Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Bayerische Motoren Werke (BMW)


Rekomendowane odpowiedzi

Miało być o BMW a jest bełkot

 

Wracając już na serio do tematu, najmilej wspominam polerowanie mojej pierwszej E30 w kolorze Alpinweiss nr 1. Miałem wtedy studia, dużo czasu na taką zabawę. Kto by pomyślał że minęło już 10 lat.

 

Najlepiej na biały kolor działało zwykłe mleczko czyszcząco-polerująco-woskujące firmy Shell. Doczyszczało to brud, nadawało połysk, łatwo się nanosiło. Biały kolor jest najłatwiejszy do utrzymania, nie widać tak rys, ani hologramów. Utrzymanie ciemnych kolorów to wyższa szkoła jazdy. Bez zachowania sterylnych warunków (osiedlowy kurz), specjalnych środków i szmatek/gąbek, praktycznie od razu załatwiamy sobie nowe auto i pod światło będzie widać hologramy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-17391-0-27456800-1437747328_thumb.jpg

post-17391-0-55990500-1437747338_thumb.jpg

post-17391-0-88708100-1437747342_thumb.jpg

post-17391-0-37701000-1437747377_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Po co takie przygłupawe wstawki ?

Możesz coś się wypowiedzieć na temat mojego egzemplarza 530D albo o NADach ?

Pisałem już że prawdopodobnie miał coś robione w mapach bo ma dołożony piąty katalizator i miałem do tego jakiś papier .

Tabelki możesz sobie w buty wsadzić

Użytkownik fox733 dnia 23.07.2015 - 22:13 napisał

Żadne inne auto nie spala poniżej 8L ON (o ile to w ogóle możliwe) przy prędkości 180-200km/h.

Napisałem o trasie około 800km i tam gdzie się dało jazda taka prędkością .

 

Gdybyś napisał jaka wyszła ci średnia prędkość z tej trasy to nie byłoby całej dyskusji gdyż utrzymywałeś, że masz niskie zużycie przy właśnie takiej prędkości. Tabelki mówią prawdę.

Co do Nadów to miałem 355 i 375 oba poległy w konfrontacji z HK 990. Ten drugi przegrał z Harmanem tylko funkconalnością bo poweru mu nie brakowało. Służy do dziś i nie spodziewam się abym go zmienił no chyba, że jednak kiedyś zrobię sobie odgrody na 15calowcach...;p

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

Zmieńta już płyte;) Rafale735r czyli jak... gdy jedziesz bardzo ekonomicznie,niskie obroty to spalanie zbliży się do 10l ? a gdy depniesz to jest jazda i wciąga ogrom paliwa?

 

Tak sobie pomyślałem wczoraj,mi jak opadnie wskazówka dwa milimetry to mam 50km drogi do domu zrobione a u Ciebie wystarczy dać czadu przez chwile żeby podobnie spalić?

 

W sumie dobrze że nie mam pod nogą takiego systemu opróżniania baku bo bym nadużywał.

 

Bez zachowania sterylnych warunków (osiedlowy kurz), specjalnych środków i szmatek/gąbek, praktycznie od razu załatwiamy sobie nowe auto i pod światło będzie widać hologramy.

 

A właśnie,za niedługo muszę maszerować do roboty z hologramami. Czarny najmiększy pad i dobra pasta do tego służąca.

Albo bebechy, tuninguje znaczy się... :)

 

Kto ma zmienić? Muda? żeby mu paliło 15 a nie 8 czy jak:)

 

Moje zdanie jest takie że jak się ciśnie pod 200 to musi dużo spalić a nie minimum.

A właśnie,za niedługo muszę maszerować do roboty z hologramami. Czarny najmiększy pad i dobra pasta do tego służąca.

 

Pewnie to wiesz, ale polecam wymyć ciśnieniowo z auta wszelkie zabrudzenia, a także dokładnie wymyć ręcznie drobne zanieczyszczenia które przylegają do lakieru. A także zdemontować lub zabezpieczyć wszystkie plastiki, bo można je przypalić. Kiedyś tak sobie listwy w drzwiach załatwiłem

Edytowane przez Piotr_1

Ktoś mi wspominał o jakiejś glince która usuwa przylegającą warstewke brudu do lakieru. Czy to prawda,nie zagłębiałem się w tematy.

 

Ja wole nie polerować w trudnych miejscach i tyle, i do tego gąbki można porwać przy takiej pracy koło klamek itp. Myśle że też ręcznie szmatką można dopolerować jeśli trzeba a nie chce się maszyną.

Ktoś mi wspominał o jakiejś glince która usuwa przylegającą warstewke brudu do lakieru. Czy to prawda,nie zagłębiałem się w tematy.

 

Ja wole nie polerować w trudnych miejscach i tyle, i do tego gąbki można porwać przy takiej pracy koło klamek itp. Myśle że też ręcznie szmatką można dopolerować jeśli trzeba a nie chce się maszyną.

 

Metoda zależy od tego, jak ciemny jest kolor auta i jaki jest stan lakieru.

 

Jak spolerujesz lekkie rysy, to bardziej będą widoczne te głębokie i one zostaną. Można się bawić ręcznie, ale to odpadną tobie ręce, pomyśl, moja polerka ma chyba 1800Watt

Nie no ręcznie to tylko matowość zlikwidować,rysy tylko maszyną. Albo spróbuj usunąć delikatną pastą coś co wymaga białej 3M czy Boll MAXX, też ręce opadną przy maszynie.

 

Tak się załatwiłem jak kupiłem coś z wyprzedaży,po niemiecku napisane niewiadomo co,czy to mocno zbiera czy jakiś finish... do polerowania kolumn czarnych po papierku 320 czy 800 na mokro. Wiem wiem,ludzie się pukają w czoło jak mówie że poleruje już po papierze trzysetce:) ale gruba pasta sciera potężnie.

 

I mogłem mieć łeb na karku i się domyślić że takim Bollem maxx na czarnym perłowym to tylko kółeczek narobię. Widoczne tylko w pewnym miejscu i tylko gdy pada mocne słońce pod odpowiednim kątem.

Jak kolor nie jest bardzo czarny, to ręcznie dasz radę pastą Farecla G3, nie jest droga. Oczywiście na mokro. Musisz czyścić gąbkę z brudów, albo mieć dwie. Trzeba też ją szybko spłukać potem bo zostaną w zakamarkach reszty pasty. Do typowo czarnych kolorów gdzie mocno widać hologramy, do finiszowania jest niebieskie mleczko polerskie 3M. A do średnio ciemnych kolorów zielone mleczko 3M wystarczy.

 

Więc tak

najmocniejsze - żółte 3M albo farecla g3 (żółta gąbka 3m albo biała Farecla)

średnie - zielone 3M albo farecla g6 (zielona gąbka 3m albo pomarańczowa Farecla)

mleczko rzadkie do hologramów - niebieskie 3m albo Farecla g10 (niebieska gąbka 3m albo grafitowa Farecla)

 

I nie ma co się bać, lakier trudno przetrzeć nawet maszynowo.

Ja czasami dziękuje zakładom. Tak mi zregenerowali szczęki ręcznego... a mówiłem podspawać:)... że te trzpienie zaś wypadły z dziurki i zmieliło nowe sprężynki.

 

Ile ja razy będę ściągał te koła:)

 

Muszę kupić osłony nowe.

Ja to kupiłem auto od takiego Pana Mirka, co to nie jeździł, tylko woskował, nic nie naprawiać, wszystko oryginalne BMW musi zostać. Finalnie auto czyste, ale rdza tu, rdza tam i 1/4 auta do wymiany. Ale dbał, a jakże.

Zmieńta już płyte;) Rafale735r czyli jak... gdy jedziesz bardzo ekonomicznie,niskie obroty to spalanie zbliży się do 10l ? a gdy depniesz to jest jazda i wciąga ogrom paliwa?

 

 

No to chyba normalne przy V8?

?👈

10 litrów gazu w V8 to nie bardzo. U mnie 525i automat w trasie 9,5 gazu musi spalić, a na autostradzie idzie 12,5 przy tych 150km/h, także w trasie średnio 11 litrów gazu.

Zastanawiałem się nad oponami Conti Eco Contact 5 dla poprawy ekonomii.

Do roweru kupiłem takie nowe opony Conti Race King Racesport, na specjalnej mieszance co się zowie Black Chilli. Jestem po prostu zszokowany, rower sam jedzie. Wynalazek po prostu nieziemski.

Edytowane przez Piotr_1

9.5l to i tak mało.

10l mi spala Pb. Gazu pewnie z 11l min, pamietam ze stare 4.0 brata miscila sie w 11-11.5l LPG. Jazda max 120km, bez deptania. Co jak co, ale V8 to juz nie R6. O ile w R6 deptanie nie pogarsza tak mocno spalania to w V8 odrazu derastycznie skacze w góre. Ale niestety ta moc nie bierze się z powietrza, do tego waga tez nie mała. Jakość instalki tez ma znaczenie, szczególnie wtryski i same ustawienie. Do byłej zamontowałem Barracudy i było OK. Ale i tak swoje musiała zjeść.

Moja była 520i tez paliła 11l Gazu, raz zszedłem do 10.3l LPG, ale to bez zbędnej spiny, normalnie jechałem, coś tam wyprzedzałem. Ale w 520i przy 100km/h mialem cos powyżej 2 tys obr, a tutaj mam 1,7 tys obr.

Opona dla poprawy ekonomii = pogorszenia przyczepności. Jutro jade zakładać w końcu 18", bedzie 255 na tyle i będzie dobrze :) Co do samych felg to jestem nie zbyt zadowolony z efektu malowania, lakiernik dal troche d...

Edytowane przez rafal735r

?👈

Tak sobie policzyłem że gdyby na nich przejechać 50000km i zaoszczędzić 5% na spalaniu, to jest oszczędność rzędu 650zł, czyli niewiele. A jeszcze się pewnie zestarzeją zanim je zużyje i będą na śmietnik.

Dlatego ja nawet nie kupuje nowych opon. Tylko świeże uzywki z dobrym bierznikiem. Aby byly markowe i nie latane etc. Choc nawet ostatnio obalono mit nt starości opon. Odpowiednio przechowywane starzeja sie przez rok jak na aucie w tydzien.

Edytowane przez rafal735r

?👈

Czasem warto kupić prawie nowe od osoby która na przykład miała kaprys i zmieniła sobie felgi na większy rozmiar.

Ze starszymi oponami to mam złe doświadczenia, Conti, Bridge, Yokohama, Dunlop... takie drewno się robi po kilku latach że koniec. Pirelli i Michelin to nie wiem. Miałem kiedyś używane Pirelli P6, fajnie hamowała ale to wszystko, strasznie twarda. A Toyo czy Rainsporty to bym brał, bo miękkie i nawet stare fajnie się trzymają.

Edytowane przez Piotr_1

A ja dziś założyłem 18". Na tej budzie nawet takie koło znika, zrobiłem mini traske, raptem 60 km i jest OK. Swoją drogą uwielbiam linię E38, oczywiście tuż po E34 :) Samochod nawet jeszcze nie był na myjni od kiedy ją mam. Niestety foty z telefonu.

 

b78b43a1ba9c6ea99bd945ba104d1429_1.jpg

 

230ad9889d73bcc3042723d99543231e_1.jpg

 

e2a5c90bd6029875e33483a8c426f279_1.jpg

Edytowane przez rafal735r

?👈

Kolor wysoce oryginalny jak na e38, ale w sumie lepszy niz sahara na zewnatrz, sraczka skora w srodku....

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Calypsorot Metallic. Moj ulubiony :) Taki sam jak na E34. Na pewno lepszy od srebrnej czy czarnej, ale prawda jest taka ze to przypadek. Wiadomo, nie mam poł bańki zeby iść do salonu i sobie wybierać co chcę. Choc akurat przypadek zbiegł się z tym co naprawdę lubię. Skóry też nie mam i też mi na niej nie zależy, bo samochód kaczany na co dzień, do tego stoi pod chmurą. Pójdzie wosk etc to będzie lalka. Jak na razie muszę dać sufit do oklejenia i wywale marchewkowe kierunki, bo mi się nie podobają.

?👈

A mnie się kierunki E36Coupe podobają, zaznaczają że to oryginał a białe jakoś tak niekoniecznie. Za to obwódki!! ledowe w nowych suvach BMW bardzo ładnie i agresywnie wyglądają,za stanawiam się czy umnie by to wypaliło czy nie.

 

Mnie się mój podoba, w miare nowy lakier Diamant Shwarz,czysty po myjni zniewala błyskiem. Skórę mam nową siwą.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.