Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

Czy kolega jest w stanie określić które auto należy do klasy średniej, a które do "klasy" Premium?

Tak!

Auto klasy średniej, a jest takie? jak i również sprzęt Hi-Fi czy Hi- End?

Auto w mojej przypadłości to przedmiot który ma być bezpieczny i ma mnie nie męczyć przy dojazdach do pracy jak i przy małych wyskokach z rodzina itp.

natomiast sprzęt audio to coś co mnie kręci i w tym temacie mam swoje wymagania jak i zboczenia.

Pewnie taka sama pogoń jest u ludzi którzy kochają się w autach, tyle że każdy lubi co innego i np: dla jednego to będzie klasa średnia, zaś dla drugich to będzie rzecz o której mogą sobie tylko pomarzyć a zaś dla innych będzie to przedmiot koło którego przejdą obojętnie, i jak tu wszystkim dogodzić ?;)

Pozdrawiam

Tomasz

Przestań już się dowalać bo zwyczajnie nie mam ochoty z tobą gadać. Napiszę tylko, że faktycznie tylko pierwsza generacja Octavii była oparta na dużo starszym generacyjnie Golfie, byłem przekonany że taka sytuacja miała miejsce rownież w generacji II. Myliłem się. To jeszcze nie powód, żeby określać moje wypowiedzi bełkotem. Żegnam ozięble.

 

Škoda Octavia I została wprowadzona na rynek pod koniec 1996 roku. Był to pierwszy model Škody, który powstał w biurach konstrukcyjnych koncernu Volkswagena. Model umocnił pozycję Škody na europejskich rynkach motoryzacyjnych. W aucie wykorzystano płytę podłogową Volkswagena Golfa IV (Platforma VW A4 PQ 34).

 

Wszystko masz na jednej (!!!) stronie wiki, to jest niecałe 6 zdań !

 

Masz rację, kłamstwo to nie bełkot.

. Natomiast z polską żywnością w Czechach problem jest taki, że czescy konumenci jak najbardziej chcą tą żywność kupować, tylko glanuje ją czeski rząd wprowadzając bezprawne dyskryminujące kontrole wymierzone TYLKO w polską żywność

Jak to w jednej polskim komedii powiedział Naczelnik do Kolasy " to Pan jest spirytus mowen całej tej afery " tak też za ten całym GALIMATIASEM co do Polskiej żywności i nie tylko w Czeskiej Republice, od niecałego roku głównie napędzany jest przez pierwszego ministra finansów Andrej Babiš – Czeski przedsiębiorca twórca i właściciel koncernu Agrofert, od 2014r,

A napiszesz mi dlaczego Narodowy Ban Czeski celowo w zeszłym roku osłabił czeska walutę ?

Pozdrawiam

Tomasz

Gość BlueMax

(Konto usunięte)

Jak to w jednej polskim komedii powiedział Naczelnik do Kolasy " to Pan jest spirytus mowen całej tej afery " tak też za ten całym GALIMATIASEM co do Polskiej żywności i nie tylko w Czeskiej Republice, od niecałego roku głównie napędzany jest przez pierwszego ministra finansów Andrej Babiš – Czeski przedsiębiorca twórca i właściciel koncernu Agrofert, od 2014r,

 

ANO, cóż tu można napisać, sama prawda. A nawet ANO 2011 ;) U nas są różne hece ale takiej patologii jeszcze nie widziałem. O nim myślałem pisząc wcześniej o czeskich oligarchach.

 

A napiszesz mi dlaczego Narodowy Ban Czeski celowo w zeszłym roku osłabił czeska walutę ?

 

Jak się domyślam, żeby import stał się mniej opłacalny, a eksport bardziej. W tym żywności. Pewnie NBC zrobił to zupełnie przypadkowo, bez porozumienia z pewnym czeskim miliarderem, "byłym" producentem żywności, a aktualnym wicepremierem i ministrem finansów tego śmiesznego kraiku...

Gość nudel1306

(Konto usunięte)

Panowie przestancie juz pitolic o bankach, klasach srednich i zywnosci... To jest watek o autach:]

Z reszta jakie znaczenie ma to kto czym jezdzi? Moim zdaniem zadne... Nie raz spotykalem sie z przypadkami gdzie klient jezdzacy oplem okazywal sie byc na prawde serdecznym i inteligentnym gosciem, a taki buc w nowym jaguarze lub mercedesie typowym palantem, takze Panowie skonczcie juz ta dyskusje bo to studnia bez dna...

Dzieki

 

Apropos co sadzicie o silnikach Wankla? Warto by bylo zainteresowac sie np. Mazda RX-8 ??

Apropos co sadzicie o silnikach Wankla? Warto by bylo zainteresowac sie np. Mazda RX-8 ??

Jezeli jestes milosnikiem "wciskania w fotel", przyspieszen i momentu napedowego to bedziesz rozczarowany. Dobre 2.0 turbo bardziej cie zadowoli. Jezeli jednak lubisz przeciazenia boczne to taka Mazda sie super prowadzi, hamulce tez ma bardzo dobre. Moim marzeniem jest Mazda z silnikiem 26b.

 

Gość BlueMax

(Konto usunięte)

Panowie przestancie juz pitolic o bankach, klasach srednich i zywnosci... To jest watek o autach:]

Z reszta jakie znaczenie ma to kto czym jezdzi? Moim zdaniem zadne... Nie raz spotykalem sie z przypadkami gdzie klient jezdzacy oplem okazywal sie byc na prawde serdecznym i inteligentnym gosciem, a taki buc w nowym jaguarze lub mercedesie typowym palantem, takze Panowie skonczcie juz ta dyskusje bo to studnia bez dna...

Dzieki

 

Proszę. Ale dlaczego nic wcześniej nie pisałeś, tylko dopiero jak zaczęliśmy pitolić? :)))

Jezeli jestes milosnikiem "wciskania w fotel", przyspieszen i momentu napedowego to bedziesz rozczarowany. Dobre 2.0 turbo bardziej cie zadowoli. Jezeli jednak lubisz przeciazenia boczne to taka Mazda sie super prowadzi, hamulce tez ma bardzo dobre. Moim marzeniem jest Mazda z silnikiem 26b.

 

 

Więc jakie są zalety tego rozwiązania poza znaczną utylizacją pieniędzy, które jak wiadomo szczęścia nie dają?

Z reszta jakie znaczenie ma to kto czym jezdzi? Moim zdaniem zadne... Nie raz spotykalem sie z przypadkami gdzie klient jezdzacy oplem okazywal sie byc na prawde serdecznym i inteligentnym gosciem, a taki buc w nowym jaguarze lub mercedesie typowym palantem, takze Panowie skonczcie juz ta dyskusje bo to studnia bez dna...

i właśnie dlatego kto czym jeździ ma znacznie, ja mam takie same doświadczenia.

 

Apropos co sadzicie o silnikach Wankla? Warto by bylo zainteresowac sie np. Mazda RX-8 ??

RX-7 bym odradził, w 8 nie wiem czy rozwiązali wszystkie problemy np ze szczelnością. Dla mnie zbyt paliwożerne to coś.. zwłaszcza że nie przekłada się to na osiągi.

 

Dobre 2.0 turbo bardziej cie zadowoli.

dokładnie, golf Cie objedzie i nie tylko.

 

Więc jakie są zalety tego rozwiązania poza znaczną utylizacją pieniędzy, które jak wiadomo szczęścia nie dają?

spełnienie marzeń, satysfakcja itd.

Ja nie, siedziałem w RX8 i myślałem że padnę ze śmiechu. Tandeta taka, zupełny brak stylu, kierownica za nisko, przed oczami zagięty dach zamiast szyby. Przede wszystkim dla osoby niskiej. Moc mała, osiągów brak, spalanie bardzo duże.

Ja jezdzilem po torze i wrażenia niesamowite. Trzymanie w zakretach, latwosc kontroli, pewnosc jazdy i super hamulce. Jedynie na wyjsciu z zakretu brakuje tego momentu napedowego. Silniki Wankla bez turbo nie maja problemow z uszczelniaczami bo w nich jest mniejsze ryzyko detonacji. Sam silnik sklada sie z okolo 10 czesci i jest dosyc niezawodny.

Tak jak pisalem wczesniej, na samochod trzeba patrzec calosciowo a nie rozbierac go na czesci. Liczy sie wszystko - silnik, waga, sztywnosc nadwozia, zawieszenie, geometria, uklad napedowy itd itd. Mozesz wlozyc turbo do Malucha i nadal nie bedzie lepszy od takiej RX8.

Całościowo jak i w każdym pojedynczym aspekcie wolałbym bmw m3.

 

BMW M3 jest dużo droższe. Mazdę można kupić za bezcen.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Gość BlueMax

(Konto usunięte)

No tak, ale zaletą aut używanych jest to, że różnice w cenach się czasem zacierają. No to bmw 330i coupe.

 

W tym wypadku sie nie zacierają a wręcz przeciwnie. Ludzie się boją Wankla (spalanie, dolewanie oleju, wycieki) i utrata wartości w efekcie jest ogromna, dużo większa niz dajmy na to Hondy S2000 czy Mazdy MX5. BMW trzyma wartość bardzo dobrze.

MX-8 to fajne auto, problem tylko w tym że lekki sportowiec o osiągach cięższych aut "cywilnych", koszt modyfikacji niestety dość spory, ale samo auto da się dość fajnie wyrwać.

 

Ja jezdzilem po torze i wrażenia niesamowite. Trzymanie w zakretach, latwosc kontroli, pewnosc jazdy i super hamulce. Jedynie na wyjsciu z zakretu brakuje tego momentu napedowego.

lekkie auto o sztywnym i niskim zawszeniu... nie dziwota że się trzyma w zakręcie, co do kontroli to trudno mi powiedzieć bo nie miałem okazji dłużej się pobawić, nie wyczułem by się prowadziła gorzej / lepiej od servo. Co do silnika, jak na 1,3 rewelacja, jak na auto sportowe przeciętnie, Moc może i jest ale jej nie czuć, co jak na sportowca też słabo.

 

W tym wypadku sie nie zacierają a wręcz przeciwnie. Ludzie się boją Wankla (spalanie, dolewanie oleju, wycieki) i utrata wartości w efekcie jest ogromna, dużo większa niz dajmy na to Hondy S2000 czy Mazdy MX5.

dokładnie, zwłaszcza że ludzie jak usłyszą 1,3 i ponad 200 koni, to się przecież musi rozlecieć... (z reszta sami tak piszecie o silnikach z turbo)

 

to wróćmy do skody :P

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pozwolę sobie jeszcze na mały off, BlueMax piszesz że nie podoba Ci się jak Czesi traktują polskie firmy / produkty w swoim kraju. Jak mam być szczery to jest ich cyrk i ich mały mają prawo, to że nasze ministerstwo totalnie nic z tym nie robi to już inna bajka. Zamiast przejmować się pierdołami może skup się na przejmowaniu przez nich naszych kopalni, to takie na czasie przecież rząd doprowadził do bankructwa kolejne i już je można kupić za grosze.

 

Pomijam oczywiście fakt że nawet niby ekologiczni Niemcy zwiększają wydobycie węgla i wszystkim się to opłaca.. no wszystkim tylko nie nam.

golf będzie miał nalatane 3-4 razy tyle co RX, MK5 nie ma lepszych materiałów, zbliżone lub nawet lekko gorsze. W jeździe sportowej ważne są fotele e a te w maździe są wygodne (nawet od GTI / R32) i dobrze trzymają.

Gość nudel1306

(Konto usunięte)

No widze Panowie dyskusja wrze :) Nie sadzilem, ze temat Wankla jest taki popularny. Dobrze ktos wczesniej wspomnial, ze mozna wyrwac taka RX-8 w dobrej cenie i to mnie wlasnie zastanawia w pozytywnym sensie oczywiscie, a temat stylizacji wnetrza pozostaje moim zdaniem kwestia gustu... Wprawdzie nie kazdy kierowca mierzy 1,95m wzrostu takze posty w stylu ciasno i nie praktycznie trzeba traktowac z dystansem. Moim zdaniem autko jest bardzo udane stylistycznie i ma o niebo ladniejsze wnetrze od takiego golfa. Prawda jest tez ze BMW M3 potrafi wiecej, ale tez kosztuje wiecej. Mazda RX-8 z kolei jest rzadziej spotykanym na drogach autem i to jest tez plus na korzysc japonczyka. Ktos napisal, ze golf po dobrym tuningu objedzie taka Mazde. Zgoda, ale taka Mazda po "dobrym" tuningu z kolei wessie nosem takiego golfa na torze, a poza tym golf to tylko kompakt dla mas...

pzdr

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.