Skocz do zawartości
IGNORED

Karta dźwiękowa do muzyki do 1600 zł


nUmer

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

 

Nie mam dużego doświadczenia w dziedzinie audio, w związku z tym kieruję do Was pytanie.

Dotychczas za źródło dźwięku służył mi komputer:

Asus Xonar Essence STX -> HarmanKardon HIK980 -> Mission 792.

 

Podążając za wyższą jakością dźwięku planuję bądź zakup lepszej karty, bądź odtwarzacza CD HarmanKardon HD 980.

Który wybór byłby trafniejszy?

 

Jeśli jednak wybór padłby na kartę - jaką mógłbyś mi polecić w cenie do 1600zł, która jakością dźwięku przebije

mego asusa.

Może być wewnętrzna jak i zewnętrzna.

System Stereo.

Wzmacniacz słuchawkowy, podobnie jak i przetwarzanie muzyki mnie nie interesuje.

 

Będę wdzięczny za sugestie, możliwie poparte własnymi wrażeniami z odsłuchów.

 

 

Romek

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Asusa DX oraz D2 i powiem, że DAC, który obecnie używam jest w każdym aspekcie lepszy. Warto szukać dac'a a nie karty dźwiękowej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza