Skocz do zawartości
IGNORED

Amplituner / Wzmacniacz+Głośniki do 1500 - 2000 PLN

duch.tb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ze względu na to że jestem laikiem, a cała moja wiedza o audio to raptem wspomnienie o zestawie starego Grundig'a i do tego głośników Unitry grających naprawdę porządnie aczkolwiek w latach '90-tych to wniosek jest prosty...mam problem.

Założeniem dla sprzętu którego poszukuję jest słuchanie na nim muzyki i oglądanie filmów. (muzyka prawie codziennie a filmy co drugi dzień, także stosunek muza/film to gdzieś 60/40)

Nie jestem audiofilem aczkolwiek lubię kiedy sprzęt nie ukrywa swoimi możliwościami dźwięków w utworach tylko daje możliwość porządnego odsłuchu.

Natomiast porywanie się na sprzęt stricte pod KD nie interesuję mnie ze względu na cenę a do tego tak liczne wypowiedzi że uniwersalnego zestawu się nie znajdzie.

Musi więc to być sprzęt który bardziej pozwoli cieszyć się dobrym dźwiękiem niż bajerami.

Moje główne pytanie brzmi czy w tych kosztach da złożyć się coś o czym napisałem wcześniej.

Pytam o konkretne propozycje zestawów lub podzespołów które będę miał możliwość zakupić.

Na początek wzmacniacz bądź amplituner, później za radą forumowiczów dobralibyśmy kolumny bądź zestaw kolumn.

(błagam na każdym forum porad jest milion tylko każde dyskusje kończą się tekstami: dołóż, dozbieraj, to nie, tamto nie, a tamten się nie zna. Wysyłanie mnie do szukajek też mijają się z celem bo właśnie przesiedziałem kolejną noc i jestem głupszy i bardziej zdezorientowany niż przed zasięgnięciem wiedzy google)

Pozdrawiam

DUCH