Skocz do zawartości
IGNORED

Wygłuszenie pomieszczenia w piwnicy

_sad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem laikiem odnośnie akustyki a muszę coś zrobić w pomieszczeniu piwnicznym bo samo echo już nie pozwala rozmawiać nie wspomnę o graniu czy w przyszłości ogladaniu meczy czy sluchaniu muzyki. Pomieszczenie jest wyłożone terakota.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Scianę za ekranem chciałbym wyłożyć piaskowcem więc mógłbym coś pod niego schować (wełna?) Nie wiem za to co dać na kolejne ściany oraz sufit. Jak narazie pomieszczenie jest otynkowane. Czy trzeba w takim razie całe ściany wraz z sufitem obłożyć jakims materiałem izolacyjnym czy moze wystarczy tylko część? Efekt na jakim mi zależy to taki ażebym mogł podkręcic trochę głosu w trakcie oglądania meczu i żeby echo nie walczyło z dzwiękiem, myslę o kolumnach stereo na poczatek na ścianie z ekranem. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

Zadbaj o pochłanianie na powierzchni około 30% ścian oraz sufitu i będzie dobrze.

www.AcousticLab.pl  Kompleksowe adaptacje akustyczne.
Projektowanie, pomiary, realizacja, doradztwo.

Dzieki za zainteresowanie i podpowiedzi, widziałem coś takiego na hali sportowej (to bylo chyba to). Tylko jak je rozmieścić prócz tej sciany gdzie bedzie ekran, bo będzie obłożona (konieczne jest to wytłumienie za piaskowcem?) i jakich wymiarów (szerokosc x wysokosc x grubosc)te absorbery? Wysokośc pomieszczenia to około 2,2-2.3m. Widzę że forum jest baaardzo ogarnięte to może ktoś wykonuje takie absorbery wraz z pomocą w rozmieszczeniu, oczywiście nie za darmo:)?

Tylko jak je rozmieścić prócz tej sciany gdzie bedzie ekran, bo będzie obłożona (konieczne jest to wytłumienie za piaskowcem?) i jakich wymiarów (szerokosc x wysokosc x grubosc)te absorbery?