Skocz do zawartości
IGNORED

wkładka do Pioneera PL-512 (pytanie)

miles

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Chciałbym prosić was o pomoc/sugestie w doborze wkładki do gramofonu Pioneer model PL-512.

Sprzęt funkcjonuje bez problemów, ale wkladka/igła nie spełnia moich oczekiwać. Musi myć już mocno wyeksploatowana.

Na nową wkładkę chciałbym przeznaczyć do 400 zł. Będę ogromnie wdzięczy za pomoc. Jestem raczej początkujący na tym polu i nigdy jeszcze nie wymieniałem wkaldki.

miles

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-23305-100008362 1239047783_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Gość vasa

(Konto usunięte)

O twojej wkładce mądre strony piszą:400-500pF loading capacitance. Alternate replacement stylus N72EJ. Suggested replacement cartridge M92E.

O zamienniku M92E napisali:Alternate stylus N91ED (Biradial 0.2 x 0.7mils, 0.75-1.5gm VTF). Universal Mount (P and Standard) 7.4gm w/universal adapter. Suggested replacement cartridge M97xE.

Wynika z tego, że Shure M97 powinna być dobra, cena 89$ + wysyłka.

http://www.needledoctor.com/Shure-M97XE

• 4 tygodnie później...

Ponieważ mam podobne pytanie , a temat w miarę nowy , to pozwoliłem sobie dołączyć się do wątku.

Mam takiego standardowego Pioneera PL-480 i trochę starych płyt , z którymi postanowiłem się przeprosić. W gramofonie jest zamontowana wkładka na której jest napisane "T4P 295 T" z czterema bolcami. Wkładka już była w tym sprzęcie , kiedy go kupowałem parę lat temu w komisie. Pewnie jest zużyta , tak myślę.