Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki " bezawaryjny" diesel do normalnej jazdy?


stecko

Rekomendowane odpowiedzi

Zyzio!

200 koników- OK:)Rozumiem.Masz rację pisząc,ze jest jeszcze parę miejsc,gdzie da sie jechać,ale już od dłuższego czasu zadaje sobie pytanie,a Stecko mnie ubiegł,to czy warto płacić ubezp/opłaty za te chwile przyjemności!?Jakiś czas temu zgodzę się-te przyjemności rekompensowały wydatki,ale dziś to temat już dyskusyjny.

..,zatem patrzę na dłonie Rostowskiego,które coraz głębiej sięgaja do mojej(naszych)kieszeni i mam coraz mniejszą ochotę"ułatwiać mu zadanie"...

..,bo przecież nikt nie lubi być dymany!

Z jeszcze innej strony,to rozumiem(!)chęć posiadania =>200 KM co wiąże się z opłatami i całą resztą:)Absolutnie niem nikomu za złe!

Na A4 jeszcze względny spokój o ile na nieoznakowane się ma baczenie, w pozostałym zakresie to fakt - kiedyś cieńkim 900-tką szybciej się przemieszczałem :D Wolę kosiarkę ponad 200-konną i twardawą niczym prycza póki jeszcze kości w miarę, za parę lat pewnie też mnie sypialka czeka :D Co do różnorodnych pułapek to obecnie już fotoradary od kilku miechów w zasadzie nieczynne, od lipca się zacznie, ale mają być pomalowane na żółto czy pomarańczowo, a i przenośne oznakowane tablicami....nadal są miejsca gdzie jeszcze da się jechać...Tu zresztą nie chodzi o ściganko za wszelką cenę, a przyjemność z jazdy ogólnie pojętą :)

Przyjemnosc z jazdy twardym taboretem? Nie kumam. Nie przezywajcie tak z tym OC, nie sa to duze symy w skali roku. Za pojemnosc ponad 2400ccm zapalcisz moze troche ponad 400zl, powiedzmy ze nawet i 500zł z 60% znizką. Ja jestem sklonny wydac taka kwote na duzy silnik niz tluc sie jakims taboretem 1.4 calymi dniami.

?👈

Przyjemnosc z jazdy twardym taboretem? Nie kumam. Nie przezywajcie tak z tym OC, nie sa to duze symy w skali roku. Za pojemnosc ponad 2400ccm zapalcisz moze troche ponad 400zl, powiedzmy ze nawet i 500zł z 60% znizką. Ja jestem sklonny wydac taka kwote na duzy silnik niz tluc sie jakims taboretem 1.4 calymi dniami.

Cała frajda w tym, że jeździ się twardym taboretem 2.0 wolnossącym, który ma 200 KM bez żadnego turbo, na dodatek ma się gwarancję i nie martwi, ze coś padnie w kanapowej, mocnej używce sprzed 8 czy 10 lat, a i doznania są rodem z F1. No i jeszcze nie spali on 30 l jak jakieś 4.0, choć oszczędny też nie jest :-) A co do 1.4 to 1.4 TSI przyjemny silniczek :-)

Dobra, ale koniec off-topa bo wątek o dieslach jest :-)

Ta gwarancja to bym sie tak nie cieszyl... Dealer potrafi wszystko tak ustawic zeby wyszla wina klienta...;-) Oni zyja z serwisowania

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Ta gwarancja to bym sie tak nie cieszyl... Dealer potrafi wszystko tak ustawic zeby wyszla wina klienta...;-) Oni zyja z serwisowania

Nie mój, już 10 lat u niego kupuje, a ojciec od 20-stu, to jak rodzina ;-)

No i jeszcze nie spali on 30 l jak jakieś 4.0, choć oszczędny też nie jest :-) A co do 1.4 to 1.4 TSI przyjemny silniczek :-)

A jaka jest zywotnosc 1.4TSI, a jaka 4.0 V8? :) Od kiedy te 4.0 pali 30l? W 16-17l sie zmiesci spokojnie. Problem tez jest w budrzecie, bo na takie TSI np mnie by nie bylo stac, a na 4.0 V8 tak. Kupuje wiec takie 4.0 V8 nawet i 15sto letnie i niczym nie ustepuje nowym 1.4TSI. A na trasie nawet i je wyprzedzam bez wysilku. :) Przebieg np 500tys w takim 4.0 to jak 200tys w tym 1.4 TSI.

?👈

Cała frajda w tym, że jeździ się twardym taboretem 2.0 wolnossącym, który ma 200 KM bez żadnego turbo,

Porządne silniki 2.0 to się skończyły wraz ze zniknięciem 5-cylindrowych jednostek Volvo czy Fiata, V6 Mazdy czy I6 BMW o takiej pojemności. Obecnie mamy dałn-sajzing i syfiaste czterocylindrowce.

...Od kiedy te 4.0 pali 30l? W 16-17l sie zmiesci spokojnie...

np 4.3 V6 Chevroleta tak, nawet w mieście ale 5.0 w Chevy puściłby mnie z pustym workiem 25l było mało

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

np 4.3 V6 Chevroleta tak, nawet w mieście ale 5.0 w Chevy puściłby mnie z pustym workiem 25l było mało

Europejskie V8 tez zmieszcza sie w 16l. Napewno szybciej jak amerykanskie.

?👈

A jaka jest zywotnosc 1.4TSI, a jaka 4.0 V8? :) Od kiedy te 4.0 pali 30l? W 16-17l sie zmiesci spokojnie. Problem tez jest w budrzecie, bo na takie TSI np mnie by nie bylo stac, a na 4.0 V8 tak. Kupuje wiec takie 4.0 V8 nawet i 15sto letnie i niczym nie ustepuje nowym 1.4TSI. A na trasie nawet i je wyprzedzam bez wysilku. :) Przebieg np 500tys w takim 4.0 to jak 200tys w tym 1.4 TSI.

16-17 to moja babcia by nie spaliła :-) Ja sprzedaję auto jak ma max. 150 tysiaków :-) 15-sto letnie auto wymaga też sporego wkładu finansowego na naprawy...nie czarujmy się i nie wymyślajmy niestworzonych historii....

 

Porządne silniki 2.0 to się skończyły wraz ze zniknięciem 5-cylindrowych jednostek Volvo czy Fiata, V6 Mazdy czy I6 BMW o takiej pojemności. Obecnie mamy dałn-sajzing i syfiaste czterocylindrowce.

Były jeszcze 2.0 DOHC V-tec-i 200 i 240 KM, ale normy emisji spalin je zabiły :(

16-17 to moja babcia by nie spaliła :-) Ja sprzedaję auto jak ma max. 150 tysiaków :-) 15-sto letnie auto wymaga też sporego wkładu finansowego na naprawy...nie czarujmy się i nie wymyślajmy niestworzonych historii....

 

Właśnie :) Sam posiadam 18letnego dziadka i jedyne co w niego wlozylem to 400zl w przednie zawieszenie, a chodzi lepiej jak niejeden 5letni samochod. 193tys udukomentowany przebieg. Prawisz standardowa regulke ludzi, ktorzy kupili szrota i pakowali w niego kase twierdzac ze kupujac stary samochod trzeba go ciagle naprawiac. Nic z tych rzeczy. Chyba ze kupuje sie 3 letniego diesla z przebiegiem "200tys" z Niemiec.

?👈

nadal mozna fajnie pojezdzic ,polecam jazdy grupowe ze zmianami prowadzacego i jakims CB radio w grupie

niezle sie rowniez jedzie za szlifierkami tyle ze to ich denerwuje :)

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Witaj

 

Gdzies widzialem porownanie tylko nie pamietam gdzie:) Trwalosc ta sama ale koszty zdecydowanie wieksze w 3.0d. No i wieksze spalanie...

 

Jezeli nie liczysz sie z kasa to duzo wiekszy fun daje 3.0 po programie na 280KM :) "Subaraki" wymiekaja:)

A jezeli wystarczy Ci 150KM do normalnej jazdy to 2.0d.

 

Bardzo ciezko wyszukac zadbane 3.0d. Te co widzialem to zajechane trupy. Ludzie wyszaleja sie nimi i jak przychodza duze koszta naprawy to sprzedaja.

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Nie rozumiem, i nigdy nie zrozumiem takiej mentalności. Gostek coś gdzieś przeczyta i od razu bezsensownie doradza drugiemu aż miło. Jeszce jakieś idiotyczne porównania. Btw pytanie było o bezawaryjny" diesel do normalnej jazdy, ale to szczegół...

 

To ''gdzies'' to mam na mysli forum bmw polska tylko nie pamietam watku. Było ładnie opisane przez uzytkownikow co i jak. 3.0d tez jest bezawaryjne i moze byc do normalnej jazdy:D Ale czasami jak masz ochote lub potrzebe jest czym docisnac... łapiesz ''gostek'' czy nie bardzo?

 

tutaj mozna poczytac o 320d i 330d:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

odechciało mi się nawet skomentować.

 

To co tutaj robisz?, nie komentuj :D

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Człowieku, na początku sam najpierw pytasz się innych o w sumie proste rzeczy, potem bezmyślnie doradzasz innym, przy okazji brniesz w jakieś idiotyczne porównania. Zastanów się, gdzie tu jest sens?

Chciałem skomentować ale stwierdziłem że to co piszesz to pewnie pochodna wieku dlatego usunąłem wp[is. Ty jak widzę bezmyślnie idziesz w to dalej. Rób jak uważasz, tylko znowu pojawia się pytanie: Jaki to ma sens?

A tak przy okazji, dobre doradzanie to nie przerzucanie się wątpliwej jakości linkami domorosłych fanatyków jednej jedynej najwłaściwszej marki. Uwierz. Miłego dnia.

Wiedza i doświadczenie przychodzą z wiekiem, najczęściej z wiekiem trumny.

Trochę sensu poproszę.

Uuu

 

Ale frustrat mi sie trafil;-)

 

Czlowieku jak cos cie boli to nie tutaj;-) Jak juz sie odzywasz to napisz cos wartosciowego dla innych lub postaraj sie chociaz;-) Tu jest luzna rozmowa . Temat byl bezawaryjny... ale jak wiadomo kazdy temat czasami robi sie ot... Niedziela dzis - wyluzuj stary pierniku lub odejdz;-)

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Stecko, ja piszę na luzaka, nic mnie nie boli, zobaczyłem tylko co piszesz i skomentowałem. Zrozum, to nie moja wina że Ciebie tak krytyka boli. Nie reaguj jak potłuczony dzieciak i już, jak dorośniesz to zrozumiesz:)) dobrze czułem, kasując posta:))

A teraz, zamiast brnąć w te głupoty dalej lepiej pomysl nad funduszami na auto, a reszta wyjdzie w praniu :P Powodzenia poza internetem:P

Wiedza i doświadczenie przychodzą z wiekiem, najczęściej z wiekiem trumny.

Trochę sensu poproszę.

odechciało mi się nawet skomentować.

i słusznie, bo klekot to dobry jest w traktorze, jeden cylinder, jak SE na bańkach w audio.

gdyby było inaczej Marszałek po wodzie nie śmigałby na gaźniku

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Stecko, ja piszę na luzaka, nic mnie nie boli, zobaczyłem tylko co piszesz i skomentowałem. Zrozum, to nie moja wina że Ciebie tak krytyka boli. Nie reaguj jak potłuczony dzieciak i już, jak dorośniesz to zrozumiesz:)) dobrze czułem, kasując posta:))

A teraz, zamiast brnąć w te głupoty dalej lepiej pomysl nad funduszami na auto, a reszta wyjdzie w praniu :P Powodzenia poza internetem:P

 

Ja dorosne to zrozumie a Ty juz jestes stary i nic Tobie juz nie pomoze:P

 

Ja rówiniez pozdrawiam i zycze milego dnia:)

 

Pozdrawiam zakompleksionych fanow PB:)

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

mamel, rafal735r +

 

Haha:) Chłopaki, dajecie po garach :)) A tak po prawdzie to niestety, ale w naszym kraju dalej pokutuje pochodna biedy, stąd masa tak jednoznacznie ferowanych wyroków. Przecież u nas każdy przydomowy macher jest superfachowcem, wie wszystko, nie ważne że znajomość tematu zwykle ogranicza się do kilku popularnych marek i ich przedstawicieli jakieś 15 lat do tyłu. Inna sprawa, w dzisiejszych realiach, poczynaniach producentów, temat staje się bardzo śliski. Pojęcia marka i jakość zupełnie się rozminęły.

A co do tych klekotów (haha), to np. Seat właśnie z powrotem w swoich wyścigówkach powraca do benzyny, po seriach zwycięstw na dieslu. Tutaj naprawdę nie chodzi tylko o szybsze zużywanie w nich oponek z przodu:)

_____

 

Stecko, daj sobie na wstrzymanie. Nie doszukuj się w innych swoich problemów i dalej doradzam myślenie. Ja już swoje napisałem, nie chcesz nic zrozumieć, gówniarskie wpisy też nic Tobie nie pomogą, uwierz:) Miłego dnia:)

Wiedza i doświadczenie przychodzą z wiekiem, najczęściej z wiekiem trumny.

Trochę sensu poproszę.

mamel, rafal735r +

 

Haha:) Chłopaki, dajecie po garach :)) A tak po prawdzie to niestety, ale w naszym kraju dalej pokutuje pochodna biedy, stąd masa tak jednoznacznie ferowanych wyroków. Przecież u nas każdy przydomowy macher jest superfachowcem, wie wszystko, nie ważne że znajomość tematu zwykle ogranicza się do kilku popularnych marek i ich przedstawicieli jakieś 15 lat do tyłu. Inna sprawa, w dzisiejszych realiach, poczynaniach producentów, temat staje się bardzo śliski. Pojęcia marka i jakość zupełnie się rozminęły.

A co do tych klekotów (haha), to np. Seat właśnie z powrotem w swoich wyścigówkach powraca do benzyny, po seriach zwycięstw na dieslu. Tutaj naprawdę nie chodzi tylko o szybsze zużywanie w nich oponek z przodu:)

_____

 

Stecko, daj sobie na wstrzymanie. Nie doszukuj się w innych swoich problemów i dalej doradzam myślenie. Ja już swoje napisałem, nie chcesz nic zrozumieć, gówniarskie wpisy też nic Tobie nie pomogą, uwierz:) Miłego dnia:)

 

 

 

Uwazasz siebie za kogos lepszego/doswiadczonego a piszesz jak gowniarz:) Juz 3 czy 4 Twoj wpis a NIC NIE NAPISALES W TEMACIE ''JAKI BEZAWARYJNY DIESEL...''

 

Podziel sie swoja wiedza a nie tylko pyskowka i cwaniactwo:)

 

Jezeli chcesz cos napisac w temacie to napisz a nie tylko atakuj ze ktos ''pisze bzdety i jesta amator'' NAPROWADZ NAS MISTRZU:)

Pozdr, bez odbioru:)

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Uwazasz siebie za kogos lepszego/doswiadczonego a piszesz jak gowniarz:) Juz 3 czy 4 Twoj wpis a NIC NIE NAPISALES W TEMACIE ''JAKI BEZAWARYJNY DIESEL...''

 

nie do mnie to ale muszem - współczesny, dynamiczny i bezawaryjny to sprzeczność sama w sobie

kompleksy maja ci, którzy próbują z klekota zrobić silnik wyczynowy, prościej majtki przez głowę założyć

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

kompleksy maja ci, którzy próbują z klekota zrobić silnik wyczynowy, prościej majtki przez głowę założyć

 

Audi widocznie mało za dużą głowę, więc swego czasu pojawił się Audi R10 TDI:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

audi-r10-tdi-2.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

gagacek < do tematu to nic nie wniosłeś, sam się zachowałeś jak fanatyk jedynej słusznej marki.

Mam kolege, który chce kupić auto za 20-25k na trasy i mało palącego, myśli głównie nad mazda 3/golf 5, ale ost. też bmw/mercedes.

Może by tak nazwe tematu zmienić? Bo i tak cały czas jest o tym co lepsze diesel, czy benzyna.

gagacek < do tematu to nic nie wniosłeś, sam się zachowałeś jak fanatyk jedynej słusznej marki.

Mam kolege, który chce kupić auto za 20-25k na trasy i mało palącego, myśli głównie nad mazda 3/golf 5, ale ost. też bmw/mercedes.

Może by tak nazwe tematu zmienić? Bo i tak cały czas jest o tym co lepsze diesel, czy benzyna.

 

 

 

Chyba jednak trzeba zmienic nazwe:) A najlepiej bedzie jak odeslesz kolege np na forum bmw i mazdy. Poczyta sobie o + i - konkretnych modeli i bedzie o wiele wiecej wiedzial niz my tutaj wydukamy w dziale bocznica. Kazdy ma inne auto i kazdy chwali swoje:)

 

No i zaczelo sie ON vs PB :) zreszta jak w kazdym watku na tym forum:) Trzeba troche jadu wypuscic:)

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Kolega gagacek od lat znany jest z ze swoich błyskotliwych uwag zalecających różne rzeczy, a najczęściej myślenie. Szkoda że podaje tak mało informacji które mogłyby kogoś, kto zgodnie z zaleceniami - uruchomił proces myślowy - nakierować na właściwy, zgodnym z tematem wątku, kierunek.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

Jesli szukac uzywanego diesla to lepiej starsze sprawdzone konstrukcje niz nowsze "cuda" bo mozna sie nadziac na fuckupy fabryczne (tak bylo z 2.0tdi).

Pozatym jesli to tylko mozliwe odradzam auto z DPF. To naprawde problem i to dla kazdego uzytkownika. Po prostu u jednego wczesniej a u drugiego pozniej sie odezwie.

 

Co do marek, bezawaryjnosci to juz dawno sie wszystko zmiksowalo. W sumie niezle wypadaja konstrukcje Fiata (1.9 JTD, Multijet), stare 1.9TDI oraz zdecydowanie po 2003r beemki 2.0 jak i 3.0D.

Trzeba tylko pamientac ze wspolczesny diesel ma ogromne wymagania jakosciowe co do oleju i paliwa.

Jedno lewe tankowanie i koszty na tysiacie sie liczy...

I nie wazne jak byl dbany, ze dziadek jezdzil tylko w niedziele z babcia pod kosciol.

 

Mam A4 z 2007r na warsztacie silnik 2.0TDI 170KM...przyjechalo na lince. Wywalona cewka na jednym pompowtrysku ( a trzeba pamientac ze taki motor juz na 3 garach nie pojedzie- stop motor gasi i dupa).

No i zregenerowalismy pompke (typowa usterka) ale nadal nie odpala...kombinowanie sprawdzanie ...nic...

Wrescie probka paliwa...i szok!

Widzialem juz w baku paliwo zielone z barek, czerwone z ciagnikow, ale takiego w zyciu...

COCA COLA...do tego brudna. Podobno na renomowanych stacjach zawsze tankowane...

Wszystkie pompki mechanicznie uszkodzone (przypuszczalnie zatarte). Koszt jednej sztuki w ASO 2700zl :) Ja moge po upustach za 1600zl wyrwac. Oczywiscie x4...

Diesel tani?

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.