Skocz do zawartości
IGNORED

Katastrofa Tu 154M, teorie spiskowe...


foxbat

Rekomendowane odpowiedzi

G.Mark>

>Kontroler nie podawał czasu.

 

Ale podawal komunikaty w okreslonych odstepach czasu. Wyszlo ze ok 11sek zajmowalo przemieszczenie sie o 1km w poziomie. Natomiast komunikat 2km od lotniska zostal podany chyba 19sek przed rozbiciem co jest dziwne bo wtedy samolot powinien sie rozbic duzo blizej pasa a wrecz na pasie..

Robert Gdańsk

 

"wladz > Ty rowniez wiesz kto jest winny i jak to sie stalo"

 

Nie wiem tylko przypuszczam i kolejne fragmenty potwierdzają przypuszczenia.

 

Natomiast twoje wpisy to bełkot ruchu 2010.

 

 

chłopak twoje zadufanie staje się irytujące

  • Redaktorzy

>Przed śmiercią wołali po prostu "K... mać!".

...

Znamienne - w chwilach ostatecznych, ulubione słowo Polaków. Bodaj Wanka pisał o tym w Monte Cassino.

Nikt nie bełkotał jak "słodko i zaszczytnie umierać za Ojczyznę". Soczysta "k**wa", ot co!"

...

 

 

 

Szczepkowska napisała niedawno o tym felieton. Jakaś czytelniczka wysłała do niej list z ogólną myślą "po co ta k**wa?", i że to nie może być, żeby POLSCY żołnierze in extremis mortis mówili takie rzeczy. Szczepkowska napisała rozsądnie, że właśnie dlatego mówili k**wa, że są polskimi żołnierzami, którzy zginęli, nie poddając się losowi, tylko do ostatniej sekundy walcząc o uratowanie samolotu. I że to samo krzyczeli żołnierze w bitwach i nikt do nich nie ma pretensji...

Gość G.Mark

(Konto usunięte)

Robert Gdansk, 15 Lip 2010, 09:22

 

>G.Mark>

>>Kontroler nie podawał czasu.

>

>Ale podawal komunikaty w okreslonych odstepach czasu. Wyszlo ze ok 11sek zajmowalo przemieszczenie

>sie o 1km w poziomie. Natomiast komunikat 2km od lotniska zostal podany chyba 19sek przed rozbiciem

>co jest dziwne bo wtedy samolot powinien sie rozbic duzo blizej pasa a wrecz na pasie..

 

Zgadza się. Tylko, że samolot nie leciał jedynie do przodu, ale w dół również. Gdyby zachował właściwą wysokość i prędkość zniżania, trafiłby w pobliże początku pasa. Od mniej więcej 2,5km od pasa zaczęli jednak mocno iść w dół... I nie na tym wysokościomierzu co trzeba.

 

GM

>Moja osobista teoria spiskowa - ruski chlew + polska brawura

 

Prawda tylko co tutaj było najbardziej istotne. Lądowania w tamtych warunkach, można porównać z przejazdem młodego gościa 200km/h przez centrum miasta podjaranego przez kumpli z nim jadącym. Gdzie na jednym ze skrzyżowań od miesiąca zepsute światła i na to przejście wyjechała z podporządkowanej kobiecina za dobrze nie oglądając się na boki. No i masakra, kobieta trup, goście zawinięci na drzewie cztery trupy. No i kto najbardziej winny: kierowca, jarający go kumple do szybszej jazdy, służby miasta od świateł czy nieco nieostrożna kobieta.

 

>I druga - wszystko byłoby wyjaśnione, gdyby ten nieszczęsny samolot zwalił się w jakimś normalnym

>państwie.

 

No nie byłoby jeszcze wyjaśnione bo w cywilizowanych krajach też takie śledztwo trwa powiedzmy rok. I z reguły jest szlaban na informacje przed ogłoszeniem oficjalnego raportu.

to ja się tu loguje zęby nowe niusy/kłamstwa poczytac, pochłonąć tej nowej merytoryki wyssanej z cepa a tu nic,, żadnych nowości.

 

 

Jak na razie wiadomo ze samolot spadł, a to i tak wielki sukces bo były takie przypadki gdzie samoloty się nie odnajdywały za to potem ocean wyrzucał na brzeg obcięte stopy,,,,uaaaa ale historia z dreszczykiem , sek w tym ze to było na Florydzie a obcięte stopy były w sportowych butach i do dziś nie wiadomo czemu tylko lewe.

 

Nie dalej jak rok temu czytałem ze możliwe jest że Hitler żyje gdzieś, gdzieś na wyspie....

 

 

A w stanach jakiś hitlerowski zbrodniarz wpadł i go aresztowali w niecodziennych okolicznościach w domu spokojnej starości, ponoć zastrzelił rehabilitanta homoseksualistę narodowości wiadomej. Ciekawe czy z oryginalnie zachowanego Lugera , o tym nie napisano.

 

 

Potem beły po drodze Ufo w stodole , porwanie przez obcych i wysyp grzyba borowika na asfalcie, a za dziadzia Stalina to naukowcy rosyjscy wyhodowali na Syberii ogórki , które rosły na drucie kolczastym. Nawet był o tym dokument w tv.

Biorąc pod uwagę powyższe oraz szereg innych okoliczności przebieg dotychczasowy śledztwa i jego wiarygodność można postawić tu znak równości wobec innych podobnie rzetelnych informacji.

Niech ktoś to obejrzy , bardzo proszę , może to byli ci sami ratownicy

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Oczywiście wiem ze materiał kiepskiej jakości, nie potwierdzony , nie ostry , nie dźwięczny ale jednak w tej pikselozie jak ktoś dojrzy coś więcej jak tylko procederowe traktowanie sprawy to będzie już sukces.

no ale to nie jest juz smieszne.....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Śmieszne jest to, że Boliwia kupiła dla swojego prezydenta Dassault Falcon 900EX czyli samolot proponowany Polsce a my dalej nic.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Z tego drugiego artykułu:

"LA PAZ, BOLIVIA — Bolivia will buy a $39 million jet from France's Dassault Falcon Jet Corp. to replace its aging presidential plane, an official said Saturday as the world was transfixed by news of the crash that killed Poland's leader."

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jestem Europejczykiem.

 

jaro, wlasnie, ze nie.... Przeciez my juz wyczarterowalismy... zgadnij co.... tak tak! Embraery! to jakas parodia jest, samolot ma zbyt maly zasieg, a na dodatek jest bardziej awaryjny niz stara Tutka....

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

>foxbat, 16 Lip 2010, 09:12

 

>jaro, wlasnie, ze nie.... Przeciez my juz wyczarterowalismy... zgadnij co.... tak tak! Embraery!

 

A tak, wiem. Już są przemalowane i nawet był pierwszy lot z Tuskiem. Żeby było śmieszniej został przemalowany jeszcze PRZED podpisaniem umowy! Koszt 3,5 letniego czartery to ponoć ok. 150mln złotych czyli tyle, ile zakup 1-2 nowych samolotów. Dołóżmy do tego ostatni remont Tu-154 za 70mln zł z których jeden się rozbił a drugi prawdopodobnie nie wróci do linii i zostanie sprzedany za psie pieniądze ty mamy dwa nowe samoloty. I uwaga:

"Po katastrofie pod Smoleńskiem o swej ofercie przypomniał francuski Dassault Aviation. Oferował natychmiastowe dostarczenie 1-2 samolotów dalekiego zasięgu Falcon 900EX w standardzie VIP. Wcześniej francuski producent proponował, by płatności za zakup docelowych samolotów były rozłożone na okres do 7 lat, co dodatkowo odciążyłoby budżet MON. Bogdan Klich nie wziął pod uwagę tej oferty."

 

Won z Klichem!

Jestem Europejczykiem.

 

Z ostatniej chwili:

"Dziennik "Polska The Times" dotarł do kolejnych nieujawnionych dotąd fragmentów zapisów z czarnych skrzynek prezydenckiego Tu-154. "To patrzcie, jak lądują debeściaki" - tak miał powiedzieć jeden z członków załogi w odpowiedzi na ostrzeżenie o złych warunkach pogodowych panujących na lotnisku w Smoleńsku."

 

Bez komentarza.

Jestem Europejczykiem.

 

Należało by prześledzić kontakty i związki Klicha z brazylijskim biznesem lotniczym. I to mówię całkiem poważnie. To zakrawa na gruba aferę. Komisja do sprawy katastrofy to wierutna bzdura, ale pozytywem mogło by być wyjaśnienie właśnie ciągnących się przetargów i niejasnych decyzji, sprzecznych z zdrowym rozsądkiem.

seba, imho to nie Klich, zainteresuj sie troszke ;) Embraery wyplywali i za wczesnego PiS oraz juz za PO... pomysl troche ;)

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

>Seba78, 16 Lip 2010, 11:03

 

To nie tylko Klich. Sikorski jak był Ministrem Obrony u Kaczyńskiego też forsował Embraera. Może chodziło u to, żeby przepompować kasę do LOT? Za komuny było to siedlisko służb specjalnych, pewnie się kilku do tej pory ostało.

Jestem Europejczykiem.

 

>Seba78, 16 Lip 2010, 11:03

 

To nie tylko Klich. Sikorski jak był Ministrem Obrony u Kaczyńskiego też forsował Embraera. Może chodziło u to, żeby przepompować kasę do LOT? Za komuny było to siedlisko służb specjalnych, pewnie się kilku do tej pory ostało.

Jestem Europejczykiem.

 

Zastanawiajace jest tylko jak nisko trzeba upasc (bedac politykiem) by byly jakies tego konsekwencje...

Byle Kowalski ktory by lobbowal tak wyraznie cokolwiek zaraz by mial na dupie odpowiednie sluzby.

Seba78, 16 Lip 2010, 12:10

 

>Wyraźnie jednak widać, że zależy kilku osobom na Embraerach.

 

Chcąc nie chcąc Brazylijczycy w korupcji są lepsi niż w piłce nożnej. Chłopaki wiedzą jak układać te klocki. Jak trafią na podatny grunt powiedzmy taką polską klasę polityczną, tu wiedzą już co zrobić.

byłby inny byłyby te same wątpliwości czy ktoś za tym nie stoi.

 

Nie bronię decyzji czy też Klicha natomiast przy jakichkolwiek uchybieniach w przetargu opozycja rozjechałaby Tuska.

>wladz, 16 Lip 2010, 13:39

 

Cały dowcip w tym, że nie było żadnego przetargu. I na tym polega cała sztuka i artyzm tego rozwiązania.

Do tej pory wszystkie przetargi na samolot dla VIP były unieważniane, odwoływane i co tam jeszcze. A jak tylko nadarzył się pretekst to załatwiono umowę na Embraery.

 

Jako ciekawostkę przypomnę, że już w połowie 2009 załogi 36. Specjalnego pułku lotnictwa transportowego przechodziły szkolenie na symulatorach lotu Embraerów w Szwajcarii. Nie wiadomo na jakiej podstawie prawnej i na jakich warunkach finansowych. No i dlaczego, skoro żaden przetarg nie był ogłoszony i takich samolotów wojsko nie miało. Ktoś już wiedział czym będą latać?

Jestem Europejczykiem.

 

  • Redaktorzy

Embraery w Polsce latają od dawna, w Locie. Brazylia to wielka i wciąż rosnąca gospodarka, a także chłonny rynek, i robienie z nimi interesów ma dużą przyszłość. Wybór takiej oferty (o ile nie była znacząco gorsza finansowo od konkurencyjnej) wydaje sie zarówno zgodnie z ekonomicznym myśleniem, jak i rozsądny.

jozwa, na audio to sie moze znasz, ale na lotnictwie nie... to co napisales jest zabawne, to moze sobie kupmy chinskie rowery, to tez rosnaca gospodarka i chlonny rynek nie? :D

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.