Skocz do zawartości
IGNORED

słuchawki ear plug - wybór (problem)

yhnyhn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zawsze używałam słuchawek dokanałowych, ostatnio kupując ipoda z braku sprawnych na stanie korzystałam ze zwykłych słuchawek dołączonych do urządzenia. Nie jestem audiofilem, ale nawet ja czuję tragizm jakości dźwięku. Wygrzebałam z szuflady wszystkie poprzednie słuchawki, do których nie zaglądałam już jakiś czas, chcąc sprawdzić, czy jakieś działają. I otóż każde dopadła taka sama przypadłość - jedna działa, druga gra cichutko (prawie jej nie słychać). Posiadam sennheisery, phillipsy i jedną sztukę Sony Ericssonowskich telefonowych słuchawek. We wszystkich ten sam problem.

Tutaj pytanie - chcę znowu kupić takie słuchawki, ale nie wiem czy warto się porywać, jeśli każde kończą z tą samą dziwną przypadłością. Nie znam się w ogóle na sprawach technicznych, dlatego pomyślałam, aby zapytać na forum dla ludzi w temacie. Staram się tymi słuchawkami nie poniewierać, więc nie wiem skąd takie uszkodzenia.

Kupować znowu dokanałówki? Jeśli tak, to jakie? (zależy mi na słabych sopranach) I czy można uniknąć tragicznych zniszczeń? (We wszystkich słuchawkach prawa działa ok, lewa ledwo dyszy)

Z góry BARDZO dziękuję za pomoc :)

Alicja

Najpierw polecam sprawdzenie ipoda na 100% sprawnych słuchawkach. Jeżeli dalej problem będzie występował polecam wysłanie iPoda do serwisu gwarancyjnego. Jeżeli jednak będzie sprawny, zalecam wizytę u laryngologa.

I napisz więcej danych, co to za ipod, do jakiej kwoty szukasz słuchawek?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu