Skocz do zawartości
IGNORED

Sennheiser HD 570 Wzmacniacz

trk123

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, rozglądam się za wzmacniaczem słuchawkowym, który wydobyłby potencjał z moich senek hd 570. Obecnie posiadam mały i śmieszny, lecz wbrew pozorom dający jakieś efekty wzmacniacz behringer HA-400 microamp, kabelek z tego mini wzmacniacza idzie prosto do interfejsu audio EMU 0204 USB. Problem polega na tym, że podłączenie słuchawek ze wzmacniaczem do interfejsu nie daje żadnych rezultatów w postaci poprawy jakości dzwięku, tę samą jakość uzyskuję podłączając wzmacniacz bezpośrednio do komputera(do karty zintegrowanej), zupełnie jakby tak interfejs audio nie wpływał w ogóle na brzmienie. Próbowałem podpiąć słuchawki bezpośrednio do karty zewnętrznej bez wzmacniacza, ale bez znacznych efektów - jakość dzwięku pozostała bez zmian. Jestem kompletnie zielony i wydaje mi się ze lepszy wzmacniacz mógłby tutaj pomóc, myślę nad czymś dużo lepszym od tego małego behringera. Może ktoś mądrzejszy ode mnie się wypowie i coś mi doradzi? Pozdrawiam.

https://www.audiostereo.pl/topic/113496-sennheiser-hd-570-wzmacniacz/

Na tych słuchawkach nie usłyszysz różnic między wzmacniaczami.

Są słuchawki, które aby zagrać potrzebuja dodatkowego wzmacniacza i takie, które nie potrzebują. Ograniczając się do samego sennheisera np HD600 są bardzo wrażliwe na jakośc napędu(wzmacniacza), a z HD570 nie wyciśniesz z pomoca wzmacniacza nic ponad to co da sama dziurka w karcie muzycznej, czy integrze.

Jak chcesz lepszego dźwięku zmień źródło, słuchawki i dopiero szukaj wzmacniacza, który odpowiednio napędzi słuchawki.

Wzmacniacz Black Pearl od Ear Stream, na pewno poczujesz różnicę w rozdzielczości i przestrzeni...

Black pearl to juz przezytek. Teraz na topie jest Headonic od Majkela i Rapture od Mikolaja.

It doesn't matter what we're losing,

It only matters what we're going to find.

• 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany