Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  492 członków

Sansui Klub

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie.

Proszę, nie dyskutujcie już z gościem, to przegrana sprawa. Najpierw sprowadzi Was do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem. W głoszeniu jednej, jedynej i niewątpliwie słusznej tezy jest guru, oblatany w manipulowaniu wyrywkami z Waszych tekstów i uparty do bólu. Olać, nie na nim świat się kończy.

Od razu odzywa się kilku do których nie pisałem.

Czy to nie irytujące? Zabranie głosu, w tym samym, niezmiennym temacie.

"Bicie piany". 

5 godzin temu, Baron napisał:

Pod względem emocji podczas słuchania zaryzykowałbym stwierdzenie że MV2105 gra lepiej niż C/B2302. Znam osłuchanych w audio ludzi dla których jest to wzmacniacz dożywotni i docelowy za który daliby się pokroić.

Ale jeżeli @san-suipisze że B2102MV nie bierze jeńców to musimy się wszyscy nawrócić na nową wiarę. Podejrzewam że na Yahoo Japan niedługo zacznie się zbiorowe polowanie na ten zacny piec a jego ceny poszybują grubo ponad klocki z cyferkami 23.... Wówczas San-sui będzie mógł powiedzieć "mission accomplished". Jest jeszcze inna opcja. San-sui ma specyficzny system w którym wzmacniacz który upraszcza (uśrednia) dźwięk sprawdza się najlepiej. Ale czy jest najlepszy, najwierniejszy?

(....) 

1. MV2105 jest bardzo irytujący. Przy złym doborze elementów nie da się słuchać, wręcz męczy.

2. Także uważam, że końcówki na MOS są dużo lepsze, "lżejsze" i milsze do słuchania od B-23... Nie tylko ja tak uważam. Ci którzy krytykowali sprzety na MOS, a wychwalali B-23... teraz do nich wracają. Wystarczy prześledzić wątek. 

3. Nie reklamuję B-2102MV by podbić jej wartość. Śmieszni jesteście. Nie zamierzam jej sprzedawać kiedykolwiek (jak to robią inni), gdyż jest praktycznie nie do zdobycia i gra bardzo dobrze, a nawet lepiej od innych. 

Mam wrażenie, że większość tu wpisująca irytujące teksty, na temat B-2102MV, nigdy nie słyszała, B-2102MV,  zbudowanego na MOSfetach. A jeżeli nawet, to było to bardzo dawno i podejrzewam, że ze słabo dobranymi elementami, co pomijają. Porównywanie B-2103MV, B-2105MV, czy nawet B-2102MV ze zwykłą, "chudą", tanią, zbudowaną na rynek UE, gdy był kryzys walutowy, B-2101/2 nie ma najmniejszego sensu! 

5 godzin temu, Baron napisał:

 

@san-suijak twierdzisz że tyle klocków słuchałeś to powinieneś wiedzieć że każdy system to osobny świat. Dlaczego uśredniasz wyniki swoich obserwacji i agitujesz na forum za czynnym udziałem w spuszczaniu się nad tym jedynym słusznym wyborem. Nie obrażając Cię ale tak to wygląda. Przecież wszyscy znają Twoją opinię i nie wszyscy się z nią zgadzają. Co Ci to daje że ciągle powtarzasz to samo, myślisz że kłamstwo powtórzone 100 razy stanie się prawdą? Nie masz do czynienia na tym forum z młodymi osłami, są tu poważni ludzie już ukształtowani i osłuchani w audio (można powiedzieć stare konie 🙂). Nikt nie zabrania Ci tu pisać, każda opinia jest ważna ale powtarzanie ciągle tej samej opinii jest irytujące.

Sedno problemu - "każdy system to osobny świat".  A ....  preferencje!? Odpowiednie dobranie elementów pod Preferencje zmienia postać rzeczy! 

"Nikt nie zabrania Ci tu pisać, każda opinia jest ważna ale powtarzanie ciągle tej samej opinii jest irytujące." 

Właśnie! Powtarzanie Waszych wpisów, po moich, jest irytujące! 

Dla mnie muzyka musi być przyjemna, muzykalna i relaksująca, a nie detaliczna i mecząca. Nie słucham muzyki by analzować dżwieki! B-2102MV gra równie detalicznie i wiernie tylko należy łączyć ją z dobrze dobranym, detalicznym źródłem i wyposażyć w dobrej jakości kable. Kable, które nie wycinają góry pasma, którego, jak piszecie, Wam w niej brakuje. Łączyć z odpowiednimi głośnikami, nie wycinającymi ani góry, ani dołu. B-2102MV nie zagra ze źle dobranymi głosnikami i kablami, czy źródłem. 

Ja porzuciłem B-2105MV na jej rzecz od razu. Nie stać mnie było na odpowiednio dobrane elementy, z którymi dało by się jej słuchać i u mnie nie zagrało, jak lubię. Zagrało irytująco i na pewno dla mnie nie jest to docelowy sprzet. To nie jest tylko moja opinia, jak wiecie, inni, nawet z tego forum, także B-2105MV się pozbyli i nie mam tu na myśli @Piotr i Marzanna. 

Dodam, że moje elementy systemu bardzo dobrze grają ze wszystkimi integrami, nie tylko Alpha, oraz wszystkimi końcówkami, poza własnie B-2105MV. Dla mnie ma za dużo efektu Reverberation Amplifiera, który gdybym aż tak lubił, wpiął bym w system z B-2103MV, by mieć efekt B-2105MV, tanim kosztem. 😉

 

Edytowane przez san-sui
Gość

(Konto usunięte)

@san-sui Czy moglibyśmy poznać konfigurację reszty Twojego systemu? Z ciekawości pytam. Jakie masz kolumny, źródła, jakich używasz kabli, w jakim pomieszczeniu słuchasz? Może jakieś zdjęcie?

Edytowane przez Marcysko

San-sui ja mam totalnie inne doświadczenia z 2105. Nigdy mnie nie irytował, nawet ze sprzętem towarzyszącym z którym irytował mnie zestaw 2302.

Nie wiem co znaczy że końcówki na MOS są duże lepsze i "lżejsze" od 23... Nie uważam że w ogóle są lepsze tylko napisałem że są przyjemniejsze i bardziej czarują niż grające równo i naturalnie 2302. A czy to znaczy że MOSy są dużo lepsze? Nie manipuluj moimi wpisami. Mimo że 2302 gra nadal charakterem Sansui to pasmo jest równiejsze, a jego skraje przechodzą dalej niż w 2105. Być może dlatego 2105 jest przyjemniejsze do słuchania. Gdybym miał wybrać jeden system to budowałbym go na 2302. Ale przyznam że 2105 tak czaruje że mogę go słuchać godzinami, mimo że wiem jakie pasmo faworyzuje.

Nie wiem o jakich ludziach piszesz że oni uważają że MOSy są lepsze a kiedyś je krytykowali. Moi ludzie uważali i uważają tak samo kiedyś i dziś. Jeszcze inni ludzie uważają że audio to chora pasja.

Mam wrażenie że w Twoich opowieściach z mchu i paproci wykorzystujesz sporadyczność posiadania i słuchania 2102MV przez innych użytkowników i na tym budujesz legendę tego wzmacniacza. Nie dociera do Ciebie że jednak ktoś tego słuchał i ma inne zdanie.

Zapewniam że nie będzie tych wpisów irytujących po Twoich jak zaprzestaniesz być tak monotematyczny. Istnieje życie audiofila bez 2102MV, zapewniam Cię.

Dla mnie muzyka powinna być i przyjemna i detaliczna. Kiedyś myślałem że pewne cechy nie mogą współistnieć ale przekonałem się że nie zawsze trzeba iść na kompromis. Dołączam się do prośby @Marcysko, opisz dokładnie swój system i jak możesz wklej zdjęcie pokoju, oczywiście to tylko prośba. Chciałbym dowiedzieć się o tych legendarnych sprzętach i kablach które potrafiły z Twojego pieca zrobić takiego muzykalnego potwora. Osobiście przyznaję że nie słuchałem 2102MV, ale studiując całą ofertę w historii marki nie odniosłem wrażenia że to była duma ich produkcji. Dlatego mam wątpliwości co do jego wyjątkowości, tym bardziej po opisach osób które go słuchały. Zapewne gra zacnie ale czy aż tak wyjątkowo jak go opisujesz?

I na koniec, możemy tu rozmawiać, tak jak napisałeś, o muzyce muzykalnej, przyjemnej i relaksującej. Możemy pisać o historii firmy, o testach porównawczych sprzętu Sansui i innych sprzętów i kabli grających z Sansui. Ale proszę Cię nie powtarzaj tych samych tekstów dotyczących tego jednego modelu. Wszyscy znamy Twoje zdanie na ten temat. Nie zauważyłem żeby ktoś tutaj z uporem maniaka tak forsował posiadany przez siebie sprzęt marki Sansui. I wiem że nie chodzi o podbicie przez Ciebie wartości 2102MV bo choćbyś nie wiem co robił to i tak ludzie na świecie prędzej kupią 2103 lub 2105. Wiem również że nie robisz tego żeby go dobrze sprzedać. Właściwie nie wiem po co to robisz. Ale pamiętaj że ktoś kiedyś bardzo dobrze osłuchany ze sprzętem audio mógłby do Ciebie wpaść na odsłuchy i jest jakaś opcja że balonik który tak pompujesz nagle rozleci się na strzępy. Dlatego czasami dobrze mieć trochę pokory i dystansu.

Może dla odmiany napiszę kilka słów o moich przygodach z szukaniem kolumn które zgraja się z moją 907mr oraz moim salonem. 

Przez długi czas miałem b&w 803 matrix i naprawdę byłem zadowolony z tego połączenia. Było naturalnie, dynamicznie, dźwięk wypełniał pokój. Nie miałem odczucia ostrej góry jak się często pisze w kontekście B&w. Kiedy pozwalałem sobie wysunąc kolumny na środek salonu, bardzo zyskiwała głębia. No w utworze Tool Chocolate chip trio, dźwięki biegaly po całym pomieszczeniu. Bajka. Minusem b&w, a raczej mojego salonu, było to że bas był przytłaczający. Niestety przy wyższym poziomie głośności bas zakrywał pozostałe  pasma. Myślę że jest to też kwestia tego że 907mr ma taki charakter że bas nie jest twardy i konturowy, w związku z czym efekt był taki, że postanowiłem ( z ciężkim sercem, bo uważam b&w 803 matrix za świetne kolumny w stosunku do ceny) szukac czegoś nowego.

Pojawiły się więc kolumny Audio Physic Spark 3. Bardzo fajne maleństwa. Fajna scena, oderwana od kolumn. Basu w sam raz. Fajnie zroznicowany. Ciekawa forma kolumn. Brakowało mi jednak trochę emocji które miałem z B&w. Wokale nie były tak naturalne, instrumenty nie brzmiały z taką werwą jakbym chciał. Dużym plusem było to że chciały grać głośno, minusem że przy cichym słuchaniu były niewyraźne. 

Kolejne miały być monitory focala z berylowa kopułka, ale niestety nie wyszło. 

W międzyczasie trafiłem na trop firmy Spendor. Postanowiłem więc, trochę na zasadzie zapchaj dziury,  kupić coś z tej firmy. Padło na model s6e. Czytałem że nie dominują basem, co akurat mnie odpowiada (że względu na to że mój  salon mocno podkreśla niskie częstotliwości), że czarują średnica i że ogólnie prezentują wysoką klasę grania. No i wykonanie też niczego sobie.

Przez Pierwszych kilka dni kolumny grały tak, że do znajomych napisalem że są "sluchalne" . Miałem wrażenie że są zbyt jasne, nie grzeszą naturalnością czy dynamika. Ale ze kupiłem je tak o, trochę na przeczekanie, nie skupiałem się za mocno na ich brzmieniu. W międzyczasie wyjechałem na urlop, znowu słuchałem kilka dni i znowu wyjechałem na kilka dni. Po powrocie, zauważyłem że granie spendowrow zaczęło mi się podobać. Nagle zniknęło wrażenie jasności, pojawiła się dynamika i naturalność w wokalach i brzmieniu instrumentów. W porównaniu do b&w basu było znacznie mniej i bardziej w ryzach, przez co też średnica zaczęła wybrzmiewać wyraźniej. Pojawiło się sporo dźwięków których wcześniej nie było. Zauważyłem też że jest większa różnica między dobrymi nagraniami a tymi mniej dobrymi. Dobre brzmią wybornie, słabe jeszcze wyraźniej słabo. Spendory pomimo że małe, grają dużym dźwiękiem. Scena jest jest bliżej mnie. Ale nie tak żeby męczyło. I zachowuje glebie.

Oczywiście spendory nie są ostatnim przystankiem, ale póki co przekonały mnie żeby zostawić je na dłużej. 

Ponadto wydaje mi się, że nieco lepiej rozumiem 907. Z każdymi kolumnami grala z pewnymi wspólnymi cechami. 

1. Naturalność. W sensie takim że że czy to wokale czy instrumenty, brzmią tak jak się wydaje że powinny. Nie za ostro, nie za sucho, po prostu naturalnie.

2. Mikrodynamika. Nie wiem, może to kwestia czystego tła, ale ewidentnie zwraca uwagę to że fajnie słuchać różne wybrzmienia instrumentów, łatwo to rozróżnić. Dzwięki się może zlewaja, nie nachodza na siebie. 

3. Muzykalność. Czasami słucham muzyki cały dzień i nigdy się nie zdarza że jestem.zirytowany brzmieniem (to też zasługa reszty toru oczywiście). 

Z minusów nasuwa mi się ( na podstawie porównań do nowych wzamkow jak accu e470 czy mak 6700)

1. Bas mógłby być lepiej kontrolowany i rozróżniony. Oczywiście moze to być też kwestia źródła czy kabli, ale jednak ta cecha powtarza się w każdym zestawieni jakie miałem u siebie z 907

2. Może lepsza rozdzielczości. W nowych konstrukcjach mam wrażenie że wokale są bardziej jak żywe. Zganiam to na karb rozdzielczości.

 

Oczywiście są to moje indywidualne odczucia więc proszę się nie ciśnieniowa jeśli z czyms się nie zgadzacie lub coś opisałem niezbyt profesjonalnie. 

Chciałem dodać coś w kontrze do dyskusji wyższości b2102 nad wszystkimi innymi konstrukcjami 😉

Nie jestem też profesjonalnym recenzentem więc wybaczcie braki w słownictwie lub skróty myślowe. 

Edytowane przez michal rozmus
Gramatyka

Tak dla jasności dodam, że te minusy które wymieniłem nie powodują że źle.oceniam 907. Wręcz przeciwnie i pewnie nie zamieniłbym jej na wspomniane inne wzmaki 🙂

 

@michal rozmus 

Podczas pewnego porównania 907mr vs Hegel H200 rozdzielczość tego drugiego była znacznie lepsza. 
Co prawda Hegel miał zrobiony upgrade (co może dokładnie wyjaśni Szanowny Kolega @Klecha86)
Ale Twój wpis potwierdza poprzednią opinię.

Poza tym @Bumpalump zorganizował  u siebie odsłuch 907Mr, na którym był Szanowny Kolega @margaryna85 i bas odpowiadał Twojemu opisowi.
Dla Kolegi @margaryna85 niskie tony były lepsze w Accu e305 włączonym po 907Mr. 
Także chyba ten typ tak ma.

Szkoda, że wówczas zabrakło czasu, a może i chęci (?!) na wpięcie 907Xr, która była w zasięgu ręki! Mielibyśmy jakiś punkt odniesienia… co do konturowości…

Pozdrawiam,

„Im dalej społeczeństwo dryfuje od prawdy, tym bardziej nienawidzi tych, którzy ją głoszą. Prawda jest nową mową nienawiści. Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest czynem rewolucyjnym.”                                   „Lewicowość to rodzaj fantazji masturbacyjnej, dla której świat faktów nie ma najmniejszego znaczenia”                 George Orwell

9 godzin temu, Baron napisał:

San-sui ja mam totalnie inne doświadczenia z 2105. Nigdy mnie nie irytował, nawet ze sprzętem towarzyszącym z którym irytował mnie zestaw 2302.

Nie wiem co znaczy że końcówki na MOS są duże lepsze i "lżejsze" od 23... Nie uważam że w ogóle są lepsze tylko napisałem że są przyjemniejsze i bardziej czarują niż grające równo i naturalnie 2302. A czy to znaczy że MOSy są dużo lepsze? Nie manipuluj moimi wpisami. Mimo że 2302 gra nadal charakterem Sansui to pasmo jest równiejsze, a jego skraje przechodzą dalej niż w 2105. Być może dlatego 2105 jest przyjemniejsze do słuchania. Gdybym miał wybrać jeden system to budowałbym go na 2302. Ale przyznam że 2105 tak czaruje że mogę go słuchać godzinami, mimo że wiem jakie pasmo faworyzuje.

Nie wiem o jakich ludziach piszesz że oni uważają że MOSy są lepsze a kiedyś je krytykowali. Moi ludzie uważali i uważają tak samo kiedyś i dziś. Jeszcze inni ludzie uważają że audio to chora pasja.

Mam wrażenie że w Twoich opowieściach z mchu i paproci wykorzystujesz sporadyczność posiadania i słuchania 2102MV przez innych użytkowników i na tym budujesz legendę tego wzmacniacza. Nie dociera do Ciebie że jednak ktoś tego słuchał i ma inne zdanie.

Zapewniam że nie będzie tych wpisów irytujących po Twoich jak zaprzestaniesz być tak monotematyczny. Istnieje życie audiofila bez 2102MV, zapewniam Cię.

Dla mnie muzyka powinna być i przyjemna i detaliczna. Kiedyś myślałem że pewne cechy nie mogą współistnieć ale przekonałem się że nie zawsze trzeba iść na kompromis. Dołączam się do prośby @Marcysko, opisz dokładnie swój system i jak możesz wklej zdjęcie pokoju, oczywiście to tylko prośba. Chciałbym dowiedzieć się o tych legendarnych sprzętach i kablach które potrafiły z Twojego pieca zrobić takiego muzykalnego potwora. Osobiście przyznaję że nie słuchałem 2102MV, ale studiując całą ofertę w historii marki nie odniosłem wrażenia że to była duma ich produkcji. Dlatego mam wątpliwości co do jego wyjątkowości, tym bardziej po opisach osób które go słuchały. Zapewne gra zacnie ale czy aż tak wyjątkowo jak go opisujesz?

I na koniec, możemy tu rozmawiać, tak jak napisałeś, o muzyce muzykalnej, przyjemnej i relaksującej. Możemy pisać o historii firmy, o testach porównawczych sprzętu Sansui i innych sprzętów i kabli grających z Sansui. Ale proszę Cię nie powtarzaj tych samych tekstów dotyczących tego jednego modelu. Wszyscy znamy Twoje zdanie na ten temat. Nie zauważyłem żeby ktoś tutaj z uporem maniaka tak forsował posiadany przez siebie sprzęt marki Sansui. I wiem że nie chodzi o podbicie przez Ciebie wartości 2102MV bo choćbyś nie wiem co robił to i tak ludzie na świecie prędzej kupią 2103 lub 2105. Wiem również że nie robisz tego żeby go dobrze sprzedać. Właściwie nie wiem po co to robisz. Ale pamiętaj że ktoś kiedyś bardzo dobrze osłuchany ze sprzętem audio mógłby do Ciebie wpaść na odsłuchy i jest jakaś opcja że balonik który tak pompujesz nagle rozleci się na strzępy. Dlatego czasami dobrze mieć trochę pokory i dystansu.

Tak to prawda, 2105 słuchałem całymi dniami głównie muzy elektronicznej ( czyli syntezatorowej i dość ostrej w przekazie ) i nie męczyło, można słuchać bez końca..

9 godzin temu, michal rozmus napisał:

Może dla odmiany napiszę kilka słów o moich przygodach z szukaniem kolumn które zgraja się z moją 907mr oraz moim salonem. 

Przez długi czas miałem b&w 803 matrix i naprawdę byłem zadowolony z tego połączenia. Było naturalnie, dynamicznie, dźwięk wypełniał pokój. Nie miałem odczucia ostrej góry jak się często pisze w kontekście B&w. Kiedy pozwalałem sobie wysunąc kolumny na środek salonu, bardzo zyskiwała głębia. No w utworze Tool Chocolate chip trio, dźwięki biegaly po całym pomieszczeniu. Bajka. Minusem b&w, a raczej mojego salonu, było to że bas był przytłaczający. Niestety przy wyższym poziomie głośności bas zakrywał pozostałe  pasma. Myślę że jest to też kwestia tego że 907mr ma taki charakter że bas nie jest twardy i konturowy, w związku z czym efekt był taki, że postanowiłem ( z ciężkim sercem, bo uważam b&w 803 matrix za świetne kolumny w stosunku do ceny) szukac czegoś nowego.

Pojawiły się więc kolumny Audio Physic Spark 3. Bardzo fajne maleństwa. Fajna scena, oderwana od kolumn. Basu w sam raz. Fajnie zroznicowany. Ciekawa forma kolumn. Brakowało mi jednak trochę emocji które miałem z B&w. Wokale nie były tak naturalne, instrumenty nie brzmiały z taką werwą jakbym chciał. Dużym plusem było to że chciały grać głośno, minusem że przy cichym słuchaniu były niewyraźne. 

Kolejne miały być monitory focala z berylowa kopułka, ale niestety nie wyszło. 

W międzyczasie trafiłem na trop firmy Spendor. Postanowiłem więc, trochę na zasadzie zapchaj dziury,  kupić coś z tej firmy. Padło na model s6e. Czytałem że nie dominują basem, co akurat mnie odpowiada (że względu na to że mój  salon mocno podkreśla niskie częstotliwości), że czarują średnica i że ogólnie prezentują wysoką klasę grania. No i wykonanie też niczego sobie.

Przez Pierwszych kilka dni kolumny grały tak, że do znajomych napisalem że są "sluchalne" . Miałem wrażenie że są zbyt jasne, nie grzeszą naturalnością czy dynamika. Ale ze kupiłem je tak o, trochę na przeczekanie, nie skupiałem się za mocno na ich brzmieniu. W międzyczasie wyjechałem na urlop, znowu słuchałem kilka dni i znowu wyjechałem na kilka dni. Po powrocie, zauważyłem że granie spendowrow zaczęło mi się podobać. Nagle zniknęło wrażenie jasności, pojawiła się dynamika i naturalność w wokalach i brzmieniu instrumentów. W porównaniu do b&w basu było znacznie mniej i bardziej w ryzach, przez co też średnica zaczęła wybrzmiewać wyraźniej. Pojawiło się sporo dźwięków których wcześniej nie było. Zauważyłem też że jest większa różnica między dobrymi nagraniami a tymi mniej dobrymi. Dobre brzmią wybornie, słabe jeszcze wyraźniej słabo. Spendory pomimo że małe, grają dużym dźwiękiem. Scena jest jest bliżej mnie. Ale nie tak żeby męczyło. I zachowuje glebie.

Oczywiście spendory nie są ostatnim przystankiem, ale póki co przekonały mnie żeby zostawić je na dłużej. 

Ponadto wydaje mi się, że nieco lepiej rozumiem 907. Z każdymi kolumnami grala z pewnymi wspólnymi cechami. 

1. Naturalność. W sensie takim że że czy to wokale czy instrumenty, brzmią tak jak się wydaje że powinny. Nie za ostro, nie za sucho, po prostu naturalnie.

2. Mikrodynamika. Nie wiem, może to kwestia czystego tła, ale ewidentnie zwraca uwagę to że fajnie słuchać różne wybrzmienia instrumentów, łatwo to rozróżnić. Dzwięki się może zlewaja, nie nachodza na siebie. 

3. Muzykalność. Czasami słucham muzyki cały dzień i nigdy się nie zdarza że jestem.zirytowany brzmieniem (to też zasługa reszty toru oczywiście). 

Z minusów nasuwa mi się ( na podstawie porównań do nowych wzamkow jak accu e470 czy mak 6700)

1. Bas mógłby być lepiej kontrolowany i rozróżniony. Oczywiście moze to być też kwestia źródła czy kabli, ale jednak ta cecha powtarza się w każdym zestawieni jakie miałem u siebie z 907

2. Może lepsza rozdzielczości. W nowych konstrukcjach mam wrażenie że wokale są bardziej jak żywe. Zganiam to na karb rozdzielczości.

 

Oczywiście są to moje indywidualne odczucia więc proszę się nie ciśnieniowa jeśli z czyms się nie zgadzacie lub coś opisałem niezbyt profesjonalnie. 

Chciałem dodać coś w kontrze do dyskusji wyższości b2102 nad wszystkimi innymi konstrukcjami 😉

Nie jestem też profesjonalnym recenzentem więc wybaczcie braki w słownictwie lub skróty myślowe. 

Spendory LS3/5 i SP2/3 katalogowo były nawet dedykowane do Sansui..

michal rozmus.

Super opis 907 MR. Właściwie  tak gra, nie męczy i jest efektowna z basem dobrze grającym ale nie tak kontrolowanym jak 907 XR. Właściwie to inżynierowie Sansui skupiali się na pewnym wzorcu i ten starali się naśladować, a w ,,międyczasie,, popełniali tez różne skoki w bok typu  907 XR czy też B 2103 MV . W ten sposób każdy mógł sobie dobrać do swoich preferencji odpowiedni model. Do modeli 907 XR czy MR  poprzednie wzmacniacze byłły jeszcze na etapie poszukiwań. Modele XR, MR , NRA ,907Limited czy AU 07 to juz modele skończone. Mają swoje niepowtażalne cechy i w/g mnie takie miały być. Miały zaspokoić gusta określonych słuchaczy i to robią. Pewnie przy innej polityce firmy, mielibyśmy jeszcze inne. Ale to się już nie wróci i tyle.

Michale, kolumny zawsze dobiera się długo. fajnie, że szukasz i zapewniam, że dobierzesz takie, które zagoszczą na lata.

san-sui

panie sui, tak się składa, że w pańskim rzypadku myślenie jest typowożyczeniowe. Chcesz jedynie słusznej maszyny ... i jedynie ty masz być w centrum świata. Twoje słowa Od razu odzywa się kilku do których nie pisałem.

Z tym jest problem. Tak jak z tobą. To FORUM, więc każdy może pisać i głosić to co chce, kiedy chce i w formie jaką uważa za słuszną. Jak tobie się podoba, nie ma sprawy, piszta co chceta, ale jak nie w twoim guście to się oburzasz. Teraz powracasz do manipulowania tym co ktoś kiedyś powiedział - napisał.  To zaś jest juz matactwem i takie zachowania w demokracji zwykle są piętnowane i delikwenta się odsuwa od głosu. Proszę więc , zastanów się nad tym co i jak piszesz i odpuść sobie wychwalanie pod sufit jedynie słusznej B 2102MV.

W dniu 21.08.2022 o 03:34, hoobi napisał:
W dniu 25.06.2022 o 22:01, san-sui napisał:
Wysokie modele Sansui mają bardzo dobre kable zasilające. Wtyki nap. (faza) oznaczone są kółeczkami. 

Czy mógłbyś podrzucić fotkę?

Nie są to foty dobrej jakości, gdyż ciemno i trudno wygiąć te grube kable, a i "łapka" się trzęsie ale coś tam widać, mam nadzieję. 

Foto 1, 2. Z "kółeczkami" wysokie Alpha 907 i modele B-21.... MV

Foto 3, 4. Nie "kółeczka" a litera "W" najwyższe modele B-23...

DSCF6335.JPG

DSCF6334.JPG

DSCF6328.JPG

DSCF6327.JPG

W dniu 17.09.2022 o 14:02, Marcysko napisał:

Jeden na Wszystkich, Wszyscy na Jednego.😄😜

I chyba nie dowiemy się co to za „tajemniczy” system gra u @san-sui.

Przynajmniej jedno zdjęcie, prosimy.

Chcesz? Masz cztery. 

Michale.

Nie liczy się jakoość a tylko ilość , no i by pisać coś, czy głupio czy nie, pisać i już. Wszak trzeba grać ,,obeznanego,, .

Gość

(Konto usunięte)
W dniu 23.09.2022 o 18:17, san-sui napisał:

Chcesz? Masz cztery. 

No…. To pozazdrościć systemu. 🤣 To przykład, dlaczego nikt tego co piszesz nie bierze na poważnie.

Pozdrawiam i Zdrowia Życzę.

Edytowane przez Marcysko
W dniu 27.09.2022 o 16:12, Marcysko napisał:

No…. To pozazdrościć systemu. 🤣 To przykład, dlaczego nikt tego co piszesz nie bierze na poważnie.

Pozdrawiam i Zdrowia Życzę.

Systemy opisane w tym wątku, nie raz. Czytaj. 

 

Cześć,

Xr po serwisie w HiFiSergery z zasilaczem do wzięcia w Nowym Sączu. Nie wysyłam.

pozdro

„Im dalej społeczeństwo dryfuje od prawdy, tym bardziej nienawidzi tych, którzy ją głoszą. Prawda jest nową mową nienawiści. Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest czynem rewolucyjnym.”                                   „Lewicowość to rodzaj fantazji masturbacyjnej, dla której świat faktów nie ma najmniejszego znaczenia”                 George Orwell

Hej pamięta Ktoś jak są oznaczone piny w xlr we wzmacniaczach na wejściu , co jest pod 1, 2 i 3?

Edytowane przez Piotr Marzanna

Piotr Marzanna

W/g schematów Sansui :  1 to masa, 2 to cold amp (-) i 3 to hot amp czyli (+).

Tak jest choćby w schemacie B 2301L.

Schemat a907limited „mówi” to samo.

2 (-)

3 (+)

„Im dalej społeczeństwo dryfuje od prawdy, tym bardziej nienawidzi tych, którzy ją głoszą. Prawda jest nową mową nienawiści. Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest czynem rewolucyjnym.”                                   „Lewicowość to rodzaj fantazji masturbacyjnej, dla której świat faktów nie ma najmniejszego znaczenia”                 George Orwell

1 godzinę temu, Piotr Marzanna napisał:

Dzięki, a co będzie przy podłączeniu jeśli w źródle jest jest 2 (+) a 3 (-) czyli odwrotnie?

Już ok, temat ogarnięty..gra.. XD

45 minut temu, Piotr Marzanna napisał:

Już ok, temat ogarnięty..gra.. XD

Co z czym? 😀

„Im dalej społeczeństwo dryfuje od prawdy, tym bardziej nienawidzi tych, którzy ją głoszą. Prawda jest nową mową nienawiści. Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest czynem rewolucyjnym.”                                   „Lewicowość to rodzaj fantazji masturbacyjnej, dla której świat faktów nie ma najmniejszego znaczenia”                 George Orwell

Witam jestem tutaj nowy i szukam pomocy, jestem szczesliwym posiadaczem ampitunera sansui 5000 w ktorym niestety nie dziala wzmacniacz FM i szukam pilnie schematu ideowego do tego amplitunera moze ktos ma taki , albo wie gdzie znajde 

Pozdrawiam!

3 godziny temu, Pitulajg napisał:

Witam jestem tutaj nowy i szukam pomocy, jestem szczesliwym posiadaczem ampitunera sansui 5000 w ktorym niestety nie dziala wzmacniacz FM i szukam pilnie schematu ideowego do tego amplitunera moze ktos ma taki , albo wie gdzie znajde 

Pozdrawiam!

Tu znajdziesz do pobrania nie tylko schemat: 

https://www.hifiengine.com/manual_library/sansui/5000.shtml

Trzeba się zarejestrować. 

 

W dniu 6.10.2022 o 22:26, san-sui napisał:

Tu znajdziesz do pobrania nie tylko schemat: 

https://www.hifiengine.com/manual_library/sansui/5000.shtml

Trzeba się zarejestrować. 

 

Tutaj nieda sie zarejstrowac juz probowalem tylko mieszkancy USA

23 godziny temu, Pitulajg napisał:

Tutaj nieda sie zarejstrowac juz probowalem tylko mieszkancy USA

Załóż konto miedzynarodowe, np. w google - gmail i będziesz Pan zadowolony. 

https://www.google.com/intl/pl/gmail/about/

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.