Skocz do zawartości
IGNORED

Gramofon na USB czy naprawa Technicsa?

herrwoland

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś się posiada gramofon na USB? Widzę że trochę jest ich już na allegro, na tutejszym forum niewiele jest o tym, poza tym że są... Zastanawiam się nad kupnem czegoś takioego, czy ktoś posiada takie coś? Czy poza podłączeniem tego pod komputer i posiadanie przezeń przedwzmacniacza ma to jakieś zalety? Czy może będzie lepszym rozwiązaniem naprawa mojego Technicsa SL-QX300? Muszę mu dokupić wkladkę i matę. Co do wkładki to mam prawdziwą hydrozagadkę - nie wiem po prostu jaką - nie znam się a ten model trudno znaleźć... Poniżej załączam fotki ramienia i mocowania, moze mi ktoś doradzi. Do Technicsa musiałbym też przedwzmacniacz kupić. Rzecz w tym że na razie jestem zmuszony słuchać muzyki z głośników komputerowych (Genius SP-HF1250X), w planach mam jakieś monitory aktywne. I ostatnia kwestia: czy istnieje gdzieś jakieś kompedium gramofonowe: jak regulować, używać itp. żeby i gramofon i płyty posłużyły długo?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-20889-100005146 1221936725_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/45760-gramofon-na-usb-czy-naprawa-technicsa/

Daj publicznie, nie tylko ja skorzystam... Szukalem tego gramofonu. Znalazłem tylko jakieś foty, o parametrach technicznych nic - sądząc po napędzie bezpośrednim, pełnej automatyce wnioskuję że badziew to to nie jest...

Sadząc z azymutu jaki może byc po założeniu wkładki , nie jest tak jak piszsz. Ramię prymitywne, i jeszcze właślnie przekoszone.Może to efekt zdjęcia?

Wkladki T4P żadko były montowane w topowych konstrukcjach z uwagi na brak możliwości kalibracji.

W ofercie mam wkładki Technicsa T24, Stantona 50E mkII, Shure Pro4, Pro8,RXP3.

>>>heerwoland,