Skocz do zawartości
IGNORED

Brzmienie kt77 a kt88

tudor81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wszystkich!ostatnio bardzo chodzi mi po głowie zmiana wzmacniacza na lampowy, jestem totalnie zielony z tego tematu, wiem tylko tyle co przeczytałem na forum, w zakładce lampa.

W grę wchodzą tylko wzmaki Yaqin'a, a konkretnie dwa różne modele :ms-34d oraz mc-100b.Czytałem o nich bardzo dużo ale wybór trudny, miało by to narazie grać z rotelem rcd 991ae i eltax liberty 5+ (modyfikowane z głośnikami Vifa M18WH i D25AG). Głównie chodzi mi po głowie jak maja się lampy kt 77 (którymi można zastąpić el34 w janku ms-34d) do kt 88 w mc-100b?Zastanawia mnie ta różnica bo zależy mi na zdalnym sterowaniu które ma ms-34 i od razu biorę pod uwagę ewentualną wymianę lamp na kt 77 gold lion( wiem że swoje kosztują , ale oryginalne nie pociągną wiecznie, a różnica zakupu w przypadku tych dwóch modeli to 500 zł czyli prawie cała kwota kwadry kt77 GL) i czy wtedy dźwięk reprezentowany przez ms-34 z kt77 będzie wyższych lotów niż w mc-100b?pamiętam oczywiście o koniecznej wymianie lamp sterujących na ruskie NOSy.W póżniejszym czasie napewno nastąpi wymiana kolumn ale wtedy już "pod wzmacniacz". Muzyka której słucham:

yello, MJ, dire straits, dead can dance , bob marley,santana jak widać różnie więc szukam czegoś ogólnie uniwersalnego(o ile to możliwe). Dziękuje za wszelką chęć pomocy i za odpowiedzi osób które temat przerabiały.tudor

https://www.audiostereo.pl/topic/87735-brzmienie-kt77-a-kt88/

Z tego co czytałem (bo nie słyszałem) to MS 34D nadaje więcej lampowego ciepła i melodyjności, a 100B ma większy wykop i więcej bassu.

a ktoś wie jak mają sie kt77 do kt 88?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się