Skocz do zawartości
IGNORED

Exposure 2010 s2 - jakie głośniki?

limier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, własnie jestem przed zakupem wzmacniacza i głośników; to pierwsze to najprawdopodobniej Exposure 2010 s2 i nie mam pojęcia jakie do tego głośniki; wiem, że Exposure będzie chciał grać twardo i dynamicznie, więc głośniki taki, które może trochę zmiękczą główne tendencje wzmacniacza???

W jednym sklepie pan zachwala Monitor audio RX2, w innym ktoś mówi, że są lepsze głośniki... Ja jestem na razie raczej laikiem w tych sprawach, z wszelkie sugestię z góry dziękuję!

PS. A może zamiast Exposure np. Goldenote s-1?

Dla ułatwienia - czego słucham:

-Michael Jackson

-Led Zepelin

-Tool

-muzyka alternatywna

-radio RMF Classic

Exposure będzie chciał grać twardo i dynamicznie, więc głośniki taki, które może trochę zmiękczą główne tendencje wzmacniacza???

To jak byś miał kupić rajdowy samochód (dynamiczny wzmacniacz) i na wszelki wypadek z kotwicą okrętową by go spowolnić (zamulające kolumny) ... :P ... oczywiście totalny bezsens.

Do Jacksona wysoka dynamika wskazana. Szukaj dynamicznych kolumn by nie zniszczyć potencjału wzmacniacza.

Exposure a Goldenote to zupełnie inne urządzenia. W Twoim przypadku jest tyle niewiadomych, że moim zdaniem pozostaje wyłącznie odsłuch.

Biorąc pod uwagę Twoje preferencje, zdecydowanie zwróciłbym uwagę na następujące konfiguracje:

1. Rega Mira / Triangle Esprit Comete EX

2. Nad C356BEE / Dynaudio DM 2/10 lub Excite

3. Pioneer A-A9MK2-K / Focal Chorus 706V lub Chorus 806V

W przypadku pytań służę pomocą

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

witam...