Skocz do zawartości
IGNORED

Słuchawki + DAC USB ze wzmakiem + przenośny wzmak do 2600 zł

Laik2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zacznę od tego, że jestem totalnym laikiem ale latam po internecie od kilku dni szukam, czytam, przeglądam, lecz od tego wszystkiego dostaje już spazmy ;/ praktycznie nie mam żadnych możliwości odsłuchowych ;< dlatego będę bardzo wdzięczy za waszą pomoc i opinie.

sprawą pierwszą są słuchawki tutaj nie wiem czemu ale faworyzuje beyerdynamic wytypowałem kilka modeli na podstawie recenzji i opinii na różnych forach, portalach:

Beyerdynamic Custom One Pro

Beyer Dynamic DT770 Pro 250 Ohm

Beyer Dynamic DT 250

Audio-Technica ATH-M50

Sennheiser HD 558

Beyerdynamic 990 Pro

co do DACa to każdy poleca co innego więc sam już nie wiem ale wytypowałem kilka przetworników:

Asus Xonar Essence STU

Denon DA-300

Audio-Gd NFB-5.2/NFB-5.32

Przenośny wzmacniaczu w celu używania słuchawek z telefonu/tabletu w czasie podróży tutaj:

Fiio E17

Fiio E11

Fiio E06

Co do wymogów chcę aby DAC współpracował z słuchawkami ale też dawał sobie rade z przyszłym stereo, słuchawki będą używanie w 50% do grania w 40% do muzyki i w 10% do filmów co do rodzajów muzyki to na prawdę wszystko od klasycznej przez rocka, metal, hip-hop, jazz, reggae aż do dubstepu. Lubię ciepłe, łagodne brzmienie, lubię też czuć bas, mimo wszystko NAJBARDZIEJ ZALEŻY MI NA WYGODZIE UŻYTKOWANIA aby po kilku godzinnym użytkowaniu słuchawek nie czuć, że się je miało z tego co wyczytałem otwarte słuchawki sprawdzą się lepiej pod tym względem, jednak jestem zwolennikiem zamkniętych dlatego te preferowałbym bardziej.

Pierwszą moją myślą było Audio-Gd NFB-5.2/NFB-5.32 lub Denon DA-300 + Beyerdynamic 770 Pro 250 Ohm co do przenośnego wzmacniacza chciałem Fiio E11 ale wyczytałem, że wraz z 770 mogę otrzymać zamulone i nieczytelne brzmienie.