Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Ale dlaczego? W nowej a-klasie ta jakość jest naprawdę na dobrym lub bardzo dobrym poziomie. Co zarzucasz konkretnie?

nie macałem więc trudno mi o tym dyskutować, ale pamiętam jak wyglądają niskie modele merca nawet nowe... nic więcej niż golf, co nie zmienia faktu że jest to zadowalające a w porównaniu do niektórych marek japońskich czy francuskich to poziom wysoki.

 

Tak 535. To pewnie 3.0 jak mowisz. Auto bylo wtedy roczne wiec napewno zdrowe. Sa wogole automaty bez "eski". W moim 20letnim gruzie mam eske.

Nie chodzilo mi o to ze nie jedzie, ale porownywalem akurat wtedy ze zwykla, stara benzyna v8 na archaicznej skrzyni jak moja i ten dizel wcale nie byl szybszy. Chodzi o porownanie super nowego diesla do starodawnej wolnossacej benzyny bez zadnych udziwnien.

u Ciebie S znaczy SNOW nie SPORT, miał tak właśnie stare merce itd, potem jak już zrobiło się więcej elektroniki zostało samo D. Dopiero w nowszych skrzyniach znowu pokazało się S tym razem oznacza to sport.

 

V8 w beznynie ma pewno tyle samo co ten diesel, w BMW masz tylko D ale są mody do skrzyni które uaktywniają tryb sport, skrzynia jest dość wolna i muli, ponoć po przeróbce się bardzo dużo zmienia i auto jest nie do poznania. Co innego nowe stepy z trybem S i 8 biegami jeśli mowa o tym silniku.

Jak dla ciebie skrzynia w e65 jest wolna to ciekawe co bys powiedzial o archaicznej 5hp18. To sa wolne skrzynie.

U mnie S to sport, a zima ma symbol sniezynki - *. Wiem co mam :-)

?👈

Nigdy mi się ta 5-ka nie podobała... ale po kilku latach mijania na drodze trochę zmieniłem zdanie :-) w porównaniu do aut francuskich czy 7-ki to ona jest piękna :-D co do silników ten duży diesel spokojnie powinien dawać radę.

 

Wysłane z mojego GT-I9300

No panowie to jest 'econobox'

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pytanie tylko co jest pod maska?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
No panowie to jest 'econobox'

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pytanie tylko co jest pod maska?

 

Myślę, że na 99% silnik, ewentualnie dwóch murzynów z pedałami, po jednym na oś. :lol:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Znając moją ulubioną markę to napewno wsadzą tam nieszczęsne 2.5...

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Nie sadze. Raczej 2.0 twin-turbo albo 2.5 (dlaczego nieszczesne?) z twin-scoll turbo. Tutaj niezla recenzja zwyklej WRX:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

2.0 wytrzymują więcej, 2.5 cierpią na padające uszczelki pod głowicą... ale lepiej zbierają się z dołu. Sam mam Impreze zrobioną na trochę mocniejsze STI na 2.0 bo jest bezpieczniej. Na twin-scrollu nie będzie już dźwięku boxera :'( ale też jest fajny, twin-turbo było rzadko stosowane...

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Dopiero zauwazylem. Fajna plakietka :D

 

To się nazywa "sticker tuning" - ok. 20KM przybywa... ;)

Niestety - jak kupujesz używane auto to na wybryki poprzednich właścicieli nie masz wpływu.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

2.0 wytrzymują więcej, 2.5 cierpią na padające uszczelki pod głowicą... ale lepiej zbierają się z dołu. Sam mam Impreze zrobioną na trochę mocniejsze STI na 2.0 bo jest bezpieczniej. Na twin-scrollu nie będzie już dźwięku boxera :'( ale też jest fajny, twin-turbo było rzadko stosowane...

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Pamietaj ze to jest nowa 2.0 wiec nie wiadomo jak to bedzie.. Stare 2.5 tez juz tak nie padaja (nawet w STI choc w moim spec.b tez robilem). Z tym dolem to tez nie tak bo z tym twi-scroll turbo w nowym WRX moment przychodzi szybciej.

Forum subaru :-D (zboczony co do tej marki)

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Domyslalem sie ale wolalem nie ryzykowac. Oczywiscie (latwo mnie tam znajdziesz ale rzadko tam bywam). Bywam tez na LegacyGT. Pzdr

Kiedyś chorowałem na WRX-a :) Skończyło się na 1.6GL dla żony... Wczoraj byłem na przeglądzie i podczas testu hamulców pękł przewód, diagnosta zatrzymał mi dowód ale szybko usunąłem awarię i wieczorkiem po powtórnym badaniu podbił pieczątkę:)

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

 

 

To się nazywa "sticker tuning" - ok. 20KM przybywa... ;)

Niestety - jak kupujesz używane auto to na wybryki poprzednich właścicieli nie masz wpływu.

Odkleic i zabetonowac.

?👈

To już nie jest kumpla problem - BMW odjechało do Sligo.

Kolega - dziś z nim gadałem - właśnie wrócił z Polski i niucha w internecie za kolejnymi okazjami. :)

 

Przesadzasz. Ja tam bym chętnie przygarnął :)

 

Z mocnym dieslem i w full wypasie - IMO to byłby samochód bliski ideału.

Prowadziłem 2 sztuki - niestety najsłabsze benzyny 520i i zawieszenie, precyzja prowadzenia, czucie drogi oraz przyjemność z jazdy są nieporównywalne z żadnym innym samochodem, jakim zdarzyło mi się jeździć.

Auto niezależnie od prędkości idzie jak po szynach - podobną radochę miałem tylko w Alfie Romeo, ale tam doświadczenie było głośniejsze, bardziej surowe, wręcz krzykliwe. W BMW te sześć garów w rzędzie pracuje jak aksamit a zawieszenie to klasa sama dla siebie.

Piątka to bardzo fajna propozycja, jeśli ktoś potrafi zaakceptować wysoką cenę zakupu i eksploatacji.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Jak dla ciebie skrzynia w e65

to nie jest "5" tylko "7" więc zdecyduj się w końcu czym jechałeś. I tak były to słabe skrzynie pod względem sportu, nie bez powodu manuale były w tym czasie bardzo poszukiwane.

 

To sa wolne skrzynie.

ale masz potężnego v8 który ma zdecydowanie inne zakresy.

 

U mnie S to sport, a zima ma symbol sniezynki - *. Wiem co mam :-)

no to sory, może i jest :)

 

Mi sie tam volvo podoba T5 i T6 piękna sprawa, fabryka 300 koni i to 10 lat temu, niestety stylistycznie dla mnie kupa a nowe za drogie.

 

Z nowych aut wiele jest "fajnych"..i dynamicznych, trochę sie zmieniło.

Gość cycus12

(Konto usunięte)

jak o bmw i twin-scroll'u mowa to...

 

http://autozine.org/technical_school/engine/Forced_Induction_4.html#Cross-bank

 

 

No wonder the BMW cross-bank turbocharged V8 is renowned for good low-end response and high efficiency. Take the version on M5 for example, it produces 560 hp and 501 lbft of torque from 4.4 liters, and the peak torque is available from as low as 1500 rpm all the way to 5750 rpm. Such a combination of high specific power and broad spread of torque is unprecedented. Thanks must go to the cross-bank turbocharging.

to nie jest "5" tylko "7" więc zdecyduj się w końcu czym jechałeś. I tak były to słabe skrzynie pod względem sportu, nie bez powodu manuale były w tym czasie bardzo poszukiwane.

 

Ciagle mi sie myla te E65 i E60. Obie paskudne to nic dziwnego :)

?👈

Powoli zbliża się czas na rodzinne kombi i chyba będę musiał zdradzić moją ulubioną markę na rzecz Audi... interesuje mnie RS4 od 2001r w górę... miał ktoś styczność ?

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Gość cycus12

(Konto usunięte)

Mój mechanik ma RS4 w budzie b7, jak chcesz mogę coś podpytać. Teraz kolega zakupił S60 2,5T czyli 300 koni na dzień dobry... moje v6 jest najsłabsze :( a volvo robi naprawdę wrażenie.

Audi Rs6 avant z 2003 roku piekna sprawa;-) Sam choruje na taka zadbana sztuke... moze kiedys...

 

Co do volvo spoko autka. Sam uzytkuje juz 5 lat wersje z D5. Psuja sie jak kazde w dzisiejszych czasach ale frajda z jazdy jest jak i komfort jest. Od siebie nie polecam jednak s60 jako rodzinne. Brak miejsca z tylu na nogi!! Fotele sa rozbudowane i jak ktos z przodu odsunie lekko fotel do tylu to jest problem dla doroslej osoby.

 

V70 jest bdb pomyslem. Duzy karawan:-) Mozesz brac wersje T5 z silnikiem pb i 260KM na starcie. Programem zrobisz pod 300km bez zadnych problemow. Minus ze to tylko naped na jedna oske. Plus za to ze czesci i serwis jest sporo tanszy niz w wersji v70 R awd 300KM. Sam chcialem zamienic na v70 t5 ale nie znalazlem ciekawej sztuki.

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

Bardzo bym prosił :-) jakoś do volvo nie mam przekonania... jeśli audi też szału nie zrobi to też będę szukał dużej nie uturbionej benzyny ;-)

 

Jezdzilem jaki czas temu S80 2.8 Bi-Turbo. 272KM, ale przyspieszalo jak 200KM. Chyba za bardzo przyzwyczailem sie do tylego napedu. Jednak przedni ma wogole inne przelozenie mocy na asfalt. Ogolnie milutkie, duze auto rodzinne. Wygodne i mega ciche w srodku. Trzymajac silnik ponizej 3tys obrotow nic nie slychac. Potem zaczyna gwizdac. Typowe R6.

 

 

V70 jest bdb pomyslem. Duzy karawan:-) Mozesz brac wersje T5 z silnikiem pb i 260KM na starcie. Programem zrobisz pod 300km bez zadnych problemow. Minus ze to tylko naped na jedna oske.

Stoi takie u mnie pod blokiem. To jest 2.0 chyba??

?👈

no s60 kumpla ma w okolicy 340 koni 470 nm ale ma go dopiero tydzień ;]

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

ja bym na twoim miejscu szukał 2,7 biturbo.

Słyszałem o tym problemie. Najbardziej mi sie podoba RS4 po 2001r właśnie 2.7 Bi-turbo :-) ale mimo 380KM w serii czesto można trafić takie które mają tylko ponad 300... kupę kasy wsadziłem w subaru, więc tu bym chciał tanim programem zrobić conajmniej 400KM.

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.