Skocz do zawartości
IGNORED

AUDIODRIVERS EU Kupował ktos u nich?


NickSon

Rekomendowane odpowiedzi

To proste, kupują z 0% stawką za granicą i nie odprowadzają VAT w Polsce. Prędzej czy później to się skończy. Nie mogli wejść w układ z US, że niby sprzedają bez VAT

 

Głośniki są na 99% oryginalne.

Kto w takim razie odpowiada za odprowadzenie VAT. W przypadku zakupu na fakturę za granicą - tak samo jak przy eksporcie z Polski - VAT jest odprowadzany w kraju odbiorcy.

Nie widzę tu innej mozliwości jak przestępstwo skarbowe. Bo za granica muszą kupić na firmę a w PL sprzedać jako osoba indywidualna bez zarejestrowanej działalności?

To proste, kupują z 0% stawką za granicą i nie odprowadzają VAT w Polsce. Prędzej czy później to się skończy. Nie mogli wejść w układ z US, że niby sprzedają bez VAT

 

Głośniki są na 99% oryginalne.

Nie wiem jakie są obecnie ceny za granicą. Jakieś dwa lata temu szukałem głośników w USA i w Europie.

Dobrze szukając można było niektóre z nich kupić w połowie ceny tego co w Polsce. Najbardziej wyrównane ceny miał Scanspeak. Ale dla przykładu takiego Etona z Audiocomponents z Holandii można było ściągnąć za dużo niższe pieniądze. Płacąc holenderski VAT i wliczając 50 euro za przesyłkę.

Ceny w USA były jeszcze niższe. Gorzej z przesyłką.

Także niekoniecznie f-ma musi działać nieuczciwie i nie płacić podatków.

Zresztą chyba to forum nie jest od tego, żeby śledzić kto te podatki płaci. Są inne urzędy od tego. Jeżeli głośniki są oryginalne, a raczej wszyscy którzy tam kupili są zadowoleni to....

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Nie wiem jakie są obecnie ceny za granicą. Jakieś dwa lata temu szukałem głośników w USA i w Europie.

Dobrze szukając można było niektóre z nich kupić w połowie ceny tego co w Polsce. Najbardziej wyrównane ceny miał Scanspeak. Ale dla przykładu takiego Etona z Audiocomponents z Holandii można było ściągnąć za dużo niższe pieniądze. Płacąc holenderski VAT i wliczając 50 euro za przesyłkę.

Ceny w USA były jeszcze niższe. Gorzej z przesyłką.

Także niekoniecznie f-ma musi działać nieuczciwie i nie płacić podatków.

Zresztą chyba to forum nie jest od tego, żeby śledzić kto te podatki płaci. Są inne urzędy od tego. Jeżeli głośniki są oryginalne, a raczej wszyscy którzy tam kupili są zadowoleni to....

 

Gorzej jak odpowiednie urzędy się skapną i zaczną sprawdzać kupujących. Ponieważ jeżeli firma nie odprowadza podatku VAT to kupujący jest zobowiązany zapłacić w tym przypadku 2% wartości kupionej rzeczy w ciągu 14 dni od daty zakupu. Jest jakaś kwota poniżej której rzecz jest zwolniona z podatku, ale teraz nie pamiętam ile...

 

A jak z gwarancją? Bez dowodu kupna...

Ja jakoś nie miałem problemu, by znaleźć na stronie dane firmy, a po zakupie otrzymałem gwarancję i dowód zakupu.

 

Nowy sklep łamiący kartel 2 czy 3 firm na rynku, które trzymają sztywne, zawyżone ceny zawsze będzie z radością witany przez klientów, a z nienawiścią przez te 2 czy 3 firmy. Widać to nawet w tym wątku. Każdy ma prawo do publicznego wyrażania własnego zdania pod warunkiem, że nie narusza niczyich dóbr i dobrego imienia. Te słowa kieruję do tej jednej czy dwóch osób związanych ze "starymi" sklepami, które starają się podważyć wiarygodność nowego sklepu posługując się oszczerstwami.

 

Osoby piszące, że sklep popełnia przestępstwo, działa nielegalnie itd. - jeżeli nie ma ją na to twardych dowodów - narażają się na odpowiedzialność karną:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Podobne ceny głośników jak w audiodrivers.eu można znaleźć w kilku sklepach na terenie UE (ale to informacja zastrzeżona dla tych, którzy wiedzą, co to jest Google). Tylko jakoś dziwnym trafem nie w Polsce... We wszystkich sklepach w PL, a nie ma ich tak dużo, ceny Scan-Speaka czy Seasa różnią się przeważnie groszami. Wartoby poruszyć temat tej polskiej zmowy cenowej, może ci wspomniani wyżej forumowi detektywi tu wykazaliby się swoimi zdolnościami?

Na temat zmowy cenowej i jej konsekwencji karnych Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wypowiada się dość jasno:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Cadam

(Konto usunięte)

Podział rynku przez sprzedawców widać po tym, że jeden sprzedawca handluje głośnikami samochodowymi danej marki a drugi przetwornikami do domowych kolumn tej samej marki.

Gość SlawekR

(Konto usunięte)

Aż zajrzałem na stronę tego sklepu, popatrzeć o co się spieracie. Sklep który nie chce podać NIPu powołując się na paragrafy dla nowopostałych przedsiębiorstw. Ile ta firma czasu jest już "w organizacji". Ileż można czekać na nadanie NIPu. To żart jakiś? No bez jaj.....

Gość SlawekR

(Konto usunięte)

Branża się niepokoi.

 

Gadaj zdrów... Informuję Cię, że pracuję w branży... urządzeń fiskalnych :). Więc taka strona to mnie ani ziębi, ani grzeje.

 

A tak poważnie, to podchodzę do tego jak normalny, rozsądny człowiek, zdrowo myślący. W cuda nie wierzę, więc jeśli coś cenowo odbiega od średniej, czy to w jedną, czy w drugą stronę to jestem ostrożny po prostu. I tyle, nic mniej, nic więcej.

 

Uważasz, że brak NIPu, bo firma jakoby cały czas czeka na niego, jak na przysłowiowego Godota, to jest normalne zjawisko? Jeśli tak uważasz, to gratuluję samopoczucia i beztroski. Dalej wypisuj takie dyrdymały jak wyżej.

 

Dla mnie sprawa jest prosta. Żadna firma nie ma powodu do ukrywania NIPu. Bo niby dlaczego?

Ja też lubię jak jest konkurencja na rynku, bo jest ona korzystna dla klientów. Ale należy przestrzegać standardów. Bo jeśli ktoś ich nie przestrzega na tak podstawowym i wstępnym etapie, to jaka jest gwarancja, że będzie ich przestrzegać kiedy indziej, na przykład przy reklamacji. Jak podmiot chce być traktowany poważnie, to niech poważnie traktuje innych. Tyle w tym temacie.

Sklep który nie chce podać NIPu powołując się na paragrafy dla nowopostałych przedsiębiorstw

Z tego co wiem, to firma JEST nowa - stąd chyba ten wątek? Dlaczego to ma oznaczać, że jest niepoważna? Czy ktoś się skarżył?

Powiedziałbym raczej, że skoro powołują się na konkretne przepisy i do nich stosują, to wygląda to jak najbardziej solidnie.

 

Kupowałem u nich 18W8531G00. Nie pierwszy raz mam Scan-Speaka w ręku i jeśli to nie są oryginały to MM była mężczyzną. Obsługa więcej, niż OK, od strony formalnej też nie mam się do czego przyczepić.

 

Jakoś w Holandii można sprzedawać o 20% taniej, niż w znanych polskich sklepach:

 

Scan-Speak 15M4624G00:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czyli licząc po obecnym kursie 233zł

audiodrivers: 224zł (3,5% taniej niż w Holandii)

Akustyk, loudspeakershop i inne w Polsce: 280zł (drożej o 20% niż w Holandii)

 

Seas CA18RNX

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czyli licząc po obecnym kursie 275zł

audiodrivers: 286zł (drożej o 4% niż w Holandii)

Polink, loudspeakershop i inne w Polsce: 313zł (drożej o 15% niż w Holandii)

 

Ceny innych modeli kształtują sie podobnie, to nie są jakieś wyprzedaże ani promocje.

 

A dlaczego ma się tak nie dać w Polsce? W Holandii VAT to 21%, w Polsce 23%, róznica 2%. To dlaczego cena w Polsce wyższa o 15-25%, zamiast o 2%?

Tu zdziera się z hobbystów - gdzie indziej nie kupią, więc można ich golić jak owieczki... przy trzech dużych graczach na rynku nie jest to trudne.

 

Już czekam, jak Arku czy inny slawek "z niezainteresowanej branży kas fiskalnych" napisze, że Holandia to raj podatkowy ;)

Czarny PR jest może nieetyczny, ale gdy w grę wchodzi kasa (niekoniecznie fiskalna) niektórzy zapominają o takich drobiazgach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Osoby piszące, że sklep popełnia przestępstwo, działa nielegalnie itd. - jeżeli nie ma ją na to twardych dowodów - narażają się na odpowiedzialność karną:

 

Następny baran który chciałby zamykać usta kodeksem karnym ? Jakby był grubszy to bym ci nim wbił do głowy, wzmacniaczu najęty.

 

Normalna firma podaje dane adresowe, regon, nip i nie pier**li że w razie reklamacji to się ich trzeba spytać gdzie towar odesłać.

 

Już czekam, jak Arku czy inny slawek "z niezainteresowanej branży kas fiskalnych" napisze, że Holandia to raj podatkowy ;)

Dużo was tam jeszcze jest w tym sklepiku do przewożenia głośników w bagażniku, po drodze ze zmywaka w odwiedziny?

Gość SlawekR

(Konto usunięte)

Z tego co wiem, to firma JEST nowa - stąd chyba ten wątek? Dlaczego to ma oznaczać, że jest niepoważna? Czy ktoś się skarżył?

....

 

Nie wiem od kiedy istnieje ta firma, ale wątek bieżący jest z listopada. I co niby, ta "Nowa firma" i nie może dorobić się NIPu od początku listopada i cały czas się organizuje?

Proszę Cię, nie urągaj naszej inteligencji.

 

 

Już czekam, jak Arku czy inny slawek "z niezainteresowanej branży kas fiskalnych" napisze, że Holandia to raj podatkowy ;)

Czarny PR jest może nieetyczny, ale gdy w grę wchodzi kasa (niekoniecznie fiskalna) niektórzy zapominają o takich drobiazgach.

 

Pierdu, pierdu. Czekaj sobie na co chcesz. Każdy ma prawo do swojego zdania, tak samo Ty jak i ja.

Podałem bardzo konkretny "drobiazg", którego brak na stronie, a którego brak nie ma żadnego logicznego uzasadnienia.

Podchodzę do zagadnienia logicznie i tyle.

 

I przestań proszę pieprzyć o branżowym czarnym pijarze z mojej strony. Zbyt wiele osób mnie zna w "realu", także użytkowników tego forum, żebym sobie pozwalał na takie numery.

 

I wyobraź sobie, że ja bardzo chętnie podam Ci NIP firmy w której pracuję, bo to kuźwa żadna tajemnica i sprawdzisz sobie w internetowej ewidencji, czym się ta firma zajmuje, gdzie ma siedzibę i komplet danych rejestrowych. Bo to się każdemu klientowi, czy to potencjalnemu, czy też nie, to się mu należy jak psu buda. To co, chcesz na priva dane?

I wyobraź sobie, że ja bardzo chętnie podam Ci NIP firmy w której pracuję, bo to kuźwa żadna tajemnica (....) To co, chcesz na priva dane?

(...)Proszę Cię, nie urągaj naszej inteligencji.

 

Momencik, dlaczego na priva, skoro to żadna tajemnica?

Waszej (czyli czyjej? ilu cię jest?) inteligencji ten detal nie przeszkadza?

 

Podałem bardzo konkretny "drobiazg", którego brak na stronie, a którego brak nie ma żadnego logicznego uzasadnienia.

Czy ma logiczne uzasadnienie - tego nie możesz wiedzieć.

Natomiast jest to zgodne z przepisami i temu nie możesz zaprzeczyć.

 

Dużo was tam jeszcze jest w tym sklepiku

Znacznie mniej niż was w polinku czy innym lałdspikerszopie, ale dajemy radę - możesz mówić mi Dawid :) [żart]

marianek specjalisto branżowy od siedmiu boleści na twoje głupie gadanie nikt tutaj się nie złapie. idź pakuj głośniki do bagażnika żeby się nie poobijały. Jak skończysz przypomnij sobie jaki masz REGON i NIP i zamieść na stronie tego niby sklepu bo taki masz obowiązek. Jakoś was nie widać w CEDG.

Gość SlawekR

(Konto usunięte)

Momencik, dlaczego na priva, skoro to żadna tajemnica?

 

Podawanie danych firmy jakiejkolwiek i z jakiejkolwiek branży, nie jest mile widziane przez netykietę for dyskusyjnych i nie jest przyjętą praktyką, bo może zostać uznane za kryptoreklamę do indeksowania w google. To przecież rzecz oczywista. A właśnie nie jest moim zamiarem posługiwanie się żadnym marketingiem szeptanym. Oczywiście mógłbym podać tutaj, ja absolutnie nie mam nic przeciwko, tylko że to stoi w sprzeczności z ogólnie przyjętą netykietą. I moderatorzy mogli by mieć wątpliwości co do czystości moich intencji, niezależnie od branży w jakiej pracuję.

 

Waszej (czyli czyjej? ilu cię jest?) inteligencji ten detal nie przeszkadza?

 

Naszej, czyli czytelników forum. Przecież napisałeś na forum publicznym, oczywistym jest więc, że zwracasz się do jego użytkowników. A jest ich tutaj, popatrzmy.... przeszło 43 tysiące.

Problem masz z czytaniem ze zrozumieniem?

 

Czy ma logiczne uzasadnienie - tego nie możesz wiedzieć.

 

Uchylanie się na własnej stronie sklepu od podania własnych podstawowych danych, jest absolutnie nielogiczne, gdyż powoduje wzbudzanie zwykłych ludzkich wątpliwości. Nie ważne czy uzasadnionych, czy nie. Ale wystarczy, że powoduje, więc jest nielogiczne. Szczególnie, że w każdym normalnym sklepie internetowym, czy też zwykłym, NIP nie stanowi żadnych tajnych danych.

 

Natomiast jest to zgodne z przepisami i temu nie możesz zaprzeczyć.

 

Tak samo jak ja nie mogę zaprzeczyć, tak samo Ty nie możesz potwierdzić, gdyż nie jesteśmy uprawnionymi do tego organami. Na ten temat mógłby się wypowiedzieć PIH na ten przykład.

Ale nie to jest przedmiotem dyskusji. I powiem szczerze, że mało mnie to interesuje.

 

Za to postępowanie nielogiczne, które wzbudza wątpliwości, takie wynikające ze zdrowego myślenia, jak najbardziej może być przedmiotem bieżącej dyskusji i jest interesujące.

 

NIPu nie ma na stronie sklepu i to jest fakt. Ot tak po prostu, fakt. Jak byś nie kombinował, nie wyśmiewał mnie, bezsensownie wrzucał mnie do branżowego worka, to tego NIPu tam nie ma i od tego się tam nie pojawi zapewne. Wskaż mi drugi porządny sklep internetowy, który nie podaje na swojej stronie tak podstawowych danych. Czy to naprawdę nie budzi Twoich żadnych zastrzeżeń? A tłumaczenie, że firma od kilku miesięcy jest "w organizacji" nie wzbudza Twoich wątpliwości?

Uważasz, że wszystko jest cacy, zero problemów, wątpliwości? Jeśli tak, to gratuluję braku instynktu samozachowawczego. A co jest o tyle dziwne, bo jakoś wykazujesz zainteresowanie "teoriami spiskowymi" jaki to inni czarny pijar uprawiają, "branżowcy zakamuflowani jedni". A brak NIPu w sklepie internetowym, to dla Ciebie normalka i wsio ok. I tyle w tym temacie.

 

EDIT

Zresztą nie widzę problemu. Są tu tacy co podobnież kupowali coś w tym sklepie już, więc niech podadzą NIP z dokumentu sprzedaży. Każdy sobie będzie mógł sprawdzić co to za firma, jeśli będzie mieć wątpliwości. NIP firmowy, to nie są żadne tajne dane osobowe.

a tak w ogóle to rejestrujący domeny audiodrivers.eu -której hosting prowadzi Consilting Service - Robert Siebielski z Warszawy, Domaniewska 35A RejestracjaDomeny.pl - posługuje się adresem

ludzik[at]yandex.com

Domenę zarejestrowano 12 czerwca 2012

 

Yandex to jest właściciel największej wyszukiwarki w Rosji - takie rosyjskie Google, na którym można sobie otworzyć konto internetowe. Ma też spółki zależne w Holandii o tej samej nazwie. Dlatego Maryjanna nasz demaskator tropiący monopole głośnikowe - wspomniał o Holandii.

 

Wygląda więc na eksport bagażnikowi bez żadnej firmy. Jak się tylko US nie zgłosi po VAT, to wszystko powinno być dobrze.

 

NIPu nie ma na stronie sklepu i to jest fakt. Ot tak po prostu, fakt.

Niczego nie ma na stronie "sklepu" ani regonu, ani adresu do kontaktu, a "regulamin" zawiera jakieś jaja w rodzaju ze po odbiór trzeba się umawiać na mieście a reklamację wysyłać na uzgodniony każdorazowo adres.

Nie ma tego wszystkiego bo to nie jest sklep.

marianek specjalisto branżowy od siedmiu boleści na twoje głupie gadanie nikt tutaj się nie złapie

Tak sobie możesz ulżyć. O innych sposobach wolę nie wiedzieć :)

Naszej, czyli czytelników forum.

Jesteś rzecznikiem 43 tys. czytelników, by wypowiadać się w ich imieniu? A jakiś dokument na to masz?

A brak NIPu w sklepie internetowym, to dla Ciebie normalka

przypomnij sobie jaki masz REGON i NIP i zamieść na stronie tego niby sklepu bo taki masz obowiązek

Sugeruję wstrzymać się z tak kategorycznymi opiniami do czasu uważnej lektury KSH i Ustawy o Swobodzie Działalności Gospodarczej.

Paragrafy mówią wyraźnie, że spółka w organizacji ma 6 miesięcy na uzyskanie wszystkich dokumentów, w tym NIP i Regon. I w tym czasie może prowadzić działalność i wystawiać faktury.

Zresztą, Arku i SlawekR, jak chcecie czegoś o tym się dowiedzieć to idźcie do prawnika (lub spytajcie w audiodrivers ;).

Ja nie jestem ich rzecznikiem prasowym, jak nie zamieszczą w terminie odpowiednich numerów rejestracyjnych to się z wami zgodzę. Póki co nie łamią prawa, nikogo nie oszukali, a ceny mają niezawyżone, jak w innych polskich sklepach.

Cieszycie się chyba z tego jako neutralni klienci niezwiązani zupełnie z branżą, prawda?

Gość SlawekR

(Konto usunięte)

..

Jesteś rzecznikiem 43 tys. czytelników, by wypowiadać się w ich imieniu? A jakiś dokument na to masz?

 

Zadałeś pytanie, ja odpowiedziałem. To tyle. Widzę, że koniecznie chcesz "gnieść" tematy zastępcze. Ale ja nie dam się w to wciągnąć.

 

Sugeruję wstrzymać się z tak kategorycznymi opiniami do czasu uważnej lektury KSH i Ustawy o Swobodzie Działalności Gospodarczej.

 

Mam nadzieję, że to nie do mnie. Bo ja tylko napisałem, że na stronie brak NIP, co jest nielogiczne. Nielogiczne choćby marketingowo, bo budzi wątpliwości, jeśli na stronie sklepu nie ma pełnych danych. Tylko tyle i aż tyle. Nie widzę w tym nic kategorycznego. Ot zwykłe stwierdzenie faktu.

Nie zarzucaj mi "kategorycznych opinii" i nie wrzucaj do jednego worka z innymi wypowiedziami. Dokładnie wiem co piszę, umiem ważyć słowa. No chyba, że stwierdzenie że na chwilę obecną dane firmowe na stronie sklepu są niepełne, jest nieprawdziwe... No ale są prawdziwe, brak tam najistotniejszego elementu jak dla mnie.

 

Paragrafy mówią wyraźnie, że spółka w organizacji ma 6 miesięcy na uzyskanie wszystkich dokumentów, w tym NIP i Regon. I w tym czasie może prowadzić działalność i wystawiać faktury.

Zresztą, Arku i SlawekR, jak chcecie czegoś o tym się dowiedzieć to idźcie do prawnika (lub spytajcie w audiodrivers ;).

 

 

Ależ mnie to nie interesuje. Nie o paragrafy idzie kwestia. Stwierdziłem fakt, prawdziwy fakt. NIPu brak? Brak. To jest nielogiczne? Ano nielogiczne, bo marketingowo bardzo obniża wiarygodność sklepu.

Firma zatroszczyła się aby być gdzieś tam w jakimś "merchant verification", a nie zatroszczyła się o szybkie uzyskanie NIP?

 

To że firma może działać w ujęciu przepisami, nie ma nic do rzeczy. Bo kto rozsądny zadowoliłby się dowodem sprzedaży bez NIPu. To jest po prostu nielogiczne i tyle. Takie jest moje zdanie. Mam do niego prawo? Mam.

Firma, niech sobie działa jak chce. Mnie tam nic do tego. Ale skoro jest ten wątek, to właśnie po to aby rozwiewać wszelkie wątpliwości i dyskutować w nim. A ja zwracam tylko uwagę na nielogiczność postępowania podmiotu gospodarczego.

 

Ja nie jestem ich rzecznikiem prasowym, jak nie zamieszczą w terminie odpowiednich numerów rejestracyjnych to się z wami zgodzę. Póki co nie łamią prawa, nikogo nie oszukali, a ceny mają niezawyżone, jak w innych polskich sklepach.

Cieszycie się chyba z tego jako neutralni klienci niezwiązani zupełnie z branżą, prawda?

 

No właśnie, a od kiedy działa ta firma? Skąd mamy wiedzieć ile czasu minęło od jej założenia, skoro nie można jej zidentyfikować w żadnej ewidencji. Adres tzw. wyłącznie do korespondencji niczego nie mówi na ten temat. Tak to może być dowolne 6 miesięcy. W tym całym "Merchant Verification" firma jest zarejestrowana od 21 lipca. A od kiedy działa w Polsce? Skoro powołuje się na przepis ograniczony czasowo, to może chociaż tyle warto by było napisać, od kiedy firma działa, nie uważasz?

 

Dlatego w jej własnym interesie, byłoby jak najszybsze uzyskanie podstawowych dokumentów, praktycznie niezbędnych, do sensownego prowadzenia biznesu. Inaczej to jest... co? Nielogiczne i dziwne.

A co zrobią, to ich sprawa. Mnie to powiewa. Dopóki nie będzie NIPu to ja tam na pewno nic nie kupię, bo z mojego punktu widzenia, takie działanie jest po prostu dziwne. Więc sobie głowy tym zawracać nie zamierzam. Bo nie będę "neutralnym klientem", jak mnie nazwałeś. Ba, nie będę tam żadnym klientem, dopóki będę miał wątpliwości jakiekolwiek. To nie jest tak, że się uwziąłem nagle na kogoś. Zawsze gdzie potencjalnie mógłbym coś kupić, to pierwsze co to kieruję się do działu z regulaminem. To jest normalny instynkt samozachowawczy. Tu też się "skierowałem" i mi się nie spodobało co przeczytałem. I po temacie jak dla mnie.

Paragrafy mówią wyraźnie, że spółka w organizacji ma 6 miesięcy na uzyskanie wszystkich dokumentów, w tym NIP i Regon. I w tym czasie może prowadzić działalność i wystawiać faktury.

Zresztą, Arku i SlawekR, jak chcecie czegoś o tym się dowiedzieć to idźcie do prawnika (lub spytajcie w audiodrivers ;).

spółka kapitałowa w organizacji posługuje się odpowiednim wpisem z adnotacja w organizacji. Takich rzeczy na stronie tez brak panie [email protected]

 

Stronę założyli 12 czerwca 2012 roku a na niej brak jakiejkolwiek informacji o dacie złożenia dokumentów rejestracyjnych, więc ciekawe jak poznasz upływ terminu do uzyskania pełnej rejestracji. jasnowidz z ciebie zupełnie niezwiązany z tym handelkiem :-)

 

Zresztą do zapełnienia bagażnika twojego opla niczego nie musisz rejestrować. Lęku nie miejcie :-)

Cała ta dyskusja zmierza donikąd... :)

Powstał sklep, wystawiają rachunki, towar przysyłają, wielu z nich korzysta, to po co te dywagacje? Grunt, że w końcu jakaś konkurencja...

Wy się sprzeczajcie a ja zamawiam głośniki.

www.audio.lutuje.se

Trójmiasto

Dla przykładu kopie Oberon II. W tytułowym sklepie głośniki to koszt 2500zł z groszem a u konkurencji ponad 3tys... Wydaje mi się, ze w tej cenie mam już zwrotkę.. :)

www.audio.lutuje.se

Trójmiasto

nagle sklep przestanie istnieć? To gdzie mam go szukać

Nie ma firmy, która nie może zniknąć w dowolnej chwili.

Bankrutują firmy po dziesiątkach lat istnienia z ogromnymi kapitałami, a nawet państwa.

Ja nie kumam, wywołaliście dym o nic, tak o nic. Bo jeżeli nie ufacie, boicie się nie kupujcie... PROSTE

 

Tak na marginesie to ja dostałem pisemną gwarancję na głośniki, z pełnym ich adresem, jestem zadowolony i mam nadzieje że z gwarancji nie będę musiał korzystać...

 

Pozdrawiam

Uprzejmie proszę użytkownika ---- bum1234 ---- o nie komentowanie powyższego postu, a z głuchymi o wpływie i budowie kabli nie ma sensu dyskutować :)

Nie ma firmy, która nie może zniknąć w dowolnej chwili.

Ta zaim zniknie to najpierw powinna powstać, a przynajmniej to powstanie ujawnić światu.

 

A tak w ogóle tak się podniecacie bo wszystko jest dobrze jeśli się nic nie zepsuje. Ale jak coś się zacznie kaszanić to dopiero poznajemy siłę gwarancji.

 

Kiedyś tak okazyjnie kupiłem tani monitor jeszcze CRT. Jak się zaczął psuć to każda przesyłka kosztował 5% jego wartości. I po dwóch naprawach kosztował już tyle co drogi monitor.

Gwarancja dor to dor u co drugiego producenta to fikcja. jak mi się sypnął LED MAGa to zanim mi naprawili - musiałem z nim dygać 50km do punktu serwisowego bo się okazało że sprzedawca się w tym czasie zwinął. Punkt serwisowy jedynie przesyłał do dystrybutora, a dystrybutor do autoryzowanego serwisu. W tym czasie zdążyłem kupić drugi monitor. Ale tym razem zrobiłem to już w znanym sklepie internetowym, który ma również fizycznie dostępne punkty handlowe w całym kraju.

 

Głośniki dynamiczne na szczęście się mało psują bo mało ma co się w nich popsuć częściej występują wady produkcyjne.

 

Bankrutują firmy po dziesiątkach lat istnienia z ogromnymi kapitałami, a nawet państwa.

Ten wpis jest objawem ogłupiającego wpływu mediów na umysł konsumenta medialnej papki.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.