Skocz do zawartości
IGNORED

Pytanie jakich wiele, kolumny do kina domowego

gg0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Czytam rozne fora od juz paru tygodni, i zamiast rozwiazywac moje problemy, pojawiaja sie kolejne pytania.

Stwierdzialem ze sam sie zapytam w koncu.

Jakis czas temu przyszlo mi do glowy skompletowanie zestawu hi fi.

Jako ze jestem kompletnie zielony w temacie, postanowilem troche swoja wiedze zglebic.

Obecnie uzywam glosnikow komputerowych Logitech z-560.

Przechodzac do sedna sprawy,

Pokoj w jakim mialo by to grac to okolo 20m2.

Ciezko opisac rodzaj muzyki jakiej slucham. Jest to po prostu wszytko. Wiec i kolumny musialyby byc uniwersalne.

Zastanawiam sie nad takimi kolumnami:

magnat quantum 605

wharfedale diamond 10.6

mission m35i

Mialem mozliwosc posluchania diamondow i missionow.

Te pierwsze zrobily na mnie spore wrazenie, graja czysciutko i maja mily i przyjemny bass (to tylko moje subiektywne odczucia).

Wysokie wpadaly odrazu w uszy i nie draznily.

Mission z kolei mialy bas ciezszy, czasami potrafil zagluszyc reszte dzwiekow (moze jest to spowodowane pomieszczeniem? Glosniki pod skosnym stropem)

Jednak co za nimi przemawia to design i masywna konstrukcja, dajaca wrazenie "pewnej". Moze kwestia dostrojenia tego nieszczesnego bassu?

Magnata nie slyszalem ale ludzie z tego co widze pozytywnie sie odnosza do tych kolumn.

Moze macie jeszcze inne pomysly na fronty?

Pisze to w dziale Kino Domowe, poniewaz calosc w miare budzetowych mozliwosci bede chcial rozszerzyc do systemu 5.1. Stosunek muzyki do kina 65/35.

I jeszcze jedno pytanie. Czy bedzie mozliwosc uzycia obecnych glosniczkow jako surroundy? Zamiennie poki nie uzbieram na lepsze.

Pozdrawiam :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn