Skocz do zawartości
IGNORED

Audi-Firma śmieciowa! Jak działa Audi Polska i jak traktuje się klientów!


sly30

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Gdzie ?

Tutaj.

Moja wypowiedź:

,,Teraz inne kraje europejskie rzucą się na VW. Mało tego Bosch już też jest na celowniku jako producent tej podrasowanej elektroniki.''

I Twoja na nią odpowiedź:

,,a co ma sterownik do softu ?''

A podobno od dawna wiesz, że Bosch jako producent elektroniki jest jednocześnie autorem softu umożliwiającego oszukiwanie parametrów spalin podczas testów.

 

Czemu nikt nie żąda odszkodowań od rządu Niemiec ?

Bo na razie nie ma dowodów i informacji o udziale rządu Niemiec w tym oszustwie.

Tutaj.

Moja wypowiedź:

,,Teraz inne kraje europejskie rzucą się na VW. Mało tego Bosch już też jest na celowniku jako producent tej podrasowanej elektroniki.''

I Twoja na nią odpowiedź:

,,a co ma sterownik do softu ?''

ponownie pytam, gdzie ?

 

A podobno od dawna wiesz, że Bosch jako producent elektroniki jest jednocześnie autorem softu umożliwiającego oszukiwanie parametrów spalin podczas testów.

nie jestem z branży, nie jestem ekspertem czy wyrocznią i nie nie wiedziałem. Może będę monotonny ale to znowu niczego nie zmienia.

 

Bo na razie nie ma dowodów i informacji o udziale rządu Niemiec w tym oszustwie.

Byli w 100% świadomi, sami zlecili testy i otrzymali negatywne wyniki, to wystarczy.

 

w USA też wiedzieli.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

nie jestem z branży, nie jestem ekspertem czy wyrocznią i nie nie wiedziałem.

No to nie pisz, że od dawna wszystko wiadomo i nie żadnych nowych informacji.

Jak sam widzisz są i to bardzo interesujące.

 

Kolejny news.

No to Winterkorn już ma ciepło.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,18926970,prokuratura-wszczela-dochodzenie-przeciwko-bylemu-prezesowi.html#MTstream

 

No to nie pisz, że od dawna wszystko wiadomo i nie żadnych nowych informacji.

Jak sam widzisz są i to bardzo interesujące.

 

Kolejny news.

No to Winterkorn już ma ciepło.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,18926970,prokuratura-wszczela-dochodzenie-przeciwko-bylemu-prezesowi.html#MTstream

Powiększa się też ilość aut z oszukańczym oprogramowaniem.

Teraz okazuje się, że skandal może też dotyczyć 2,1 mln samochodów Audi z silnikami spełniającymi normę emisji spalin Euro5 w Europie Zachodniej.

Powiększa się też ilość aut z oszukańczym oprogramowaniem.

Teraz okazuje się, że skandal może też dotyczyć 2,1 mln samochodów Audi z silnikami spełniającymi normę emisji spalin Euro5 w Europie Zachodniej.

Audi listę silników, modeli i ilości podała tego samego dnia co VW, skoda jakaś niedawno (o tym pewno przeczytasz za kilka dni).

 

Kolejny news.

No to Winterkorn już ma ciepło.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

no, kolejny mówiący o tym że kozioł jest właściwy. Czyli to co pisałem wcześniej, polecieli jeszcze menadżerowie córek (nie wiem czy przeczytałeś... info chyba z wczoraj)

 

Dziennikarska papka dla ubogich, w radiu nawet nie potrafią poprawnie przekazać informacji, no ale faktycznie uszkodzone brzmi lepiej...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Audi listę silników, modeli i ilości podała tego samego dnia co VW, skoda jakaś niedawno (o tym pewno przeczytasz za kilka dni).

Listę silników tak, ale ilość samochodów z nimi nie.

Te informacje dostajemy co jakiś czas nowe i są to coraz to większe liczby.

Jedno jest pewne,firma nie zbankrutuje:)

Amerykanie najpierw nękali największy koncern(Toyota) a teraz drugi co do wielkości (Vag) a wszystko w trosce o swoje koncer..tfu.ekologie i bezpieczeństwo :)

Listę silników tak, ale ilość samochodów z nimi nie.

niemiecka prasa podała liczbę, skoda znana pozostał jeszcze seat a to będą grosze więc nie "panikuj".

 

Jedno jest pewne,firma nie zbankrutuje:)

a nawet na tym zarobią... z resztą nie tylko oni bo Putin w końcu doczeka się zniesienia kłódki... aż dziwne że nikt nie potrafi skojarzyć tak prostych rzeczy....

 

Amerykanie najpierw nękali największy koncern(Toyota) a teraz drugi co do wielkości (Vag) a wszystko w trosce o swoje koncer..tfu.ekologie i bezpieczeństwo :)

ekologia to dobre hasło dla każdego oszołoma, jak widać zadziałało. Niestety żyjemy w czas gdzie diesle mają czyste rury (z dpf'em..) a benzyny czarne... no cóż..

Niestety żyjemy w czas gdzie diesle mają czyste rury (z dpf'em..) a benzyny czarne... no cóż..

Tyle że w aferze nie chodzi o syf w postaci sadzy.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Co dzień to kolejne uderzenie w prestiż VW.

Od początku afery akcje spadły o 35% a dzisiaj znowu ucierpiał wizerunek tej firmy

http://wyborcza.biz/Gieldy/1,114507,18934428,volkswagen-zostanie-usuniety-z-prestizowego-indeksu.html#MTstream

Pewnie pociągnie to za sobą kolejny spadek akcji.

a nawet na tym zarobią...

Nie wiem w jaki sposób?

Zobaczymy co będzie jak zaczną się pozwy za sprzedaż aut niezgodnych ze specyfikacją. A na to chyba nie będziemy długo czekać.

Sprzedaż diesli vag wstrzymana praktycznie w całej europie.

Tyle że w aferze nie chodzi o syf w postaci sadzy.

no nie chodzi, ale co to za czasy że benzyna wali na czarno ? konkurencja dla diesli :P

 

Od początku afery akcje spadły o 35% a dzisiaj znowu ucierpiał wizerunek tej firmy

a podasz mi to w konkretnych cyferkach ? jestem ciekaw czy się zgadza z opublikowanymi (w dniu ujawnienia przez media) kalkulacjami.

 

Nie wiem w jaki sposób?

Na samych autach nie stracą, nawet jeśli będą je musili wycofać to sprzedadzą je np w Rosji, dlatego ot tak nagle znosimy embargo.

 

Sprzedaż diesli vag wstrzymana praktycznie w całej europie.

zaledwie w kilku, większość nawet palcem nie pogroziła.

 

Rzeczowej i konkretnej informacji nie ma żadnej (w każdym razie ja takiej nie znalazłem), jedyne co wiadomo to że w 2014 roku opublikowano badania naukowe w których 2.0 TDI wyprodukowany przed 2008 rokiem (EURO5) przekroczył EPA Tier 2 pod względem NOx.

 

Z ponad 11 mln samochodów marki Audi, Seat, Skoda i Volkswagen, w których montowane były trzycylindrowe silniki wysokoprężne 1.2 TDI, czterocylindrowe 1.6 TDI i 2.0 TDI, każdy ze wspomnianych producentów ma w tym swój udział. Skoda auto wezwie do swoich serwisów 1.2 mln aut z silnikiem EA189 wyprodukowanych w latach 2010-2015. dotyczy to modeli: Fabia II, Octavia II, Rapid, Roomster, Superb II i Yeti. Wszystkie wymienione modele spełniają wymagania normy emisji szkodliwych spalin Euro 5. Warto dodać, że aktualnie produkowane modele spełniają wymagania normy Euro 6 i otrzymały nowa generację silników, których ten problem już nie dotyczy.

Czyli HQ150 nie szalej bo liczba aut się nie zmienia jak było 11mln tak jest 11. Czyli gorące newsy już nie są takie gorące.

 

Zobaczymy co będzie jak zaczną się pozwy za sprzedaż aut niezgodnych ze specyfikacją. A na to chyba nie będziemy długo czekać.

w europie auta sprzedane tylko w 2014 i wybrane w 2015 roku mogą mieć problem z euro 6 i tylko Ci ludzie teoretycznie będą mogli składać jakiekolwiek pozwy.

 

Jestem trochę za głupi by dokładnie zrozumieć te amerykańskie tabelki (i brak mi chęci) ale z tego co widzę to nawet stara T2 (żywot zakończyła szybciej niż euro 5) jest bardziej restrykcyjna od EURO 6 jeśli mowa o NOx.

 

W europie z normami pewno problemu nie mają, ale nie mogliby się pochwalić piękną emisja CO2 na którą niestety eu leci bardziej niż różowa Dorotka na stare BMW. Wystarczy wejść na niemiecką stronę audi, VW w każdym zakichanym miejscu tylko ekstra niska emisja CO2, nic o wyposażeniu, nic o spalaniu.. ważne jest emisja, teraz pewno jeszcze bardziej :P

Gość Gosc

(Konto usunięte)
Gość Gosc

(Konto usunięte)

VW ma w ciągu najbliższych tygodni ujawnić w jaki sposób zamierza naprawiać klientom samochody z oszukanymi parametrami. Jak widać nie jest to takie proste, bo na razie pudrują tylko problem i twierdzą że to każdemu naprawią. Nie wiedzą chyba na razie jednak jak to zrobią, na czym będzie polegała ta naprawa, bo sposobu naprawy nie podają.

Nie będzie chyba im jednak łatwo zapewnić norm spalin i jednocześnie mocy jak w danych technicznych.

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/afera-volkswagena-koncern-wyda-6-5-mld-euro,255,0,1916159.html?utm_source=o2_SG&utm_medium=Biznes&utm_campaign=o2

VW nie wie a skoda zaprasza do serwisów na wymianę softu, za którą zapłaci VW...

 

Czy Ty chociaż starasz się połączyć jakiekolwiek informacje czy po prostu z automatu wklejasz linki ? pomijam już fakt że wypadałoby mieć chociaż podstawową wiedzę na temat motoryzacji.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

VW nie wie a skoda zaprasza do serwisów na wymianę softu, za którą zapłaci VW...

Kłamiesz.

Tu masz słowa rzecznika prasowego Skody Auto.

,,- Akcja przywoławcza dotyczy samochodów z silnikami EA189. Pojazdy te są bezpieczne i nadają się do codziennej eksploatacji. Ich właściciele wkrótce otrzymają zaproszenie do serwisów, gdzie dokonane zostaną niezbędne zmiany. Aktualnie pracujemy nad ich rozwiązaniem. Koszty wykonania akcji serwisowej przejmie koncern Volkswagen - powiedział Jozef Baláž, rzecznik prasowy Skoda Auto.''

Wie tyle samo co Ci w VW. Że wezwią WKRÓTCE i dokonane zostaną niezbędne zmiany. Aktualnie pracują nad ich rozwiązaniem.

Jak widzę Ty wiesz lepiej niż rzecznik Skody.

http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/skoda-wezwie-do-serwisu-1-2-mln-aut/c1e703

The scope of the retrofit is not yet clear—e.g., software only, or software and new hardware—but Volkswagen and the other Group brands whose vehicles are affected will present the technical solutions and measures to the responsible authorities in October.
Gość Gosc

(Konto usunięte)

The scope of the retrofit is not yet clear

skoda zaprasza do serwisów na wymianę softu

I Ty masz czelność pisać, że ja nie czytam tego co wklejam?

Celowo wprowadzasz forumowiczów w błąd?

Poprawa softu oznaczać będzie obniżenie mocy a to z kolei sprzedaż auta niezgodnego ze specyfikacja.A skoro vag oficjalnie przyznał sie do 11 milionów...

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Oczywiście, że tak.

Ale fetek już wie, że skoda już zaprasza do serwisów i będzie wgrywała sam soft. I to nie zmieni danych technicznych tych aut:-)

Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie czytam gazet a jedyne gorące newsy zbieram z Twoich postów. Moja odpowiedź była ironiczna

 

Każde auta będzie wymagało zmiany softu, niektóre jeszcze wtryskiwaczy (starsze) nie wiem (nie pytałem) co z denkami. Na daniach się dowiemy.

 

Poprawa softu oznaczać będzie obniżenie mocy a to z kolei sprzedaż auta niezgodnego ze specyfikacja.A skoro vag oficjalnie przyznał sie do 11 milionów...

kolejny...

W czym problem jak poprosimy to nam ekstra dorzucą po cichu jeszcze inny soft gdzie będzie 50 koników więcej. Z każdej sytuacji jest jakieś wyjście, tak od razu auto oddawać; zupełnie tego nie rozumiem ;)

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

tak generalnie to nie jest tak prosto.Kiedys była afera z czescia warta 1,5 dolara do stacyjki której nie oplaciło sie dać z uwagi na koszty do czasu az stacyjki sie zblokowały.Tutaj tez nie musi to byc sprawa calego silnika ale elementu w ukladzie spalania ktory kosztuje 100 euro ale w tej skali produkcji daje miliony kosztem malutkiego programiku.Wystarczy wsadzic 100euro i po klopocie..Tak wiec nie napinajcie sie tak przedwczesnie.

 

liczac zyski.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Nie tym razem. Sam VW na razie nie wie, co powinni zmienić żeby ,, uzdrowić'' te auta.

Gdyby to była wina jednej części, nie musieliby zamawiać oszukańczego softu żeby ukryć niezgodność towaru z deklarowanymi danymi technicznymi.

Jak słyszałem po południu w trójce, dzisiaj kilkunastu szefów dużych działów wyleciało na przymusowy urlop.

bo Putin w końcu doczeka się zniesienia kłódki... aż dziwne że nikt nie potrafi skojarzyć tak prostych rzeczy....

 

To Rosjanie podczas embarga tak sie wzbogacili że kupia cały zapas aut od vag? A ja myślałem że zachodnie koncerny wyszły z Rosji bo sprzedaż spadła na łeb z powodu kryzysu...

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Norm USA w tych silnikach moim zdaniem nie ograną, z EU problemu nie ma bo i tak je spełniają.

 

Ja bym się na waszym miejscu tak ogólnie nie cieszył bo jeśli wezmą się za realne przestrzeganie norm to odbije się to każdym właścicielu auta bez względu na typ silnika czy markę. Przypomniam że nikomu nie chodzi o ekologię a wszystkim chodzi tylko o kasę.

 

Jednak, jak to już powiedziałem, CO2 nie jest trucizną. Ograniczenia w jego emisji odbywa się w formie podatków dla producentów aut. Opodatkowanie jest dość ciekawe, mianowicie opiera się na tzw. globalnym zużyciu paliwa, liczonym dla danego producenta lub grupy. To właśnie dlatego np. Mercedes zdecydował się włączyć do swej oferty kompletnie początkowo bezsensowny ekonomicznie projekt smart. Bo jeśli wziąć spalanie jednego smarta i jednej klasy S 600, to średni wynik jest… nieopodatkowany!

 

Warto się tu na moment zatrzymać. Program Norm Euro bardzo szybko doprowadził do pojawienia się samochodów, których spaliny były w wielu wypadkach czystsze od… zasysanego przez nie powietrza! To nie jest dowcip! Naprawdę: samobójca, który by się w klasyczny motoryzacyjny sposób zamknął w szczelnym garażu z pracującym silnikiem spełniającym normę Euro 4 (obowiązywała od 2005 r., de facto spełniała ją większość aut benzynowych od połowy lat 90.), umarłby z braku tlenu, a nie z zatrucia.

 

Jednak do wsypy doszło i teraz zarząd VW ratuje, co się da. Będzie bardzo kosztownie, ale może wszystkim nam się to opłaci. Bo dziś sytuacja wygląda tak: mamy totalnie idiotyczne przepisy i wymogi, powstałe w oparciu o myślenie życzeniowe i przechwałki niezdolnych do przewidzenia skutków swych działań „jastrzębi” przemysłu. Przepisy te w zakresie dalszego oczyszczania spalin osiągnęły już ścianę: bardziej się nie da bez totalnej likwidacji silników spalania wewnętrznego, a najlepiej w ogóle likwidacji procesów spalania. Elektrowni, pieców, statków, pociągów, chyba także palenia ognisk i oddychania. W zakresie wymuszania obniżania emisji CO2 obowiązuje natomiast program 2020 oparty na ustaleniach z Kioto. Program ten zakłada, że na drodze ucisku podatkowego do końca roku 2020 średni poziom emisji dwutlenku węgla dla całej branży motoryzacyjnej ma wynosić 95 g/km. Co odpowiada średniemu spalaniu na poziomie 3,6 l/100 km dla silnika dieslowskiego i 4,3 dla benzynowego. Wliczając w to WSZYSTKIE produkty koncernów. Czyli – np. dla Mercedesa – także ogromnych „lokomotyw drogowych” marki Freightliner, które zadowalają się 50 l oleju napędowego na 100 km. Nie muszę chyba nikomu tłumaczyć, że to absurd. Tym bardziej że tzw. homologacyjne zużycie paliwa (to, które podawane jest w broszurach na temat poszczególnych modeli) ma się nijak do rzeczywistych parametrów spalania w codziennej eksploatacji…

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Felieton jest dość ubogi w stosunku do wywiadu który dzisiaj miał miejsce w PR3 ale i tak KAŻDY powinien go przeczytać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

He.

A syćko zacyno sie łod gupoty.

 

W tym przypadku łod fikuśnego zomecka u slajowej Baby. To jest - łod ałuta.

 

Hej! Na muj dusiu...:(

 

A przeca godoł, coby nie igrać z ałdjofilami.

 

Tera - majo, psubraty...

 

 

A na poważnie to dla VW tyra kilkadziesiąt/set (?) tysięcy ludzi...

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Ciekawe jest oficjalne stanowisko VW w tej sprawie. Wczoraj podano do wiadomości, że o sposobie naprawy aut poinformują odpowiednie instytucje w październiku. No to poczekamy, zobaczymy.

Ale lepsze jest to, jak uspokajają swoich klientów:

,,Niemcy uspokajają, że pod względem technicznym auta są w pełni sprawne, a kierowcom nie grozi żadne niebezpieczeństwo. Cała sprawa rozbija się tylko o zbyt wysoką emisję szkodliwych substancji.''

Tylko o zbyt wysoką emisję szkodliwych substancji. To teraz ekolodzy się za nic wezmą. A i pozwy prywatne i zbiorowe też będą miały kolejny argument. Dla włodarzy VW trucie VW, nawet ponad 40 krotne i ukrywanie tego faktu specjalnym oszukańczym programem, to ,, tylko''.

 

Że też nie zatrudnią sobie lepszego specjalisty od pisania oficjalnych stanowisk firmy.

Ekolodzy jak nie dostaną kasy to się za nich nie wezmą, Niemcy już robią co mogą by znieść embargo więc ich Rosja bardziej przyciskać nie musi.. jeszcze nie musi.

 

40 krotne przekroczenie (o ile to prawda, w artykule były nieścisłości) dotyczy tylko USA i tylko NOx (norma jest bardzo rygorystyczna, jeszcze raz taka jak euro), po raz kolejny podkreślam że auta spełniają normy EURO. Idąc takim tokiem rozumowania powinniśmy wytłuc wszystkie auta z normą euro 4 (i starsze) zwłaszcza starsze benzyny bo też trują.

 

To pozwy zbiorowe jeszcze nie wpłynęły ? czyli wszyscy krzyczą a nikt nic nie robi...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.