Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie kabelki do Yamaha+Eltax Universe ?

kubas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Niedawno nabyłem zestaw Yamaha RXV 640 + DVD S540 + Eltax Universe. Słyszałem, że fabrycznie dodawane do zastawu kabelki głośnikowe nadają się tylko do sprawdzenia jego działania. U mnie dodatkowo są za krótkie. Proszę o radę jakie kabelki zastosować do głośników frontowych by podany zestaw z nienajlepszymi Universami grał przyzwoicie. Czy do podłączenia tylnych głośników wystarczą zwykłe najtańsze (1,5 zł/metr kabla 1,5 mm) kable z miedzi beztlenowej ? Nie chciałbym niepotrzebnie inwestować w te kabelki zwłaszcza, że na "tyły" potrzebuję 24 metry, więc cena metra ma tu duże znaczenie. Bardzo proszę o odpowiedź na moje pytania, gdyż w poruszanym temacie nie mam żadnego doświadczenia. Nie mam też możliwości testowego odsłuchu kabli, gdyż mieszkam w "zabitej dechami" wsi.

https://www.audiostereo.pl/topic/9384-jakie-kabelki-do-yamahaeltax-universe/

Jesli już to przyzwoite kable do głośników przednich i centralnego (takie same). Możesz zaoszczędzić na kablach do surroundów. Nie przesadzaj oczywiście z ceną przewodów. Kable poprawiają jakość dźwięku, choć trzeba powiedzieć, że przy pewnej klasie sprzętu nie jest to aż tak bardzo słyszalne (przynajmniej ja przy sprzęcie budżetowym tej znacznej różnicy nie wychwytywałem).

Pzdr.

Witam

-->kubas

Jak na twój zestaw są dobre, nie ma co kupować lepszych do tych Eltaxów.

Jeżeli chcesz coś taniego do podłączenia surroundów kup jakieś polskie kable z miedzi OCF.

Pozdrawiam!

na tył dałbym coś typu jamo , monitor , real cable (5-15zł za metr) na przód i centralny coś w okolicy 35zł metr.Czyli monster cable mc1x-dużo góry i dołu,monitor ast -stereofonia,w miare neutralne

• 2 tygodnie później...

kubas,

Jamo flat w odcinkach po 4m jest dostepny na tej aukcji

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

pozdrawiam

hardhary

Ukryta Zawartość