nie ma tego „patentu”. Poniżej Uni-Q umieszczono papierowy głośnik niskotonowy o średnicy 130 mm z gumowym zawieszeniem i plastikową nakładką przeciwpyłową w kształcie korektora fazy. Niewykluczone zresztą, że element ten spełnia obydwie role – estetyczną i techniczną. O ile Uni-Q umieszczono w wytłumionej, izolowanej części obudowy, o tyle w komorze głośnika niskotonowego jest wylot bas-refleksu.

 

Na przedniej ściance z MDF-u przykręcono grubą, aluminiową płytę, pięknie całość usztywniającą. Chociaż metal w tym miejscu może budzić obawy dotyczące drgań, to w poprawnie zaprojektowanej obudowie jest to zawsze plus. Czytałem niedawno w „The Absolute Sound” test kolumn Magico 3 oraz wywiad z ich twórcą Alonem Wolfem. To wybitne głośniki, drogie i znane. Ich konstrukcja zasadza się zaś na sztywnym połączeniu przedniej i tylnej ścianki, wykonanych właśnie z płyt metalowych. Myślę, że choć KEF-y drogie nie są, to jednak aplikacja metalu jest tu poprawna. Obudowa została tak ukształtowana, że nie ma w niej żadnych równoległych płaszczyzn – ścianki boczne zwężają się ku tyłowi, zaś góra i dół są półokrągłe. Żeby kolumny się nie przewróciły, wyposażono je w solidny metalowy element, który przykręcono z tyłu, a który stabilizuje kolumnę. To do niego wkręca się tylne, znakomite, solidne kolce. Przednie wkręca się bezpośrednio od spodu kolumny. Tylnymi kolcami regulujemy odchylenie kolumny. Z tyłu widać podwójne zaciski głośnikowe. Połączono je solidną plecionką, a nie – jak zazwyczaj się to robi – badziewnymi blaszkami. Same zaciski są już raczej niedrogie i da się do nich podpiąć tylko banany. W otworach na gołe przewody wpięte są bowiem płaskie „szpilki”. Wnętrze zostało dość mocno wytłumione. Obudowa została wykończona perfekcyjnie położoną okleiną naturalną pokrytą lakierem na wysoki połysk. Kolumny przychodzą w dobieranych parach. Warto na to zwrócić uwagę.

 

żródło:HIGH Fidelity

Sony KD85-ZG9? , Denon AVC-X6700H + Monster Power MPA-3250 + Emotiva XPA 7-kanałowa gen.2 , Pioneer UDP-LX800.Projektor JVC RS2 - Adeo Tensio professional pro 110",Monitor Audio-Platinum PL 300 + Platinum PLC 350 + SVS Ultra + GX100 + 4 szt. sufitowe Dali Phantom H-80 +VELODYNE DD-15 Plus. Kable do kolumn: QED Genesis Silver Spiral, Chord Odysey 2. Listwa Monster Cable HTS 5100 + Power Center HTS 1000, kable sieciowe Monster Powerline 400 . Apple TV4K.

>Dokładnie! Wszystkie znane mi kefy sa jakoś mocno zmulone, ale dać im kopa prądowego z jakiejś >koncówy mocy i zaczyna się już fajna gra!!! Poprostu trzeba je rozbujać i wyplenić z nich tą >brytyjską przysłowiową ospałość. Podpinanie kefa do nedznego budżetowego wzmaka "bez jaj i pary", >nie ma sensu. Koledzy powyżej nastawiali się na jakiś spektakularny bas :D Raczej nie z kefa :) >One do czego innego są stworzone :)

 

 

 

 

czyli do czego???

 

pozdrawiam

 

ps.chyba nie do powaznej :/

W sumie ciężko powiedzieć, do czego te kefy się nadają :) Nie moja szkoła dzwięku :) No do poważnej też nie, bo nie ma potężnego basu. Ale dla fanów spokojnego grania? Jakieś małe składy? Czemu nie :) Trzeba się spytać włascicieli kefów czego na nich przeważnie słuchają :)

GT, 18 Wrz 2008, 00:42

 

>Dokładnie! Wszystkie znane mi kefy sa jakoś mocno zmulone,

 

Z tym się w 100% NIE zgadzam. Ostatnia firma którą bym o coś takiego posądził.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.