Skocz do zawartości
IGNORED

Usterka kolumn Acoustic Energy AE 109

Gracjan1992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Jestem nowym użytkownikiem na tym forum. Jakiś czas temu zamówiłem głośniki, takie jak w temacie. Dziś odebrałem paczkę, wniosłem na górę i otworzyłem. Wszystko było dobrze zabezpieczone, boki usztywnione styropianem, a całość zapakowana w 2 kartony, folię, a środek obłożono grubą folią. Na pierwszy rzut oka nic nie mogło się stać. Jednak gdy wyjąłem kolumny i odsłoniłem maskownicę jednej z kolumn, usłyszałem dźwięk rzuconego na ziemie plastiku. Był to środek membrany ( przepraszam za niefachowe określenie, jednak to moje 1 kolumny w życiu, jestem laikiem zupełnym ). Spojrzałem, był w całości, jednak jakimś cudem odkleił się od niej i wypadł.

Głośniki kupiłem używane, poprzez aukcję allegro. Gwarancja nie wchodzi w grę, ponieważ sprzedawca daje na nią 7 dni, jednak tylko wtedy gdy towar zostanie otworzony przy kurierze i usterka zostanie zlokalizowana w tym momencie. Ja tego nie zrobiłem, niestety, mój błąd.

Pytanie moje brzmi: czy istnieje spoiwo specjalistyczne, którym mógłbym przymocować element, a równocześnie kolumna nie straciłaby na jakości dźwięku ?

https://www.audiostereo.pl/topic/105484-usterka-kolumn-acoustic-energy-ae-109/

Z opisu wynika, że odkleiła się nakładka przeciwpyłowa. Zapytaj w dziale DIY - tam koledzy powinni doradzić jakiego kleju użyć.

Czy to były te kolumny?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Jeżeli odkleiła się tylko nakładka przeciwpyłowa to można się pobawić. Jeśli coś poważniejszego to ja bym się za to nie brał. Efekt końcowy może być taki że będzie mial inny dźwięk niż drugi oryginalny (nie uszkodzony) przetwornik.

Czy to były te kolumny?

Ukryta Zawartość

Niestety, nie te. Z tego co widzę srogo przepłaciłem ( 900 zł ;( ).

Ukryta Zawartość