Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki wzmacniacz do gramofonu BERNARD i telewizora led

sobich

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie na wstępnie mówię ze jestem totalnie zielony i potrzebuję państwa pomocy.

jestem właśnie przed zakupem telewizora i będzie to prawdopodobnie SAMSUNG UE40D5800 jednocześnie posiadam juz gramofon z lat 80tych Bernard

chciałby podłączyć oba urządzenia do tego samego wzmacniacza. żeby korzystać z jednego wzmacniacza i jednocześnie z jednych głośników.

Prosiłbym o pomoc jaki wzmacniacz kupić czy może będzie mi potrzebne coś oprócz wzmacniacza? czytałem już coś o jakiś przedwzmacniaczach ?

zaobserwowałem juz np taki wzmacniacz --->

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) czy byłby dobry ?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość StaryM

(Konto usunięte)

Nie mam pojęcia, jak brzmi ten wzmacniacz, ale ma wejście gramofonowe, więc do Bernarda nie potrzebujesz już przedwzmacniacza. Współcześnie większość (szczególnie tanich) wzmacniaczy nie ma preampów gramofonowych wbudowanych. Kupując wzmacniacz musisz o tym wiedzieć i sprawdzać istnienie wejścia "phono", w przeciwnym razie będziesz musiał zakupić przedwzmacniacz RIAA, którego cena zaczyna się od kilkudziesięciu złotych (byle jakie) do nawet kilkuset złotych te lepsze.

Dzieki za szybkie odpowiedzi , dobra jedno juz wiemy jest wejście pod gramofon czyli będzie ok teraz proszę mi powiedzieć jakie wejścia będą sluzyły do podłączenia telewizora ?

I teraz głośniki ? interesowałyby mnie np. takie

Ukryta Zawartość

lub

Ukryta Zawartość

będzie możliwośc podłączenia ich do wzmacniacza ?

i jeszcze jedno jak to bedzie wyglądalo przy sluchaniu muzyki z gramofonu i jednoczesnym oglądaniu tv ? dzwięki będą sie nakładaly ? i np będzie trzeba odłączyćtv od wzmacniacza? tak ?

Wiem Wiem Wiem totalnie głupie pytania ale naprawdę nie znam sie na tym .