Skocz do zawartości
IGNORED

Ustawienie monitorów...

Majki78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie!

Sprzęt kupiony... Yamaha RX-497 + CDX-397 + M32i - wiem mogłem lepiej ale ja na prawdę jestem zadowolony tym bardziej że jestem laikiem amatorem w sprawach audio hifi.

Obecnie w/w kolumny mam ustawione w rogach na meblościance około 50cm nad głową jak siedzę przed kompem - wiem wybrałem najgorzej ale inaczej ciężko było. Postanowiłem spróbować to zmienić. Moje pytanie czy jak dam niżej na podstawki te monitory czyli na wysokości głowy to czy dużo będzie lepszy dźwięk? Nie chciał bym stracić basu który w tych rogach jest nawet dobry.

Oto mój pokój oraz jak bym to chciał zmienić. Proszę o komentarze i inne propozycję - meblościanka jest w częściach więc dowolnie można ją rozbroić ;)

Zaznaczę że siedzę i słucham częściej przy kompie niż na kanapie (nr 4). Z tym że na kanapie jest najlepszy dźwięk i bas też.

Pokój obecnie:

widok3d.jpg

widokzgory.jpg

Moja propozycja do oceny:

propozycjav.jpg

Legenda:

1 - lewa kolumna

2 - prawa kolumna

3 - ampl + cd

4 - miejsce najlepsze obecnie do odsłuchu

Ps. Zaznaczę że podstawki nie będą jakieś wyspecjalizowane i drogie bo i sprzęt nie z góry jest ;) Zamierzam kupić jakieś na allegro.

https://www.audiostereo.pl/topic/75254-ustawienie-monitor%C3%B3w/

Witam ponownie!

Sprzęt kupiony... Yamaha RX-497 + CDX-397 + M32i - wiem mogłem lepiej ale ja na prawdę jestem zadowolony tym bardziej że jestem laikiem amatorem w sprawach audio hifi.

Pokój obecnie:

widok3d.jpg

Legenda:

1 - lewa kolumna

2 - prawa kolumna

3 - ampl + cd

4 - miejsce najlepsze obecnie do odsłuchu

Ps. Zaznaczę że podstawki nie będą jakieś wyspecjalizowane i drogie bo i sprzęt nie z góry jest ;) Zamierzam kupić jakieś na allegro.

Patrzac na pierszy rysunek, rzut z lotu ptaka:

1. Szafa po prawiej pod oknem zostaje gdzie jest.

2. Biurko laduje po lewej strony okna.