Skocz do zawartości
IGNORED

Pomocy w zakupie CD

Marcin Dębek

Rekomendowane odpowiedzi

Rzuć monetą ;-)

A poważnie, to zapytałeś bez podania szczegółów. Nie wiadomo ile chcesz przeznaczyć na ten zakup. Czy to ma być nowy, czy używany.

itd.

Sprzęt jest dla muzyki. Nie odwrotnie.

kwota przeznaczona na cd to ok 1000 zł nie musi być nowy ale musi czytać mp3 przez usb no i oczywiście zgrać się z amplitunerem i kolumnami.

Alternatywa to Dac ale jestem zielony w tym temacie

Witaj,

a może po prostu Yamaha CD-S300, dobry odtwarzacz, który dodatkowo będzie wizualnie dopasowany do Twojego amplitunera.

Zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, w przypadku pytań oczywiscie służę pomocą.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Twoja Yamaha odtwarza po lan (dlna) mp3 i flac. Ta jakość Ci nie wystarcza? Ja bym sobie kupił dysk sieciowy z routerem i puszczałbym muzykę po sieci np telefonem z androidem. Ale jeżeli słuchasz również CD to bym już kupił sam odtwarzacz CD, np używanego Arcam CD 82 super dźwięk i może kosztować około 1000 zł, pomimo, że już ma to cd kilka lat to naprawdę super gra i ma tani laser jakby coś się z nim stało. Drugi odtwarzacz, który bym polecił do CA Azur 740C, może pracować jako dac dla innych źródeł w przyszłości i może się czasami w tej cenie kupić. Trzecie rozwiązanie to kupić dac np SMSL SANSKRIT (SK)DAC USB 96K/Coaxial Optical 24bit/192kHz (cena z przesyłką do Polski (124 Eur,

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.