Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie głośniki do Marantz SR7300

82bialy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.Mój problem polega na tym ,że nie wiem jakie głośniki dobrać do mojego ampli.Chodzi mi głównie o odbiór stereo .Obecnie mam Heco Vista 500 ale już wiem , że Marantz tego nie ogarnie. Myslę nad zakupem monitorów B&W 601lub 602 tylko nie wiem czy to dobry kierunek nigdy nie miałem takich głośników ani nie miałem okazji słyszeć .Mam niewielki budżet bo max 800zł(raczej uzywki ) , trochę czytałem na forach i jak dla mnie ok tylko że mój Marantz może akurat "nie za bardzo z nimi grać ". Może ktoś zna jakieś inne wyjscie (inne głośniki), jestem otwarty na propozycje.Słucham popu ,delikatnego rocka .Mój pokój to około 20mkw.Myślałem jeszcze o Monitor Audio ale tak jak mówię jestem poczatkujący i nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej dziedzinie .Oczekuję żeby było czysto i przejrzyscie (w miarę),interesuje mnie również zeby były "widoczne"tony niskie jak i wysokie .Proszę o pomoc , w przeciwnym razie sprzedam chyba marantza i poszukam czegoś bardziej neutralnego typu może ONkyo ,Denon,czy Yamaha.Z góry dzięki i pozdrawiam.