Skocz do zawartości
IGNORED

NAPRAWA GWARANCYJNA


gregin

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba są tu osoby które pracują w takich serwisach które naprawiają sprzęt który jest na gwarancji.

Właśnie chodzi mi oto że taki sprzęt audio czy np. nagrywarke do kompa można łatwo uszkodzić jak sie chce mieć coś nowego naprzykład. Wystarczy tylko np. na tylnich wtyczkach lub pinach porobić zwarcia kablami, czy popieścić je napięciem. To już powinno wystarczyć.Czasami sa inne sposoby. Albo np jak sie kolumne podlaczy do mooocniejszego sprzetu i zacznie charczeć.Tych wymienionych prób raczej nam nie udowodnią (te wyzej wymienione sposoby wszystkie już sprawdzilem i nie wykryli moich ingerencji).

 

Mam pytanie czy sie ze mna zgadzcie na ten temat??????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd masz pewność że sprzęt wymieniony ci na 'nowy' w serwisie jest rzeczywiście nowy?,powiem ci tak :z reguły jesteś jego n-tym właścicielem(na ogół po wymianie sprzętu klientowi jest on wysyłany do serwisu głównego,tam naprawiany ,odnawiany i wysyłany z powrotem jako nowy na wymiany)taki obieg zamknięty ,czasem mówi się o tym "nowy na wiele lat".

Co do innych kwestii to serwis/serwisant na ogół bezbłędnie jest w stanie rozpoznać tzw. sprzęty ''uwalone" celowo przez użytkownika, cechy charakterystyczne:nigdy nie naprawiany, wysyłany w ostatnich dniach gwarancji z dziwacznymi usterkami itd . uwierz mi jeżeli nie dostałeś odmowy naprawy gwarancyjnej to tylko dlatego że serwisantowi nie chciało się bawić w szukanie(ukrytych) śladów ingerencji.

Poza tym są dwie strony medalu oni ci nic nie udowodnią ale ty im też ,tym bardziej że serwis ma większe możliwości wiedzę sprzęt niż użytkownik który ma dostęp jedynie do gniazd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wystarczy iż taki sprzęt uda się jakimś cudem uruchomić w serwisie (upaty technik:-)) a ty np w nim zdjąłeś sobie kody na regiony ,simlocka ,czy cokolwiek innego ,będzie wylany kondensatorek ,przykopcony jakiś element i koniec ! zero litości! i na ogół odwoływanie się bezpośrednio do producenta nic ci ne da bo przeważnie podtrzyma on opinię serwisu albo wyśle do powtórenj ekspertyzy na ogół w tym samym serwisie.Tak więc istnieje ryzyko iż zostaniesz z relatywnie drogim sprzętem zdany na pastwę napraw odpłatnych .A tu jest już wolna amerykanka :np mechanizm do magnetowidu Sony w serwisie (wraz z wymianą ) kosztuje drożej niż nowy taki magnetowid w sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.