Skocz do zawartości
IGNORED

SF Amati czy B&W 802?


chilon

Rekomendowane odpowiedzi

sly wez to samo V8 ze spręzarka zobaczys roznice jak inaczej to żyje , wystarczy go tracic

mercedes i soft do 2l w nowej S klasie :) sly nie zartuj sobie

piszesz o pozeraniu oleju przez tubodiesle w audi- wolkswagen ? wiecznie o tym słysze ale slysząłem jak sami sie tlumaczyli stosowaniem mało-lepkiego oleju aby szlo mniej paliwa :) a ze przy okazji złopie olej :) juz nie wazne

w benzynie jakos nie złopią bo nikt nie narzeka -przynajmniej ja nie słysze

sam jezdze duzymi wolnossacymi ale przez przypadek trafił mi sie na stałe maluszek z silnikiem bmw-peugeot 1.6 turbo benz z ktorym nie robie nic i nie dzieje sie nic natomiast jazda po miescie stala sie przyjemnoscia parkowanie , ogólna sprawnosc auta z tym silnikiem samo rwie do przodu bez wycia i wkręcania na obroty

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Ale nasze Audio to nie diesel tylko benzyna.U nas diesel jest do ciężarówek i traktorów.

A problem z olejem jest i z serwisami też...niestety.

Piszesz że do V8 można jeszcze dołożyć turbo i można tylko po co mając 400KM i potężny

moment obrotowy.

Turbo to ratunek dla małych silników.Wielki V8 tego nie potrzebuje chyba że ma być wielki wyczynowy AMG V8 i 400KM to za mało bo musi mieć ponad 600KM. Tylko po co?

hehehe....i tak i nie,Powiem tobie że w jednym z moich amerykanów mam prawie 500KM i trzeba bardzo uważać wyjeźdżając nim na miasto.

To już nie ma żartów.Tylny napęd, duże coupe i potworna moc. Jak depniesz w pedał gazu to przed tobą wszystko tak szybko rośnie że zaraz musisz

walić po heblach! W sumie nie wyobrażam sobie jazdy z silnikiem 600-900KM a można dokupić kit ze sprężarkami które wyciągną z tego silnika nawet pod 1000KM.

Tylko tym się wtedy nie da jeździć.

Dlatego wiedząc jak to jest mieć 500KM pod maską zadaje pytanie po co więcej? Tu nie działa zasada że za wszelką cenę czym więcej tym lepiej.

Do pewnego stopnia owszem ale po przekroczeniu 400KM dalsze zwiększanie mocy zaczyna tracić sens.

Chyba że potrzebujesz auto do wyścigów czy na 1/4 mili.Ale do względnie normalnej jazdy nie ma to sensu.

sly ja nie pisze o niesterowalnych autach, pisze o autach przewidywalnych, sterowalnych ,z kopem jak rakieta od dotknięcia czyli od 300KM/ tona/ 1 oś i to jest wyzwanie i przyjemność

amerykanskie dopalone na jedna oś niestety odpadaja z normalnej jazdy , czesto rano widze młodego głaba w mustangu shelby jak juz od chyba roku ćwiczy wyjazd z drogi podporzadkowanej i włączenie sie do ruchu :)

OK ale teraz moze juz na temat :)

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Ale właśnie w takim amerykanie V8 z napędem na tył jest największa frajda z jazdy, tylko trzeba mieć rozum.

Audio, Merc czy BMW jest super technicznie ale frajda mniejsza, trochę wieje nudą.

Miałem już różne fury, i Merca i BMW, wśród najbliższych znajomych są wszystkie wypasy od SL, S-klasse, BMW 5,6,7, Audi A8,

Porsche 911, Cayenny, Panamera.Znam to wszystko.Super wykonanie, super jakość i technologie ale nudą wieje.

Co do amerykanów masz rację ale akurat mój 500 konny potwór ma wiele elementów z AMG, zawieszenie, skrzynie biegów, i inne rzeczy.

Ma ABS, ASR, wspomaganie hamulców itd.

Żadnych resorów piórowych ani innych archaicznych rozwiązań. Trzyma się drogi świetnie ale 500 kucyków to nie są żarty. Trzeba bardzo uważać.

No jasne!! Chyba że na torze i masz duże umiejętności.Mój bliski przyjaciel ściga się od lat, jest dobry, teraz będzie jechał w W-wie w Verva Racing w połowie września,

ma obcykane Porsche w jednym palcu i umie z nim robić to do czego jest stworzone.

Ale on ma umiejętności i doświadczenie jakich nie ma przeciętny, nawet niezły kierowca!!

A do codziennej jazdy to takie Porsche nie jest specjalnie fajne.

Niewygodne, twarde, ciasne, nie gada tak fajnie jak amerykańskie V8.

Mustang to jest taki sobie, też fajny ale już nowe Camaro czy Challenger są dużo lepsze i frajda jest pierwszoligowa.

Jak masz założony dobry, customowy wydech i zagada te 6 litrów z V8 to żadne Porsche tak nie odpowie na "zew twojego prawego buta"!... :-)

sly sam widzisz szybki kierowca musi byc drobniejszej postury :) ale faktem jest ze w takich wozkach miejsca jak na lekarstwo , dach na głowie , tyłek prawie na asfalcie i wszyscy kierowcy patrzą na ciebie z góry nawet w punto

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

No jasne!! Chyba że na torze i masz duże umiejętności.Mój bliski przyjaciel ściga się od lat, jest dobry, teraz będzie jechał w W-wie w Verva Racing w połowie września,

ma obcykane Porsche w jednym palcu i umie z nim robić to do czego jest stworzone.

Ale on ma umiejętności i doświadczenie jakich nie ma przeciętny, nawet niezły kierowca!!

A do codziennej jazdy to takie Porsche nie jest specjalnie fajne.

Niewygodne, twarde, ciasne, nie gada tak fajnie jak amerykańskie V8.

Mustang to jest taki sobie, też fajny ale już nowe Camaro czy Challenger są dużo lepsze i frajda jest pierwszoligowa.

Jak masz założony dobry, customowy wydech i zagada te 6 litrów z V8 to żadne Porsche tak nie odpowie na "zew twojego prawego buta"!... :-)

Jak juz chcesz miec dobre brzmienie na asfalcie to powinienes wybrac inny kierunek tzn. poludnie Europy i wsiasc do np. Lamborghini w wersji Reventon.

Dzwiek z rurek wydechowych tego samochodzika to jest prawdziwa muzyka high end a nie tam jakies "amerykany";)

 

Co do rozwiazan technicznych w amerykanskich "samochodach sportowych" to od kiedy Chewrolet wszedl oficjalnie na rynek europejski musieli dorownac technologicznie (no prawie) do poziomu i standardow tu panujacych stad w Corvette znikly wspomniane resory piorowe jakie spotkac mozna w wagonach transportujacych wegiel z kopalni na Slasku do Elektrowni ;)

Tak było ale to już historia.

Nowe modele mają nowe rozwiązania w zawieszeniach i coraz lepsze wykończenie wnętrza za połowę ceny aut europejskich a to też ma

dla wielu znaczenie.

Lamborghini czy Ferrari w ogóle nie nadają się na normalne drogi, są ciasne, za twarde i chorendalnie drogie więc mało kto jest zainteresowany.Amerykanem też można fajnie pośmigać,

wygodniej, bardziej komfortowo, fajnie gada i 6-10x taniej niż Ferrarli czy Lambo.

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Tak było ale to już historia.

Nowe modele mają nowe rozwiązania w zawieszeniach i coraz lepsze wykończenie wnętrza za połowę ceny aut europejskich a to też ma

dla wielu znaczenie.

Lamborghini czy Ferrari w ogóle nie nadają się na normalne drogi, są ciasne, za twarde i chorendalnie drogie więc mało kto jest zainteresowany.Amerykanem też można fajnie pośmigać,

wygodniej, bardziej komfortowo, fajnie gada i 6-10x taniej niż Ferrarli czy Lambo.

To tak jak ze sprzetem audio jedni wola z USA a inni z np. z Japonii.

Rzecz gustu.

A jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje.

Gość Arek__45

(Konto usunięte)

A jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje.

 

 

Gust to trzeba miec albo sobie go uksztaltowac....to z jaka latwoscia zbaczacie z tematu swiadczy ze nie jest z tym najlepiej,,,,,brak tylko rechotu....

rechotu jak przy kazdym wejsciu na kazdy mozliwy temat na forum z tekstem w sygnaturze

 

""moje srebrne kable..nie musisz wierzyc ze sa dobre...wystarczy sprawdzic aby sie przekonac..bezkompromisowe interkonekty ekranowane miedzianymi rurkami skutecznie bronią sie przed zakłóceniami RFI....sprawdziłem i używam ..a w środku niezwykły materiał , drut 0,4mm trzywarstwowy ( srebro,miedz,srebro)...unikalne rozwiązanie i nie kupisz tego nawet u najlepszych.....""

 

Źródło:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Copyright © Audiostereo.pl

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Gust to trzeba miec albo sobie go uksztaltowac....to z jaka latwoscia zbaczacie z tematu swiadczy ze nie jest z tym najlepiej,,,,,brak tylko rechotu....

Rozumiem , ze to ty ten gust masz i jest on jedyny sluszny.

Tak mowi rowniez Kim Dzong Un na zjezdzie jedynej i slusznej partii stojacej na strazy suwerennosci KRLD.

 

"Sztandar patii wyprowadzic"

Gość Arek__45

(Konto usunięte)

Rozumiem , ze to ty ten gust masz i jest on jedyny sluszny.

Tak mowi rowniez Kim Dzong Un na zjezdzie jedynej i slusznej partii stojacej na strazy suwerennosci KRLD.

 

"Sztandar patii wyprowadzic"

 

Dobrze rozumiesz ....bo jak byloby z tym gustem w porzadku to bys zmilczal a Ty dalej sie pograzasz....

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Dobrze rozumiesz ....bo jak byloby z tym gustem w porzadku to bys zmilczal a Ty dalej sie pograzasz....

Gust mozna sobie wyksztalcic ale w twoim przypadku mowimy o glupocie a z tym to czlowiek sie juz rodzi.

Jak cos wtracasz do dyskusji doroslych ludzi to pisz cos przemyslanego i nie pouczaj innych co maja robic albo myslec.

Masz tez i inne wyjscie - nie pisz nic jak nie masz nic konkretnego do powiedzenia.

 

Verstanden?

Nie żebym namawiał... ale może jak ktoś chce nadal wybrać SF czy BW

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

"Sprzedam zestaw warty 120.000 zł za pół ceny. Wszystko w dobrym stanie, wystawię również FV. Wzmacniacz czysta klasa "A" 2x700 W (76000 zł), przedwzmacniacz seia EVO model 222 (38000 zł), do zestawu dokładam przewody CAST 1m zrobione dla Krella przez Nordosta (6000 zł). Świetna końcówka mocy autorstwa Dan'a D'Agostino. Zapraszam na odsłuch, możliwy do zorganizowania na głośnikach B&W 802Di/800Di lub Sonus Faber Amati Futura"

 

... może się sprawa wyjaśni.

pozdr

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Mój znajomy słuchał właśnie na tym zestawie.Mówił że ten Krell wymiata i za tą cenę nic lepszego nie ma na rynku.

A sam zna się na audio, to audiofill ze stażem ponad 40 lat. Swój amp to ma najnowsze D'Agostino Momentum. więc wie co dobre.

On woli B&W niż Sonusa. Mówił że Sonus za ciepły i mniej rozdzielczy niż B&W.

Powiedział też że B&W wypadły lepiej ale z tym potężnym Krellem i B&W musi dostać mocnego kopa.

Gust to trzeba miec albo sobie go uksztaltowac....to z jaka latwoscia zbaczacie z tematu swiadczy ze nie jest z tym najlepiej,,,,,brak tylko rechotu...

re he heehehehehehehehehehhheheeheh.

 

rezta znajduje sie pod każdym twoim postem. nieco mniejszym drukiem

Do moderacji....na myslenie innych wplywu nie mam ale prosze smieci nie zwiazane z tematem......

Panowie napiszcie coś o kablach do Car audio.

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Mój znajomy słuchał właśnie na tym zestawie.Mówił że ten Krell wymiata i za tą cenę nic lepszego nie ma na rynku.

A sam zna się na audio, to audiofill ze stażem ponad 40 lat. Swój amp to ma najnowsze D'Agostino Momentum. więc wie co dobre.

On woli B&W niż Sonusa. Mówił że Sonus za ciepły i mniej rozdzielczy niż B&W.

Powiedział też że B&W wypadły lepiej ale z tym potężnym Krellem i B&W musi dostać mocnego kopa.

Widze , ze powial pozytywny wiatr z Poznania.

Ja jestem tego samego zdania , ze nowe B&W 802/800D za swoja cene sa grzechu warte.

Ale zawsze znajdzie sie na forum ktos , kto zapewne widzial kolumny na zdjeciu i wypowida o nich sady ostateczne.

Ostanio nawet czytalem gdzies na forum , ze diamentowy glosnik wysokotonowy w B&W 800D jest do dupy i ze slychac podczas odsluchu kevlar w uszach.

A to sie usmialem - ma gosc swoiste poczucie humoru zeby takie bzdury wypisywac publicznie.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.