Jump to content
IGNORED

Klub Miłośników Owczarka Berneńskiego

rafik_fafik

Recommended Posts

Nie wiem jak można tego typu bydlęta trzymać u siebie w domu. W domach "psiarzy" wszędzie pałęta się sierść, jest to nie do opanowania nawet przy skrupulatnym sprzątaniu a już u kociarzy to kompletna tragedia. Fakt hodowania kota w pierwszy raz odwiedzanym domu zawsze wyczuwam węchem i to od progu. Charakterystyczna woń kota jest nieznośna.

Obie te kategorie ludzi to w moim mniemaniu brudasy, których proceder jest tolerowany tylko dzięki ich niepojętej liczebności.

Ale zobaczcie tego idiotę jaki ma wpis bez sensu w o mnie:

"jestem miłośnikiem muzyki dawnej wykonywanej na autentycznych instrumentach, amplifikacji lampowej i głośnikow szerokopasmowych."

Widocznie obecnie wykonuje się muzykę na nieautentycznych instrumentach?, sztucznych czy co?.

rafik_fafik, 4 Sty 2010, 21:07

>żebyś gnoju to powiedział w oczy a nie na necie to bym ci wbił te słowa spowrotem do twojego

>posranego mózgu ,bydle to ty jesteś jak nie lubisz zwierząt

Bardzo często miłośnicy zwierząt w ten sposób reagują na krytykę posiadania zwierząt w domach.

Trzymanie zwierząt w blokach i reagowanie w ten sposób na uwagi to zwykły terroryzm. Kim trzeba być żeby bydlę wynosić ponad człowieka?

Z reszta te trzymanie bydląt po domach to się może skończyć, są tendencje ustawodawcze do zajęcia się tą sprawą - zwierzęta są uciążliwe. Poza tym właściciele bydląt rzadko przestrzegają prawa.

Trzeba karać za najmniejsze złamanie przepisów - własciciel psa czy kota w bloku powinien być dorosłym i odpowiedzialnym człowiekiem.

Uważam także, iż niedopuszczalnym jest dokarmianie dzikich kotów - populacja sama się reguluje.

Guest cadam

(Konto usunięte)

Zdarzyło mi się być poszczutym przez psiarza jego kundlem. Miało to miejsce w parku gdy sobie spokojnie siedziałem na ławce.

rafik_fafik

Jeśli to miało być do mnie pytanie,to jest to pies rasy Akita Inu.Pies stróżująco-polujący.