Jump to content
IGNORED

Otworowanie aluminium - gdzie w W-wie?


darekdz

Recommended Posts

Czy macie namiary na warsztat w w-wie, w ktorym precyzyjnie wywierca otwory w czarnym aluminium nie niszczac go?

Chodzi o front i tyl obudowy.

Nie mam sprzetu i nie chce sam ryzykowac.

Bede wdzieczny za info.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Taniej wyniesie zakup wiertła stopniowanego.Potem to już sama przyjemnosć z wiercenia.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

no tak... a do tego wiertarke z dobrym statywem i mocowaniami itp itd:) nie mam na to czasu i doswiadczenia. mam fajne pre i chce je schowac w pudelko. potrzebuje kogos kto wykona kilka prostych otworow ale rowno na gniazda. sa tez otwory prostokatne wiec samo wiertlo nie wystarczy... ale dzieki za rade

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

jak coś mam wiertło to mogę pożyczyć ale max 35 mm

 

ja też bym potrzebował wywiercić w aluminum 60mm i 38 mm

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Może wycinanie laserowe .Przygotowac plik EPS lub DWG i jechac do Ursusa. Bud 272A, pryz wiadukcie pryz factory jest szyld

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

no i wlasnie to jest konkret;) dziekuje... laserowo wytna w alu 10mm maly otwor pod leda?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

laserowo otwór pod leda? Nie lepiej z działa jonowego przyp....

żarty żartami, ale po laserze w takim grubym materiale to równo wcale nie wyjdzie. Wiertarka, dobre wiertła i do boju. Bez statywu też da radę i to wcale nie tak trudno, tylko trzeba wiercić od dobrej strony. Kwadratowe otwory - wiercisz wiertarką i rozpiłowujesz pilniczkami. Trochę chęci i się wszystko da, a prawdopodobieństwo zepsucia będzie mniejsze. No chyba że machniesz rysunek w oprogramowaniu w którym sobie zażyczą, przypilnujesz, żeby ułożyli panel dobra stroną i w ogóle. Tym bardziej, że pewno będą mieć tylko jedną próbę :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

szukaj firmy co ma waterjet , jak dobry-myślący magik "bawi" sie taką maszynką to wyjdzie idealnie.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

zawsze mnie dziwilo czemu DIYowcy szukaja najdrozszych rozwiazan i tolerancji rzedu mikrometrow...trzeba poszukac zakladu, ktory ma wiertarke stolowa albo frezarke...i to pewnie wiele osob bedzie chcialo sie pierdzielic z 1 otworem. Ciecie woda czy laserem a moze "nitka"? Jak chce sie miec pzrebitke rzedu kilkuset procent...prosze bardzo

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.