Jump to content
IGNORED

Tani zestaw dla amatora

j_59514

Recommended Posts

Witam

postanowiłem założyć ten temat ponieważ od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem hmm zestawu stereo lub kina domowego.

Czytałem już trochę postów i widzę że ludzie znają się w tym temacie dlatego jestem ciekawy Waszego zdania i liczę na to, że z waszą pomocą wybiorę coś z

Ogólnie to raczej nie znam się na muzyce i sprzęcie, słucham hh rock r&b do tej pory służą mi głośniki (logitech z-2300) podłączone do tv które wcześniej miałem do kompa, od jakiegoś czasu zaczęła mi przeszkadzać

hmmm dudnienie muzyki w tych głośnikach. Zastanawiam się nad złożeniem zestawu składającego się z amplitunera i na początek dwóch kolumn z czasem ewentualna rozbudowa do 5.1, mój budżet na ten cel to jakieś 600zł więc nie wiele, ale nie oczekuję nie wiadomo czego od tego zestawu a na pewno każdy będzie lepszy niż dotychczas, może z czasem pogłębię swoją wiedzę i doświadczenia i moje wymagania będą większe i bardziej sprecyzowane.

Trochę danych technicznych pomieszczenie ma 20-25m problemem jest to że mam stolik to tv ale nie mam miejsca obok na głośniki podłogowe więc raczej tylko jakieś monitory + ew. głośnik centralny.

Muzykę będę odtwarzał z kompa tv no i czasem radio, chciałbym ten zestaw skompletować z mojego miasta czyli Poznania, bo nie chce się bawić w przesyłki no i sprawdzić w miarę możliwości na miejscu,

znalazłem trochę ofert na olx, ale jednak nie mam takiej wiedzy aby się zdecydować na coś konkretnego. Liczę na pomoc w tym temacie i wyrozumiałość dla nowego usera.

Pozdrawiam

Jakub

W tej cenie, to myślę że nie ma co bawić się w 5.1 :) Chyba że konstrukcje Chińskie np. Genius itp.

Kupiłbym jakiś używany wzmak stereo na allegro (często ludzie sprzedają za grosze)... Jakiegoś Denona, Onkyo, albo Technics'a. Co do kolumn- ciężko coś podpowiedzieć :)