Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw za 1000zł


camillos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wiem że jest wiele tematów tego typu, ale zdaje sobie sprawę że wybór odpowiedniego sprzętu powinien być dopasowany do preferencji pytającego, dlatego pozwoliłem sobie otworzyć kolejny.

 

Jestem zielony jeśli chodzi o sprzęt audio, jednak sporo ostatnio czytam o tej tematyce i chciałbym to kiedyś zmienić. Mam do dyspozycji ok 1000zł, chciałbym kupić za to jakieś kolumny + zasilacz. Przeglądałem wiele aukcji i bardzo spodobały mi się Altusy 110, jednak chciałbym zaczerpnąć opinii kogoś doświadczonego.

Wiem że 1000zł to nie jest dużo jeśli chodzi o kupno dobrego zestawu, jednak jednym z moich wymogów (bardzo ważnym dla mnie) jest kupno sprzętu, który w przyszłości (jeśli pozwolą na to fundusze oraz zdobędę troche wiedzy) będzie mógł stanowić bazę dla rozwoju zestawu.

 

Pokój do nagłośnienia: ~25m2

Muzyka jaką słucham: Reggae, Rock, Metal (audiofilem raczej nie jestem, chodź lubie dobre brzmienie)

 

Zależy mi na kupnie 2 kolumn + wzmacniacz (lub coś co przejmie jego rolę, jak amplituner), na początek źródłem muzyki planuje uczynić laptopa (pewnie z jakąś zewnętrzną kartą dźwiękową).

 

Serdecznie proszę o pomoc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję żebyś poczytał sobie najpierw podpięte wątki o tanich wzmacniaczach i tanich kolumnach.

Nie wiem czy można dokonać gorszego wyboru niż Altusy ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze tannoy m2 gorsze? :)

ja tam znam wiele jeszcze gorszych :)

 

 

choc altusy to zaden wybór ;) przy tym co jest na rynku -zbyt duze bogactwo by przebierac w altusach