Skocz do zawartości
IGNORED

Proszę o pomoc w rozsądnym wydaniu pieni

pietia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wiem,że to już dla Was męczące ale chciałbym rozsądnie wydać pieniądze na zakup kina domowego i dlatego proszę o poradę.

Mam trzy opcje :

Yamaha RX-V440+DVD540 cena 3 tys

Onkyo TX-SR500E+DVD-SP500 2.5 tys

Denon AVR 1404+DVD700 3.2 tys

Do tego jakieś kolumny.

W sklepie z audio gościu bardzo polecał mi zestaw Wharfedale Diamond do kina domowego: 8.1+8.3+Center+subwoofer PC8(75W)głośnik z dołu- cena zestawu 3.2 tys.

Chciałem się zmieścić w 4.5-5 tys. ale te głośniki bardzo mi się spodobały.

Zupełnie nie znam się na sprzęcie audio i dlatego proszę o jakieś sugestie.

Może poradzicie inny zestaw za podobną kwotę (4-5.5 tys)?

Pozdrawiam

Tomek

Tu brakuje rozsądnych ludzi. Wszyscy lubimy szastać pieniędzmi na lewo i na prawo. Lubimy też namawiać do tego innych.

Ludzi rozsądnych i mocno stąpających po ziemi znajdziesz wyłącznie w dziale "kino domowe".

Gutten...z ta poprawka, ze to co czytamy na tym forum, to sa czesciej sytuacje nawiazujace do imaginacji, niz realii wydawania rzeczywistych sum. Wiekszosc obecnego grona to uzytkownicy nieco powyzej sredniej krajowej. Takze nadal z niewielkim tzw "disposable income".

Przepraszam ale nie zauważyłem,że jestem na grupie stereo.

Pytanie nadal aktualne.

Mam do wydania takie pieniądze i nie upieram się przy kinie domowym.

Po prostu poszukuję rozwiązania.Faktem jest,że słucham więcej muzyki ale przez naście lat słucham jej na tak kiepskim sprzęcie,że nawet kino domowe będzie dla mnie dżwiękowym odkryciem:-)

Ale jestem otwarty na inne rozwiązania.

Słucham prawie wszystkiego od 4AD przez RATM aż po Sibeliusa.

Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn