Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz +kolumny, pomoc w podłączeniu

Luszyn07

Rekomendowane odpowiedzi

witam! Jako że jestem totalnym laikiem i dopiero chce powoli się wszystkiego nauczyc, mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów z forum.

Posiadam wzmacniacz Yamaha AX-500 i kolumny KEF Q30. Czy mogę to wszystko podłączyć ze sobą i będzię dobrze grało? Z tego co wiem to kolumny maja impedancję 6 Ohm

Gość StaryM

(Konto usunięte)

Jeśli chodzi ci o to, czy 6 Ohm kolumny można podłączyć do tego wzmacniacza, to tak, można. Da z siebie mniej mocy niż prtzy 4 Ohm, a więcej, niż przy 8. Można datasheet znaleźć w internecie.

Ale czy to będzie ładnie grało, to sam musisz ocenić.

witam! Jako że jestem totalnym laikiem i dopiero chce powoli się wszystkiego nauczyc, mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów z forum.

Posiadam wzmacniacz Yamaha AX-500 i kolumny KEF Q30. Czy mogę to wszystko podłączyć ze sobą i będzię dobrze grało? Z tego co wiem to kolumny maja impedancję 6 Ohm

Kup kolego dobre kabelki, zarób je w końcówki i podłączaj, a potem oceniaj jak to gra.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.