Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie przewody do taniego stereo????

laa83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem posiadaczem kolumn HECO CELAN-800 i wzmacniacza zintegrowanego LUXMAN-L10,potrzebuje porady w sprawie okablowania,konkretnie chodzi o rca 1m,oraz kabelki głośnikowe 7m,jakie kupić???Nie mam doświadczenia w sprawie okablowania i nie mam też zbyt dużego funduszu,dzwięk jaki lubie jest jasny,ostrawy wręcz,z dobrze kontrolowanym basem,wszelkie rady mile widziane:)

https://www.audiostereo.pl/topic/64068-jakie-przewody-do-taniego-stereo/

Z głośnikowych:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

... a jak coś inaczej wyglądającego to ProCAB LS25 - ale to to samo, tylko w innej koszulce

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Audionova Moonwalk Bi-Wire sam takie mam i z Heco graly fajnie Heco lubi Bi-Wire zadzwon do firmy Audionova sprzedaja na metry i moze cos utargowac sie da przesylka free ;)

Ogolnie to fajne kabelki duzo ludzi ich uzywa i sa zadowoleni a jesli masz ochote na testy to zawsze mozesz sobie wypozyczyc kilka kabli i posluchac ja sam tak robilem to najlepsze rozwioazanie ;)

A z IC polecam Ci Audionova Proteus mialem pozyczony fajnie gral pozniej w ciemno kupilem Audionova Nightflight mk2 i do dzis wydaje mi sie ze Proteus u mnie gral jakos tak zywiej moze jeszcze kiedys go pozycze i sprawdze to doklanie ;)

Ukryta Zawartość

troszke tanie

Ukryta Zawartość

laa83, 12 Cze 2010, 20:22

>sebolx

>O te kabelki z linka Ci chodzi,czy to podróby?

To oryginalne Moonwalk ale nie Bi-Wire ;)

Tu masz te o jakich pisalem zadzwon do firmy moze za 50pln metr kupisz ;)

Do Heco warto Bi-Wire podlaczyc ;)

Ukryta Zawartość

A tu masz IC Proteusa mysle ze dobra cena jest trzeba na minute przed koncem licytowac ;)

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Audionova to nie producent kabli tylko mini-fabryczka powlekająca ładnym oplotem "co popadnie".