Skocz do zawartości
IGNORED

nowe zakładki - głosowanie

Redaktor

Rekomendowane odpowiedzi

Wybaczcie, panowie, ale jestem na nie. Granica pomiędzy poszczególnymi tematami chwiejną jest, a jak zrobimy sto różnych zakładek to forum całkowicie rozmieni się na drobne. We wpisach na konkretne tematy często pojawiają się wątki poboczne i dopóki trzymają poziom, nie widzę w tym nic złego.

A ja jestem 2x za, czym innym jest pytanie jaki wzmacniacz najlepiej dobrac do rocka (dzial: stereo), a czym innym - jakie jest najlepsze wykonanie Koncertu fortepianowego G-dur Ravela (dzial: muzyka).

Jestem za wydzieleniem muzyki, choć bardzo prawdopodobne, iż tematy z zakładek będą się przeplatać, gdyż jeśli ktoś pisze, że kiepsko słychać, to ważne jest, czy słucha czegoś przyzwoicie nagranego, zaś gdy ktoś inny pisze, że ta i ta płyta jest dobrze nagrana to chciałbym wiedzieć, czy opinia ta dotyczy odsłuchu na cd-walkmanie czy czymś przyzwoitym

Boję się, że mnożenie zakładek może utrudnić śledzenie forum (i tak już jest trudno), tym bardziej, że dany wątek może ślizgać się po różnych tematach. Ale myślę, że jest możliwy kompromis.

Po pierwsze wyszukiwarka powinna być "globalna" z możliwością zdefiniowania czy szukamy w wybranej zakładce czy we wszystkich.

Po drugie może użytkownik mógłby sobie wybrać z których zakładek wątki chce oglądać na liście. To byłoby cos jak lista wątków z możliwością filtrowania np. chcę oglądać wątki z zakładki "muzyka" i "stereo" ale bez "kawiarenki", "kina domowego" i "innych".

Jak sięgam pamięcią (zawodną), to wątki muzyczne rzadko przeplatają się ze sprzętowymi, więc MUZYKA - TAK. Pozostałe - nie jestem pewien, BOCZNICA chyba NIE, KAWIARENKA mogłaby chwycić - nie każdy ma brata audiofila pod ręką w realu ;))

Muzyka -jak najbardziej,bocznica chyba nie wypali.