Jump to content
IGNORED

Najlepsze stoły mikserskie.


Hebdomeros

Recommended Posts

Qrde, myślę, że w sytuacji kiedy zakładasz temat to powinieneś go ładnie zacząć i rozwinąć. A to co wklepałeś to zlepek słów. Nie zachęca to nikogo do dyskusji.

 

Świetnym klasykiem studiów nagrań i to "po taniości" jet Soundcraft 600.

www.myspace.com/loszmi

Link to comment
Share on other sites

Temat rzeka.. Od starych analogowych wykorzystywanych po dzis do cyfrowch typu DigiDesign. Nie rozumiem sensu tego watku. Miksery, rodzaj mikrofonow, przedwzmacniaczy, kompresorow, procesorow sygnalowych.. to wszystko slyszymy na naszych klockach.. Ale najwazniejsze sa zmysl i smak producenta polaczone z jego warsztatem.

Link to comment
Share on other sites

Budyn80, 30 Sty 2010, 10:43

 

>Temat rzeka.. Od starych analogowych wykorzystywanych po dzis do cyfrowch typu DigiDesign. Nie

>rozumiem sensu tego watku. Miksery, rodzaj mikrofonow, przedwzmacniaczy, kompresorow, procesorow

>sygnalowych.. to wszystko slyszymy na naszych klockach.. Ale najwazniejsze sa zmysl i smak

>producenta polaczone z jego warsztatem.

***

Dokładnie - najlepsi producenci tego świata to Panowie w wieku 60-70 lat i to oni, a nie jakieś młodziaki świetnie obyci ze sprzętem są najbardziej cenieni jako realizatorzy, bo tu liczy się doświadczenie i osłuchanie, a nie najnowsza technologia. Taki Pan wie gdzie co przekręcić, żeby zabrzmiało jak należy, do tego oczywiście dochodzą muzycy, którzy muszą mieć również doskonały warsztat muzyczny i doświadczenie. Autorowi wątku chodziło zapewne o to, że nie jeden audiofil sprzęt do słuchania ma wielokrotnie droższy niż ten, na którym słuchane przez niego nagrania zostały poczynione. Dla mnie też to zakrawa o absurd, bo nie usłyszymy więcej niż zostało nagrane, ale z drugiej strony na żadnym sprzęcie nie otrzymamy identycznego dźwięku jak w zamierzeniach realizatora, bo nagrywają też w najróżniejszych studiach i z różnym odsłuchem, a audiofilia to po prostu poszukiwanie różnych sposobów odtworzenia tych samych nagrań i jeżeli kogoś stać na zakup super drogiego sprzętu to niech sobie kupuje, ale przecież to nie znaczy, że on usłyszy coś więcej - on to po prostu usłyszy inaczej wedle zamierzeń producenta jego sprzętu odsłuchowego, a nie wedle zamierzeń realizatora dźwięku, bo nie o to tu chodzi. W studiach do odsłuchu używają maksymalnie neutralnych monitorów właśnie po to, żeby potem nagranie przekładało się na różne systemy odsłuchowe, a jaki już kto sobie złoży to jego sprawa takie będzie miał brzmienie - nie koniecznie lepsze jak sprzęt był droższy, bo niektórzy tak myślą, że jak droższy to lepszy, a w czym on może być lepszy od studyjnego, tylko że to tak nie działa droższy jest po prostu droższy i jest inny, a zasada im droższy tym lepszy działa jedynie w ograniczonym zakresie do pewnego pułapu cenowego. Trochę się rozpisałem i zagmatwałem, ale mam nadzieję, że każdy zrozumiał o co mi chodzi i jeżeli ma odmienne zdanie to zapraszam do dalszej dyskusji, bo dla mnie rynek sprzętu pro jest również bardzo interesujący nawet może bardziej niż strefa audiofilii ;-).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.