Jump to content
IGNORED

NAPRAWA GWARANCYJNA


gregin

Recommended Posts

Chyba są tu osoby które pracują w takich serwisach które naprawiają sprzęt który jest na gwarancji.

Właśnie chodzi mi oto że taki sprzęt audio czy np. nagrywarke do kompa można łatwo uszkodzić jak sie chce mieć coś nowego naprzykład. Wystarczy tylko np. na tylnich wtyczkach lub pinach porobić zwarcia kablami, czy popieścić je napięciem. To już powinno wystarczyć.Czasami sa inne sposoby. Albo np jak sie kolumne podlaczy do mooocniejszego sprzetu i zacznie charczeć.Tych wymienionych prób raczej nam nie udowodnią (te wyzej wymienione sposoby wszystkie już sprawdzilem i nie wykryli moich ingerencji).

 

Mam pytanie czy sie ze mna zgadzcie na ten temat??????????

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

A skąd masz pewność że sprzęt wymieniony ci na 'nowy' w serwisie jest rzeczywiście nowy?,powiem ci tak :z reguły jesteś jego n-tym właścicielem(na ogół po wymianie sprzętu klientowi jest on wysyłany do serwisu głównego,tam naprawiany ,odnawiany i wysyłany z powrotem jako nowy na wymiany)taki obieg zamknięty ,czasem mówi się o tym "nowy na wiele lat".

Co do innych kwestii to serwis/serwisant na ogół bezbłędnie jest w stanie rozpoznać tzw. sprzęty ''uwalone" celowo przez użytkownika, cechy charakterystyczne:nigdy nie naprawiany, wysyłany w ostatnich dniach gwarancji z dziwacznymi usterkami itd . uwierz mi jeżeli nie dostałeś odmowy naprawy gwarancyjnej to tylko dlatego że serwisantowi nie chciało się bawić w szukanie(ukrytych) śladów ingerencji.

Poza tym są dwie strony medalu oni ci nic nie udowodnią ale ty im też ,tym bardziej że serwis ma większe możliwości wiedzę sprzęt niż użytkownik który ma dostęp jedynie do gniazd.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Ale wystarczy iż taki sprzęt uda się jakimś cudem uruchomić w serwisie (upaty technik:-)) a ty np w nim zdjąłeś sobie kody na regiony ,simlocka ,czy cokolwiek innego ,będzie wylany kondensatorek ,przykopcony jakiś element i koniec ! zero litości! i na ogół odwoływanie się bezpośrednio do producenta nic ci ne da bo przeważnie podtrzyma on opinię serwisu albo wyśle do powtórenj ekspertyzy na ogół w tym samym serwisie.Tak więc istnieje ryzyko iż zostaniesz z relatywnie drogim sprzętem zdany na pastwę napraw odpłatnych .A tu jest już wolna amerykanka :np mechanizm do magnetowidu Sony w serwisie (wraz z wymianą ) kosztuje drożej niż nowy taki magnetowid w sklepie.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.